Sephora ile Yaz Makyaji Tuyolari




Fotograf kalitesi icin uzgunum. Sedef`i gecenlerde sd kartimi agzina atmis sekilde gezerken yakaladim ve neyazikki Sephora`ya gittigimde gec hatirladim bu animizi. Sd kartim calismadi ve telefona kaldim. 
Sephora`da yaz makyaji uygulamasi yaptik. Malum onumuz yaz. Turlu turlu makyaj malzemeleri icerisinde dogrusunu secmek zor oluyor. Naturel, saglikli  hafif bir yaz makyaji denemesi icin iste recete

Baz Makyaji
Makyaj alti bazi icin Nars`in `Pro-Prime` makyaj alti bazi uyguladi. Normalde makyaj alti bazi kullanmiyorum, zaten ciddinizle ilgili sorununuz yoksa gerek de yok. Ancak bu urunun guzel bir tarafi var o da  SPF 30 koruma faktorlu olusu. Yapisi cok ince yazin yuzunuze sadece bu urunu kullanabilirsiniz, gunes kremlerinin  kalin  yapisindan hoslanmayanlar icin birebir.

Fondoten
Su bazli ince yapili Benefit`in `Hello Flawless` fondeteni ile  uygulama yapildi. Normal kosullarda ben Dior Nude`u uzun zamandir kullaniyorum. Bu fondoten de oldukca basarili zaten Benefit`de cok basarili bir marka, severim. Nude ile kiyasladigimda daha gunluk kullanabilirsiniz. Ince bir yapisi var.Ama kapaticiligi Nude kadar degil.
Yaz icin renkli nemlendirici ve toz pudralar da diger bir alternatif

Goz Alti
Bir cogumuzun sikayetci oldugu bir nokta. Goz torbalari, goz alti morluklari, kaz ayaklari... Ilk olarak Benefit `puff off` urununu alta uyguladik, sislik goruntusunu azaltacak bir urun. Utu seklinde de bir ucu var sanki utu yapiyor gibi. Uzerine Sephora `in kendi markasi goz alti kapaticisi uygulandi. 

Kontur- Bronz Allik uygulanisi
Bronz alligi tum cildimize uygulariz ya aslinda cok dogru bir yontem olmadigini ogrendim. Cunku bronz alligi yuzumuze komple uyguladigimizda gunun ilerleyen saatlerinde alligin cesitli bolgelerde yogunlasmasindan dolayi ciltte parcali bir goruntu olusuyor.
Bunu onlemek icin cilte fondoten kisminda belirttigim urunlerden birinin uygulanmasi gerekiyor ve bronz allik daha cok kontor olarak uygulanmali.
Uygulama yaparken benim de yaptigim bir hata ; allik fircasini yuzume dik tutup laap diye uygulayip sonra dagitmaya calismak. Hataaaa!
Yapilmasi gereken , fircayi elmacik kemiklerinin altina nokta nokta dokundurup yukariya dogru dagitmak. Burun kenarlari, goz kapagi uzeri, yan sakaklar ve cenenin sag ve sol bolgesine uygulamak. Sephora markasinin bronz alligi tercih edildi.

Yanaklar
Elmacik kemikleri uzerine Nars`in  illuminatori `orgasm` uygulandi. Bu urun benim de daha once kullandigim ve cok memnun kaldigim bir aydinlatici. Yaz makyajimda olmazsa olmazim. Fondoten icine karistirabilir veya sadece direkt uygulayabilirsiniz. 
Yuzun yan degil tam on kismindaki yanaklara benefit`in `Bene tint` likit alligi uygulandi. Gul aromali bu urun cok dogal bir icerige sahipmis ayni zamanda plajda da rahatlikla kullanabilir notunu aldim.

Kaslar
Benefit`den bir urun secilir diye tahmin ederken karsima Makeup Forever`dan bir jel cikti. Dogal gorunumlu bir urun ama beni Benefit kas kalemimden vazgectiremedi. Kas altina kaslarin daha kalkik gorunmesini saglayacak Benefit `Brow` urunu uygulandi. Bu benimde kullandigim hileli guzel bir urun.

Maskara
Sephora`nin kendi markasindan secildi. Basarili bir urun sevdim.


Dudaklar
Sephora`nin kendi markasi pembe dudak parlaticisi tercih edildi. Kaliciligini sevdim. Renk skalasi da oldukca genis.

Son Urban Decay`in makyaj sabitleyicisiyle tum gun makyaj ayni tazeligi ile yuzumde kaldi.  Mac`i kullaniyorum normalde ama Mac belirli bir saat sonra camur gibi yapiyor cildi. Bu urunu sevdim!

Ben ve Sephora Akasya ekibinden yaz makyajina iliskin tuyolar boyle.

Ilerleyen zamanlarda yaz bakimlari hakkinda postlar yayinlamaya devam edecegim.

Bol isiltili bir yaz olsun :)










Hiç yorum yok :

Yorum Gönder