Formula


blogger,trendydolap,kombin,outfit,zadig and voltaire,boots,fedora hat,mango boots,ysl bag

Dogumdan bu yana 3 ay gecti. Findik 3 aylik oldu. Zaman nasil gecti inanin hic anlamadim. Keyifli olmasinin yaninda bu zaman icerisinde cok yoruldum. Arada minik kacamaklar odullerim var. Bu fotografta kacamak gunlerden birine ait.

Ayda 2 kilo verme formulu suan icin isliyor. Hala hamile pantolonlari giyiyorum ancak bol gelmeye basladilar.

I couldn`t understand how 3 months passed so quickly after I gave birth to my daugther. It`s nice to be a mom but it is also so hard. I really tired during this time. However I take care to make time for myself and this photo is taken such a day.

I`m still trying to lose my pregnancy weight and formula is working. Every month 2 kilos!

Kazak/ Pullover : Zadig & Voltaire  Jean: H&M Maternity   Boots: Mango  Hat/ Sapka: Barcelona`dan 
Canta / Bag: Yves Saint Laurent





15 yorum :

  1. Canım hiç doğum yapmış gibi değilsin. Fıstık gibisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Super moral oldu bana. Saol tatlım

      Sil
  2. Nilüfercim hiç yorgun görünmüyorsun valla. Çok az kilo da yakışmış bence yüzüne. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuzum minyon oldugu için genelde öyle diyorlar. Keşke şu kiloları istediğimiz gibi ayarlayabilsek:p

      Sil
  3. 6. aydan sonra kilolar daha hızlı gider demişlerdi.. 8. ayın içindeyim ve bu söze fazlasıyla katılıyorum.. 62 kilo girdiğim 6. aydan bu yana 5.5 kilo vermiş bulunmaktayım.. oğlum kilo aldıkça ben zayıflıyorum sanırım çifte mutluluk yani..
    bu arada doğumdan sonra hiç hamile kalmamış, hiç doğurmamış gibi duran kadınlar var ya onları görmek bile istemiyorum:))) sen ilk 3 ay için gayet formda görünüyorsun.. durmak yok yola devam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda 6 aya kdr eski kiloma donmeyi hedefliyorum. Ama ztn kilolarin kalmamasi normal okdr cok hareket ediyor ki insan:)

      Sil
  4. çok güzel görünüyorsun :) miniği merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. çok şıksın canım :)))

    stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  6. Ben seni bu hafif tombul yanaklarinda severim ki hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah yapma Ezgi beni boyle benimsemeee :))

      Sil
  7. Bence çok hoş görünüyorsun... Hiç fazlalığın yok gibi...
    Bende hayırlısıyla o dönemlere bir gelebilsem de tek derdim kilo olsa keşke... 29.haftadayım ve 2 haftadır böbrek taşıyla ağırısıyla uğraşıyorum... Gerekirse 100 kilo olayım hiç farketmez, şu an ki tek dileğim bebeğin sağlıkla dünyaya gelmesi...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok gecmis olsun canim. Bobrek tasini hamilelik doneminde dusurmek tahilsizlik olmus. Ama bozma moralini, sen keyifli ol ki bebisinde mutlu bir bebek olsun. En kisa zamanda iyilesip bebisini saglikla kucagina alirsin ins.

      Sil
  8. Bence oldukca iyi gorunuyosun! Ki zaten hamilelik oncesinden de biliyorum, iri kemikli bir yapin var, yani istesen de tombul gorunemezsin;) tabi seninle ayni durumda oldugum icin bu sozler bisey ifade etmiycek senin kafanda, ona da eminim:)
    Bu arada ben toplamda 16 kilo alip, ilk bir ay icinde 12 sini vermistim! Sonra sut yapsin muhabbeti yuzunden uc kiloyu geri aldim ve fazladan 7 kilomla yasiyorum bir aydir! 6. Ayi beklemem gerek demekki:)

    YanıtlaSil