Bebek Odasi ve Alisverisi



Instagram`dan takip edenler bilir, bebegimle saglikli bir sekilde kavustuk 11.12.13 tarihinde. Kavusma hikayemizi de ayri bir postta yazarak bebek postlarina noktayi koyup kaldigimiz yerden devam edecegiz.

Fakat oncesinde sizlerden de gelen taleplere istinaden bebek alisverisi ve odasi konusunda bir post yazmak farz oldu.




 Bebek odasi icin bir cok semt ve mobilyaci gezdikten sonra abartisiz sade sevimli modeli modoko`da Lara Baby`de buldum. Odamiz cok buyuk olmadigi icin yatak ve sonradan komidine donen sifonyer gerektirmeyen bebek yatagindan yana kullandim tercihimi.

Bebek arabasi olarak portatif ve manevra kabiliyetinin iyi olmasindan oturu Bugaboo Bee`yi tercih ettim.

Ana kucagini cybex marka aldim. Giyim alisverisi icin  Carter`s , Petit Bateau, Gap adresim oldu. Catimini`nin cici elbiselerinden de dolaba ekleme yapmadan edemedim.

Banyo icin stokke`nin katlanan flexi kuvetini tercih ettim dogrusu cok memnunum hem yer kaplamıyor hem de bebek icin rahat bir banyo keyfi sagliyor.

Duvar Kagidi, Tartine et Chocolat
Perdeler , Ikea ve Zara Home`dan suslemeler ise Accesorize ve Laura Ashley`den.
Nevresimler Chakra ve Zara Home`dan Yatak ortusu ve yastiklar Zara Home Ve Greengate.







Dolap ici aylara gore ayirac Etsy`den








15 yorum :

  1. Canım tebrik ederim.
    Sağlıkla sıhhatle büyütmek nasip olsun inş...
    Odasıda kendi gibi çooook tatlı bayıldım kesinlikle...
    Sade ama zevkli tarzını burada da konuşturmuşsun kesinlikle bayıldımmmmmm.

    "www.sevalvemoda.blogspot.com"




    YanıtlaSil
  2. cokkk guzellllllllllllllllll masallahhh askıma

    YanıtlaSil
  3. Çok tebrik ederim, maşallah size.
    Odası da ayrı güzel olmuş. Güle güle büyüsün kuzucuk şirin odasında.
    Kalpli yatak örtümüz ve o maymunlu tulumlarımız da takım olmuş<3
    Biz de inşallah birkaç haftaya başlayacağız oda hazırlamalarına:)
    Tekrar tebrikler, öpücükler:*

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim :) Odası da inanılmaz güzel olmuş... Oğlum için bende oda arayışındayım ve bu haftasonu modoko'ya gitmeyi planlıyoruz. Çok güzel fikir verdi yazın bana

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel hersey saglikla buyusun .dolap ici ayrac etsy de hangi bolumde acaba?

    YanıtlaSil
  6. sevgili nilüfercim. hayırlı uurlu olsun. minik meleğine sağlıklı mutlu bir ömür dilerim. en kısa sürede minik bir foto bekliyoruzzzzzz
    kocaman sevgilerimle
    sibel:)

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem bir post..gördüğüm en özenli bebek hazırlıklarından biri..her hazırlığınızı tadını çıkartarak sağlık ve sevgiyle ve de mutlulukla Sedef'i büyütmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  8. Cennet gibi bir oda hazırlamışsın;)Meleğine sağlık mutluluk ve huzur dolu bir ömür dilerim:)

    YanıtlaSil
  9. hoşgeldinn aramıza , hayırlı olsun,sağlıkla büyüsün ,odalarımız aynı, çok kullanışlı, yatak çok sağlam ve rahat, ben içine girip yanında uyutup çıkıyorum, güzel günlerde uyusun odasında <3

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle harika bayıldım.güle güle büyüsün bebiş...

    YanıtlaSil
  11. ne kadar ferah bir oda.bebek huzurla büyür bu odada inş,sağlıcakla büyüsün:)

    YanıtlaSil
  12. ya supersın kullndıgımız bır cok sey aynı mavısınden o ayrı...bayılıyorum sana mınnak kızında sneın gıbı cool olacak bılıyorum :) kocaman sevgıler tatlıma

    YanıtlaSil
  13. çok tatlı olmuşşşşşş :)

    YanıtlaSil
  14. ya ben bu postu kaçırmışım oysaki öyle şirin detaylarla dolu ki. çok huzur veren bir bebek odası olmuş ama benim en ilgimi çeken minnak kızın dolabı oldu. erkek bebiş alışverişi yaparken hala gözüm kız bebek giysilerine gidiyor. hatta ilk gördüğüm güzel şeyi refleks olarak elime alıyor, sonra napıyorum ben diyip yerine bırakıyorum :) ayakkabı babet çeşitliliğine bayıldım. güzel ve sağlıklı günlerde keyifle kullanmanız nasip olsun inşallah canım. sağlıkla uyusun ve büyüsün güzel kızın bu odada.

    YanıtlaSil
  15. Faydali bilgiler icin tesekkurler.Stokke flexi banyo kuveti hala duruyor ise ve satmayi dusunur musunuz? Yenisinin fiyati bana biraz pahali :( ilgilenirseniz celinecey@gmail.com mesaj atarsaniz cok sevinirim Selin

    YanıtlaSil