Gri


Dress / Elbise : Pull & Bear   Boots: Urban Outfitters  Belt / kemer: Zara












14 yorum :

  1. hamilelik ne kadar yarışmış ve stilinize karşı ayakta sapasağlam durmuş bayıldım <3

    YanıtlaSil
  2. Nilüfercim hamile olup şık stile sahip olan nadir kadınlardansın. yine çok yakıştırmışsın tebrik ediyorum seni:)

    YanıtlaSil
  3. elbise kemer harika olmuş , çok yakışmış !

    YanıtlaSil
  4. Ben de artık yavaş yavaş göbeğimi bir yerlere sığdıramayacak hale geliyorum.
    Kombinlerin süper fikir oluyor:)
    Griye bayılırım, sana da çok yakışmış<3

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyorsun!!kombinede bayıldım:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok güzel görünüyorsun:) Artık iyice büyümüş bebek:) Elbisede sana çok yakışmış

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bloğunuz ve siz çok tatlı görünüyorsunuz .Ben de bloğuma beklerim sizi :) Hoşçakalın :)

    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Hamilelik o kadar yakismis ki benim de cocuk dogurasim geliyor diye klise bir yorumla baslar guzelliginin bine katlanisina selam edip bitiririm ha bide bitirmeden seni cok operim bebegim muaah <3

    YanıtlaSil
  9. Love your outfit!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  10. mükemmelsin o ufacık sısıklık olmasa keısnlıkle hamıleısn denılemez sık bır anne olacaksın :)

    YanıtlaSil
  11. güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim :) moral verdiler bana... annelik zor iş olacağa benziyor ne kadar şık bir anne olacağım zaman gösterecek artık :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. ayy bu ne güzellikk bayıldım.. herzamanki gibi çok farklı ve şıksın!
    ben de beklerim.
    sevgiler

    YanıtlaSil