Chic Mama

sergio rossi,blogger,streetstyle,chic style,h&m,fashion blogger,trendydolap,black outfits,kombinler,stil,armani sunnies

Geçtiğimiz hafta sonu iş yerinden arkadaşımın nikahı vardı. 26. haftada olan hamile bayan için "ne giyeceğim" krizini tahmin ederseniz. Bu krizi 36 bedenimde yaşadığım günler için gereksiz yakınmalarmış diyorum. Eskiden kusur bulduğum 36 bedenimi gebelikten sonra şımartmaya ve şükretmeye karar verdim. İnsan  bazı şeylerin değerini kaybetmeden anlamıyor, doğru...
Neyse krizi çabuk atlattım malum yaz olduğu için işim biraz rahat. Los Angeles tatilimde hamilelik planını da hesaba katarak aldığım bu elbise, bu yaz büyük kurtarıcım oldu. Taşlı aksesuarımı geçen sene ifw'de farklı bir kombinde uygulamıştım tık tık...

Last week I was invited to my colleague wedding ceremony so you can imagine my panic about "what will I wear" as 26.week pregnant! Anyway crisis has been solved with my life saver black dress which I bought it in my last summer LA holiday. This stony, rocky accessory is a separate piece from the dress so I wore it before Istanbul Fashion Week so pls click here to see.

Elbise / Dress: Cotton on     Taşlı Aksesuar / Rocky Accesorry: H&M    Sandals: Sergio Rossi
Clutch / Portfoy: Bcbg Max Azria       Sunnies/ Gözlükler : Armani


sergio rossi,blogger,streetstyle,chic style,h&m,fashion blogger,trendydolap,black outfits,kombinler,stil,armani sunnies

sergio rossi,blogger,streetstyle,chic style,h&m,fashion blogger,trendydolap,black outfits,kombinler,stil,armani sunnies

sergio rossi,blogger,streetstyle,chic style,h&m,fashion blogger,trendydolap,black outfits,kombinler,stil,armani sunnies





18 yorum :

  1. Ayakkabılarına bayıldım! çok zarif her zamanki gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, zarif hallerine aşık olup almıştım ben de :)

      Sil
  2. bu taşlı aksesuarı herseyde kullanmalısın bence de! neye eşlik etse havasını degistiriyo mubarek :D
    sen yine cok güzelsin! 36 beden konusunu cok dert etme, zaten yeterince fit gidiyosun;) devammmm arkadasım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet inanılmaz bir parça ilk eline aldığından bu ne diyor insan ama baya kullanışlı.

      Sil
  3. Bende boyle fonksiyonel, her seyle kullanilabilen parcalari cok seviyorum tatlim o enfes sk ayakkabilarinla cok sirin mi sirin bi anne olmussun :) Operim cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha çok teşekkürler Ezgicim, şirin anne lafını sevdim :)

      Sil
  4. Yine şahanesin canım, bu aksesuar o kadar güzel bir parça ki dokunduğunu anında değiştiriyor. veeee ister 36 ol ister 40 ben seni çoook fit görüyorum canım. Çok güzel gidiyorsun bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen dediğin gibi dokundugu anda değiştirenlerden.
      ya çok teşekkür ederim öyle gördüğün için mutlu oldum :)

      Sil
  5. Ouv. Bayildim ama ben bu elbiseye ! :)

    YanıtlaSil
  6. gayet de güzel olmuşsun çok beğendim :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/09/neler-yaptm-neler.html

    YanıtlaSil
  7. bayıldım bende çok şık ve güzelsin canım

    YanıtlaSil
  8. Hamilelik o kadar yakıştı ki sana:) Maşallah, hep böyle sorunsuz devam etmesini dilerim.
    Elbise tam kıvamında çok iyi durmuş üzerinde. Ayakkabılar zaten tartışmasız:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yakıştırmana çok sevindm :) sorun arada olmuyor değil tabii :)

      Sil
  9. Elbiseye de ayakkabılara da ayrı ayrı bayıldım çok hoş :D

    YanıtlaSil