Tricky

blogger,trendydolap,kombin,blogger kombini,outfit,jimmy choo,

Kontrast oluşturacak iki ayrı renk ile proporsiyonunuzu istediğiniz gibi göstermek elinizde. Tıpkı benim yaptığım gibi. 7 ayına girmiş bir hamile bayan olduğumu kim söyleyebilir? Yandan görenler elbette :) Geçtiğimiz hafta sonu üzerime forma yaptığım penye elbiseleri bir kenara atıp biraz "özen" dedim kendime.
Arada iyi geliyor.

It's in your hand to show your proportion in the way you want with using contrast colors in your outfit, as I did. Who can understand  my seven month pregnancy? Maybe people who  see me from side way :) Last weekend I throw my easy dresses away and wanna look a bit chic. Sometimes it's a better way to feel good.



blogger,trendydolap,kombin,blogger kombini,outfit,jimmy choo,

blogger,trendydolap,kombin,blogger kombini,outfit,jimmy choo,

blogger,trendydolap,kombin,blogger kombini,outfit,jimmy choo,
Blouse / Bluz: Forever 21     Skirt / Etek : Vintage   Wedge Sandals / Dolgu Topuk Sandaletler:  Jimmy Choo   Bag/ Çanta:  Massimo Dutti

Sunnies / Güneş Gözlükleri: Gio Armani        Necklace / Kolye: Mango

27 yorum :

  1. hakkaten de hic 7 aylık gibi degilsin, aferim sana nilüüü <3
    içerdeki tatlı prensesi de seni de kocaman öptüm:*

    YanıtlaSil
  2. Uyum her şeydir!
    Harika görünüyorsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet uyum candır :) teşekkürler..

      Sil
  3. Kesinlikle harika bir fikir bu yazıyı okumadan sadece resme bsktığımda ilk bu kız mı 7 aylık hamile dedirttin cidden :) bu vıntage soft görünümü ise ayrı bi sevdim öperim çok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biraz hileli parçalarla 7 aylık hamileliği gizledim bir anda :)

      Sil
  4. kim der ki bu fıstık hamileee ;)

    YanıtlaSil
  5. Tarzına bayıldım, çaldım bile ;) Devam et, süpersin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çal tabii :) çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindim !

      Sil
  6. Cidden 7 ay kimse demez : ) Cok guzel trick yapmissin canim, cok yakismis, gozlukler de sana super gitmis. Ayakkabilarin da hem rahat hem chic : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım ayakkabılarım gerçekjten rahat bu dönem için kendimi iyi hissetmemi sağlıyor :)

      Sil
  7. Krem ve kahve her zaman zıt olduğu kadar uyumlu ve şık! :) Ayrıca sizi yandan görmeyen kimse bilemez gerçekten. Sevgiler.
    www.eminekaraoglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler evet yandan hamile olduğum bariz belli :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) moral depoluyorum bu yorumlar sayesinde

      Sil
  9. sahaneısın canım , ozensen de ozenme sen de bu gercek..her halıne bayıldıgımı bılıyorsun degıl mı..kocxaman tebrık edıyorum kızınla senı opuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum tatlım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Bırakın 7 aylığı ben hamile olduğunuzu bile fark etmemiştim :) Kombinlerin önemi işte.
    Sandaletler de süper bu arada!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne güzel amacıma ulaşmışım desene! :) çok teşekkür ederim

      Sil
  11. senin 7 aylık halim benim normal halimden bile daha iyi bebeğim :D renklere ve bu tarza bayıldım, deneyesim geldi. öperim ikinizi de :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene sen de :) çok teşekkür ederim :)

      Sil