Simplicity



Uzun zamandır ortalıkta yoktum biraz tembellik ettim kabul ediyorum. Smokin beyaz ceket ilk basta kombinlemesi zor gibi gorunsede siradan bir kaç parca içerisinde onu da normal göstermek elinizde.

I know I was away for a while and I should admit that I was a bit lazy. 
Tuxedo white jacket may seems hard to combine however when you keep other pieces basic, you`ll see it`s not that hard.




Jacket / Ceket: Mango Suit    T shirt: Zara    Jean: Esprit     Heels/ Ayakkabilar: Bcbg Max Azria     Bag / Canta: Ysl
Earrings / Kupeler: Kendim yaptim / I did myself


       

16 yorum :

  1. Mangoya her gidisimde acaba alsam mi diye düşündüğüm ama bi turlu aklimda kombin yapmadığım bir parca. Ancak bu kadar guzel kombinlenebilirdi. Sahane olmus.

    YanıtlaSil
  2. ceket harika görünüyo kombin baştan aşağı çok asil

    YanıtlaSil
  3. bu saç sana cok yakıstı Nilüüü <3
    ve ceketin kesimi jilet gibi! çok şık;)

    YanıtlaSil
  4. jean ve beyaz ceket uyumunu zaten cok seviyorum sende cok guzel tamamlamissin bu ikiliyi cok chic olmus :)

    YanıtlaSil
  5. Kombin çok güzel bebişim ama ben nedense bu saçlarını çok sevdim bi böyle asi dağınık süper olmuş

    YanıtlaSil
  6. ceketine ve ayakkabına bayıldımmmm.. çok hoş olmuş kombinin! :)

    YanıtlaSil
  7. Yine çok cool çok çok hoş :)

    YanıtlaSil
  8. Isvecli bloggerler gibi olmussun :-) Cok begendim!

    YanıtlaSil
  9. tıpını sevdıgımmmmmm :) nasıl sekersın yaaa...senın her tarzın bana oooo yıne sahane dedırtıyor ıste senınde bu 50 bın tane fotosu olanlardan farkın tek tuk bır kac kare yetıyor kombını anlamaya zaten...bıkmıyoruz hem gozumz doyuyorrr ..sevıyorum senı

    YanıtlaSil
  10. Simple but also chic!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  11. Ben en çok gözlüğünü beğendim çok yakışmış sana:)

    YanıtlaSil
  12. Riskli parcalar her zaman basic parcalarla daha guzel uyum sagliyor bence. Sende bunu cok guzel bir sekilde orneklemissin tatlim. Beyaz gri ve jean butunlugu harika. Ayakkabilarini ise cok sevdim <333

    YanıtlaSil
  13. Nilufercim, cooooook begendim bu kombinini, cok basarili. Ayakkabilar cok hos. DIY kupeler icin de bravissima diyorum : )

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkür ederim herkese bayrı ayrı zahmet edip yorum yazdığı için....

    YanıtlaSil