Palazzo



Palazzo pantolon geçen sezon oldukça gündemdeydi gerçi benim gündemimde rahat oldukları için her daim mevcutlar. Bu ipek pantolon yaz için tabiri yerindeyse "tiril tiril" giyilebilecek bir parça.  
Bu hafta benim için hem heyecanlı hem de tatlı yoğunlukta geçecek gibi görünüyor.Gelişmeleri ilerleyen zamanlarda anlatacağım ama şimdilik ben de kalsın. Keyifli bir hafta dilerim!

Palazzo pant was a trend of last year but it's my all time favorite pieces with its comfortableness! Silk palazzo pants are really gauzy for summer times.
This week I'll be quite busy and  excited  for new developments in my life. I'm going to tell you this later on! Have a pleasure week!



Jacket / Ceket : Mango,  Palazzo Pant: Massimo Dutti, Blouse: Mango,  Bag / Çanta: Ysl, Sunnies / Gözlük: Giorgio Armani





26 yorum :

  1. Bu sac formu kesinlikle muhtesem oldu ! Muthis bir kombin olmus cidden cok sevdim.... Palazzo da her daim bas rolde olmali bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Lulu:) evet bu pant ztn her sezon var ama kimi zaman moda dünyası tarafından ön plana çıkartılıyor.

      Sil
  2. Nilufercim, kahkul cok yakisti sana, son resim nefis. Gozluklerini de cok begendim, yeni sanirim, gule gule kullan. Lacivertli sade rahat kombinin cok yakismis. Kolyeni de cok begendim, pantalon motifiyle de uyum yakalamis. Ve de cantan lacivertmis sanirim, ben siyah gibi gormustum onceden, cok guzel bir parca, hic modasi gecmez, cok kullanisli, tekrar gule gule kullan canim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylincim, çok teşekkürler evet gözlüklerim yeni uzun zamandır siyah bir gözlük arayışım vardı beğendiğine sevindim. Çantam siyah aslında ama fotoğrafta mavi tonları var o yüzden lacivert gibi çıkmış :)

      Sil
  3. bu saç sana cok yakıstı diye her postunda yorum yapmamdan sıkılmış olabilirsin ama yapxak bişey yok, öyle çünkü :) blazer ve tiril tiril pantolonun hem birbiriyle uyum içinde, hem de çok güzel taşımışsın onları <3
    gelişmeleri merakla bekliyoruz güzel kadın! iyi haftalar:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya aslında pek sevmedim bu modeli ama sizler güzel olmuş dedikçe aramız daha iyi oldu :) saol tatlım güzel yorumun için...

      Sil
  4. gerçkten saçların o kadar güzel o kadar modern duruyo ki inanılmaz yakışmış sana ... ceketine de ceketinin pantolonla uyumuna da bayıldım.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  5. çok sevdim ya kolyenin kıyafetle uyumuna <3

    YanıtlaSil
  6. yaaaa gidip sacimi kahveye boyatip sonra da kestircem senin yuzunden:D o kadar modern ve havali ki cok cok sevdim! bide ben o blazerdan ariodum ne guzel olmussun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yo yoo yapma:) senin saçın sana gayet yakışıyor :)

      çok teşekkürler!

      Sil
  7. Saçlar süper olmuş, bu pantolonlardan edinmem lazım :)

    www.trendsbysevi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Such a lovely chic look.
    xoxo
    Christy

    http://www.am2pmchic.com/

    YanıtlaSil
  9. Great look, dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  10. Saçlar ve kombin mükemmel olmuş gerçekten çok yakışmış. Özellikle kombini o kadar beğendim ki yazmadan geçemedim,
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorum bıraktığın için :) beğenmene sevindim. Bakması biraz zor ama...

      Sil
  11. Awesome Outfit..! Awesome Pair of Sunglasses for Women..! :) XOXO

    YanıtlaSil
  12. You look amazing in these photographs! And those palazzo pants are to die for!

    YanıtlaSil
  13. kombin çok başarılı, rahatlık harika detayda ki kolyeye ayrıca bayıldım. Çok güzel olmuş. sevgiler

    YanıtlaSil
  14. İnci küpeye kadar her şey harika bir uyum içinde. Saç kesimine de bayıldım bu arada :) Dört dörtlük bir kombin. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Saç modelin ceketin çok zarif olmuşsun bayıldım :))

    YanıtlaSil
  16. Öncelikle saç kesimini çok beğendim omuz hizasında ve perçemler çok hoş sana hem sportif hemde zarif bir hava kamış. Öncelikle renk tercihinden dolayı seni tebrik ediyorum.Lacivert mavi tonları her zaman zarafetin ve asilliğin göstergesidir. Ceketinin boyutu stili tarzı çok şık ve kullanışlı duruyor. Plazzo pantolonuna gelince desen seçimin ceketin ve tişörtün ile çok güzel bir uyum sağlamış. İpek olmasıda tiril tiril olması rahatlığın göstergesi bence. Tarzını kendi tarzıma çok yakın bulduğum için seni çok beğendiğimi söylemek istiyorum.

    YanıtlaSil