Blogger Gafi



Blogger sıfatını aldıktan sonra hemen hemen hepinizin bir hikayesi vardır diye düşünüyorum bu sıfatla ilgili.Nitekim benimkiler az ama ceviz kabuğunu doldurur cinsten.



Kendime en çok güldüğüm anılarımdan bir tanesi bir gun Taksim Sephora mağazasına gittiğimde başıma geldi. Avare avare mağaza içerisinde gezerken bir yandan el üstünde krem deneme, bilege parfüm sıkma ( sonrasında obsessif hareket sergiliyorum ve saatlerce çevirip çevirip bilek kokluyorum) gibi tipik sephorada yapılması gereken hareketleri bir bir sergiliyorken yanıma çalışanlardan biri gelip  `durun bi dakikaaaa ben sizi taniyorummmmm` deyiverdi.  `allahımm sonunda blogum bilinir hale gelmiş yasasinnnn ` diye düşünürken, nanosaniye içinde  ` aay pardon pardon, benzetmişimm` demesiyle anlık yakaladığım şöhretim elimden sabun gibi kayıvermişti. 

Bir digeri ise en bomba olanıdır: departmanca girdiğimiz bir toplantıda genel müdüre sunum yapılacak ve sunum benim bölümümle başlayacaktı. ` shipping performans` başlığını okuyarak giriş yapacakken `shopping performans` diye giriş yapmam  kısa vadede kahkahalara sebep olmuştu.Tabii bu uzun vadede nelere sebep olur zaman gösterir :)

Hikayesi olan?

8 yorum :

  1. geçen sene bershka'da kabinde denemeye üşendiğim için salak salak askıları boynumdan gecirip elbise denemesi yaparken kızın biri yanıma gelip "aaa ben sizi tanıyorum, minikkuşsunuz diimi siz, çok tatlısınız ve komiksiniz gerçekten" dedi. komik olduğumu o an boynumda askısıyla asılı duran elbiseden mütevellit dediginden adım gibi eminim :P

    YanıtlaSil
  2. Tey allaamm ! Minikkus'un yorumuna da bastim kahkahayi.. Ne tatli kadin yahu ! :) Galiba cok hikayesi olan bir hikayem olmadi.. Ama Paris Dolmusu'na blogger kimligim ile rezervasyon yaptirmak ve bir tanitim yazisi yazacagim sozunu vermek Paris'te ciddi olarak bir rock star ! gibi karsilanmama neden olmustu ! Blogger olmanin pek keyifli ve bol koltuk alti karpuzlu aniydi benim icin.. Ask da yanimda surekli way be bu ne itibar deyip durdu :))) Senin son olay bombaymis cidden ..

    YanıtlaSil
  3. Yeni bir blog yazarı olarak henüz bir hikayem yok ama sizin hikayelerinizi okumak harika! Keyif aldım ve diğer yorumları da sabırsızlıkla okuyacağım. =)
    Sevgiler...

    www.letsmakefashion.com

    YanıtlaSil
  4. ayy minikkuşa koptum :D
    ne yazacağımı da unuttum :)

    YanıtlaSil
  5. hahahha süpersin!!! minikkuş da:))))
    http://editorist1783.blogspot.com/2013/05/daisy-love.html

    YanıtlaSil
  6. bak sen böyle deyince gelmedi ki benim aklıma, ama kesin vardır... Geçen sene bebek şenliğinde beni değil exhusbandımı tanımıştı insanlar ve onun yanına gidip sen hamidenin eşisin di mi o nerde deyip gelip beni bulmuşlardı :)) o daha tanınırdı yani buradan onu tanıyanlara sesleniyorum gördüğünüz yerde yumurta atar mısınız kendisine :D

    YanıtlaSil
  7. hahahha once Hamıdeye sonra mınıkkusa cok guldum :))) Ve senın shopping bombaymıs :)) ben unututum gulmekten yazacagımı:) heh hatırladım maılımde su yazı vardı bugun sızı gordum ama emın olamadım :))) hahhaha nasıl yanı :)))

    YanıtlaSil