Up & Down

süet baharlık ceketler,mercan rengi ceket,desenli pantolonlar,etnik desenler
Suede leather Jacket /  Süet  Deri Ceket: MANGO                  T-shirt: ZARA                          Jean: ZARA  
Bag / Çanta: MARC BY MARC JACOBS                  Boots: URBAN OUTFITTERS
Bir önceki yazımda hatırlarsanız desenli pantolon almanın ve denemenin bu aylarda ne işkence olduğundan bahsetmiştim. Nasıl olduysa cinnet geçirmeden desenli bir pantolon bulabildim. Baharın  üzerimde yarattığı o siyah bulutlar üzerinden biraz olsun kalkıyor. Geçenlerde bunun şerefine wist listemdeki bahar alışverişini yaptım ve sizlerle paylaşmak için güzel  bir hava  gözledim.  Botlar , çanta ve gözlük harici herşey yeni sezon.

Keyifli günler dilerim...

It's really hard to find well fit textured skinny jean at the beginning of spring. Best thing about winter is, easy to hide your gained weight with huge cardigans.  When we walk through the stores tiny, little, charming pieces from new collections may look lovely at the first time however it can  make us sad when considering gained weights at fitting rooms.
It was my luck, I found well fit skinny jean without  making my mood down! ( even gained weight) With this power I did a bit spring shopping and now having a bliss for my wish list which is almost done.
All these items are from new collection except eye-wear,boots and bag.

Have a nice days..






süet baharlık ceketler,mercan rengi ceket,desenli pantolonlar,etnik desenler

süet baharlık ceketler,mercan rengi ceket,desenli pantolonlar,etnik desenler

25 yorum :

  1. canımmmmmmmmm cınnet gecırmeden buldugun pantalonunu cok begendım..floral desenler hayatımıza gırdıgınden benı alısıtm keza ben sevmezdım sanırım goz alısıyor..senın en cok karmasık yaptıgın u kombınleırne bayılıyorum bılıyorsun zor zanaattt :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, göz alışıyor doğru söylüyorsun bende beğenmediğim bir şeyi zaman içerisinde göre göre beğenir hale geliyorum :)

      Sil
  2. Cnm hoşgeldin kendini özletmiştin:) Bahar kombini farklı renklerle çok cesur ama bir o kadar da ahenkli bir seçim olmuş, yine içimi açtın:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım ya evet bir süre ortalıklarda yoktum. Beğendiğine ve içini açtığıma sevindim :)

      Sil
  3. Bayildim bu kombine pantolon harika ama ceket daha bir harika gri favori rengim oldugundan botlari atlamam cok cool :-)

    YanıtlaSil
  4. çok farklı bir kombin olmuşş :)

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    çekilişim var herkesi beklerim...

    YanıtlaSil
  5. ceket ve pantolon favorim yine sade spor ve çok güzelsin canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım beğenmene sevindim.

      Sil
  6. çok beğendiiiim baharı getirmişsin çok çok güzel bir kombinle:)

    YanıtlaSil
  7. cok degmis ama buldugun pantalona ! Nefis bence.. Bu modayi cok sevdim ben.. Gectigimiz yaz rengarenk ve desenli pantalonlar sayesinde cok rahat gecmisti.. Uzerine basic t-shirt ohh mis ! Bir de ceket extra guzel Nilufer'cim ! Cok cok yakismis.. iyi gunlerde kullan... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim. Evet aynen tabir ettiğin gibi düz bir tişört geçir çık modu çok rahat :)

      Sil
  8. bu cekete zaten bayılıyorum, pantolonun da harikaymış!
    bu arada blogunu yeni keşfettim ve çok sevdim :))

    http://s-for-style.blogspot.de/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevmene ben de sevindim :) teşekkür ederim..

      Sil
  9. çok yakışmış sana çok beğendim pantolon ve kombini :)
    gözlüklerin her zaman favorim zaten :)

    YanıtlaSil
  10. I love the style. I like these nice looking leather hobo bags offered on cwmalls.com, they are not only attractive but also very functional.

    YanıtlaSil
  11. bende aynısının taytı ıcın aytnı cınnet boyutunu yasıyoruym ya tonu ya rengı yada bısetı olmuyor olmuyor :)

    YanıtlaSil