Mini Feminine

Oversize blazer / Ceket: URBAN OUTFITTERS        Jean: TOPSHOP      Tshirt: MANGO

Platform sneakers / ayakkabilar : ASOS      Bag / Canta: YVES SAINT LAURENT

Siyah beyaz gibi zıt renkleri çok fazla kullanan birisi değilim. Bu kombin spontane bir şekilde oldu biraz.  
Kış sezonun başından beri büyük, salaş formda bir ceket  arıyordum ve sonunda istediğimi Urban Outfitters'ın Amerika sitesinde buldum, çok giydim ama blogda yer verme fırsatım olmadı. Kışın soğukta çekim yapma fikri biraz beni geriyor. Sanırım ben 3 mevsim bloggerıyım. Mini temalı tişörtüm bu kombini feminen yapan tek parça.
Bu aralar parmağından hiç çıkarmadığım şansı ve bereket getirdiğine inandığım  Ayşe Rodoslu'nun tasarımı olan nar yüzüğümü de sizlerle paylaşmak istediğim. Çok güzel değil mi?

I'm not a black & white color  person but this outfit was spontaneous!
At the beginning of winter I was looking for an oversize blazer and found it in Urban Outfitters online USA store. However I couldn't find time to post it in blog due to the bad weather conditions. I think I'm not a winter blogger!
This cute mini  t-shirt  adds a little feminine touch to my masculine look!




Yüzük / Ring: AYSE RODOSLU





























































                                                                 

25 yorum :

  1. AKombin çok rahat gözüküyor özellikle o ayakkabılar.

    YanıtlaSil
  2. ceketin formunu çok beğendim,içindeki tshirt'ede bayıldım.bütün olarak şık bir kombin olmuş.bloğunuzu takibe aldım,bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. simple is best! çok güzel görünüyosun yine <3

    YanıtlaSil
  4. yüzüğüne aşık oldummm =) sende çok cool ve şık görünüyosun her zamanki gibi

    http://gizemsilah.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. yüzüğüne bayıldım :)


    http://dilbercm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. canım senın su doğallıgın varya ah dıyorum ah herkes olabılse boyle..cok ısterdım sneınle yakın olmayı her anını cekerıdm senın hahhaha :))) pozların sadelıgın ama farklılıgın bırde kahkullerın sahane

    YanıtlaSil
  7. yüzüğünnn süpermişşş

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. yaaa o tişört çok güzeeeeel:) bende de var manghodan almıştım giymesi çok sevimli diil mi:) kahküllerini çok seviyorum, baktıkca gidip kesesim geliyo kendiminkileri:) bide o ayakkabıları cok seviyorum cok guzel diil mi topugu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahküller pek okdr kullanışlı değil ama kestirmeden önce 5 kere düşün derim :)

      teşekkürler güzel yorumların için..

      Sil
  9. HEr sey tam anlamiyla mukemmel olmus Nilufer'cigim. Minnie tisortun siyahin keskinligine resmen sirinlik katmis. O harika klasik canta icin ekstra bisey soylememe gerek yok sanirim <333

    YanıtlaSil
  10. yüzüğe de cekete de bayıldım, bu kombin de başka bir hava var, çok hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:) Begenmene sevindim

      Sil
  11. Yine şık ve rahat bir kombin olmuş, seçimini sevdim! At kuyruğu da çok yakışmış daha çok şans vermelisin bence:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ztn at kuyrugu yapmayın saçlardan yüzümü kimse göremiyor hahah :) teşekkür ederim...

      Sil
  12. Kahkuller sahane, ancak o cekete de bayildim ben :)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  13. nilüferrrrr ayakkabın ve yüzüğün :)love yaaaaaaa

    YanıtlaSil