The New Me!

Coat / Ceket: Urban Outfitters   T-shirt: Zara   jean: Mango   Bag /Çanta: Massimo Dutti
Shoes/ Ayakkabılar : Pull & Bear 

Uzun zaman ortalıklarda görünmemenin sebebi biraz sıkılmış olmam sanırım. Değişime saçlarla başladık. Çok değil biraz kahkül ilavesi sadece. Saçla radikal değişiklik yapmak pek bana göre değil. Saçımda beyaz çıkmadan boyatmam diyenlerdenim.

Bahardan mıdır bilinmez buaralar içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor. İlgi alanımdaki odak değişikliği beni de şaşırtıyor. Bu blog içeriğime de yansıyabilir şimdiden söyleyeyim.

Herkese iyi haftalar diliyorum.

Here I'm with my new hair style. I know I was absent for a while cause I   was bored a bit but sometimes changes really make you feel better.  

Wish you a good week!


Bileklikler / Bracelets: Batya Kebudi
Fatmanın eli kolye / Fatima's hand necklace: Mon Revé

21 yorum :

  1. degisiklik iyidir, dozunda yapıldıgı sürece cok büyük keyif verir insana. kahküllerini güle güle kullan, her halinle güzel oldugun için sıkıntı yok bence <3
    bide ruh halindeki degisimi merak ettim, acaba nasıl yansıycak bloguna? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım benım o senin güzelliğin teşekkür ederim. Ya evet biraz ondan biraz bundan olabilir sanki :)

      Sil
  2. bahar aslinda civilti getirir insana, ama nedense ben de bu bahar bira sakinim:) saclarin guzel olmus bence, hem rengi de harika ki boyatmana ne gerek var:) degisim icin takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. ay cok yakısmıs kı ııkı yapmssın:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Tatlim.. saclarinin boyatmamani ne cok sevdim ! Bir ben bir sen kalmisiz gibi hissettim koca dunyada.. :) Modlarimiz bazen dusuyor evet.. Ben de su aralar bahar rehaveti icindeyim.. Cok romantik takiliyorum falan :) Yaz gelsin, gunesi daha yogun hissedelim eminim hersey daha iyi olacak.. Kahkullerin de nefis olmus bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bence de tek sorumlusu güneş sanırım :)

      çok teşekkürler tatlım!

      Sil
  5. canım kahkuldasım cok begendım bılıyorsun ben senın bu halını..ayrıca cok mınnos ama burada kocamansın :))) sıkılmanı cok ıyı anlıyorum bazen gelıyorlar sagdan sagdan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet bu objektifle ben de kendimi tanıyamıyorum :))

      Sil
  6. Kısadır küsmelerim dersin ;) buarada bayıldm yeni haline bende cok radikal kararlar verdim ;)

    YanıtlaSil
  7. Bahar beni de allah bullak etti ve hatta ediyor da diyebilirim. Ama kahkuller cok yakismis ara ara banada gidip geliyor olsada henuz cesaret edemiyorum su guzelim kahkullere <333 Ayrica blogun nasil etkilenirse etkilensin hep ilgimizi cekmeyi basaracagindan eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım bunu okumak ne güzel :) bence sana da çok yakışır kahkül :)

      Sil
  8. Çok yakışmış bayıldım :) bilekliklerine özellikle hayran kaldım :)

    http://damlakalaycik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Nilufercim, kahkuller cok yakismis, gule gule uzat. Takilarini da cok begendim, cok zarifler : )

    YanıtlaSil
  10. kahküller çok güzel bende çok beğendim, tarzınız da öyle tabi, ayakkabılara ayrıca bayıldım:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil