Mazo Bahar


Kıştan çıkmış bir çok bayanın ortak sıkıntısıdır bu anlatacaklarım. Bahara özlem duyulur `bahar gelsin artık pof" twitleri atılır gel gelelim aslında bu bahar gelişiyle pek o kadar da mutlu etmez bizi.




Zara ve türevi mağazalar kalin, kışlık , tüm kalca ve basen örten ürünlerini bir anda toplar ve biz şubat ayında bir an kendimizi o mağazaların içerisinde almış olduğumuz ekstra 4-5 kilolarla çırılçıplak ve zavallı  gibi hissederiz.

Skinny jeanlerin hepsi en acık , en desenli renkleriyle balıkçılardaki balıklar gibi yan yana dizili bizi beklerler. O acık desenli renkler ilk basta cazip gibi görünse de kabin denemesinden sonra bir daha gözümüzün göresi gelmez hatta abartıp  kabinde çalışan mazlum çocuğun suratına bile fırlatmayı aklımızdan geçirebiliriz.

Hafta sonu gelsin güneş açsın biraz, farklı bir şeyler giyelim diye düşünürüz ama yağmur şakır şakır yağar  yine kışın o giymekten nefret ettiğimiz kaban ve bot ikilisiyle kaldığınız yerden devam ederiz.
Pazartesi sabahı işyerinde afyon patlamak için baktığımız
Los Angeles`li 34 beden melez bloggerlardan da son silleyi yedik mi, şapur şupur sevimsiz yoğurtlu - sütlü gevreklerinizi yer yutarız.

 Hala soğuktan nefret edip, trafik için lanet kusup, bir yandan o skinny i jean`e beddua okurken instagram`da sanki ayni şehirde değil de güneşe daha yakin bir gezegende yasıyormuşçasına giyinmiş moda bloggeri,insanı dipsiz bir kuyunun içine ceker ki  mümkünse yaz gelmeden çıkmamak lazım.

Evet koca bir bahar tartının uzerinde gram hesabi yaparak, kiraz sapı yutarak, pilates hocasının poposuna bakarak mazo bir şekilde geçer.

Herkese bu sureci en az travmatik şekilde geçirmeyi dilerim.. Ben dahil :/

14 yorum :

  1. aahaahah cok tatlısın yaaa:) pilates hocasının poposuna bakma kısmında özellikle haklı oldugunu düşünüyorum ben kendim şahsen :P ama şöyle düşün, meslek olarak bu işi yapıyo olsaydın, sabah akşam yaptıgın tek şey yere yatıp bi karnını bi poponu kasmak olsaydı, emin ol hepsine taş cıkartırdın;) ki bu halinle de bende oldukça taşsın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah canım benim saolasın bu gaz bana bir süre yeter sanırım :) ya evet bunu iş edinmek güzel olsa gerek!

      Sil
  2. minikkuşun yazısına benzer bir yazı olmuş ve bana hamide artık kendini topla mesajı verdiniz ikiniz de :D aynen şu haldeyim: Evet koca bir bahar tartının uzerinde gram hesabi yaparak, kiraz sapı yutarak, pilates hocasının poposuna bakarak mazo bir şekilde geçer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet ben de okudum , sıkıntı ortak olunca ortaya çıkan malzemelerde benzer oluyor :))

      Sil
  3. Uzun zamandır duygularıma bu kadar tercuman bir yazı okumamıstım :) cok ama cok haklısınız :)

    YanıtlaSil
  4. Hahahah yaa aynen yaahuuu kimisi Bali de kimisi Hindistan sahillerinde salinirlarken biz nelerle ugrasiyoruz ayni dunyadan miyiz ablacim huuu diye sormak istiyor insan. Ama uzulme Nilufer'cigim acisini cikartacagiz yaz gelicek vucutlarimiz fitlesicek instagram boy boy bikinili fotograflarimizla dolacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet cnm ben de kendimi öyle teselli ediyorum valla :)

      Sil
  5. Cok guzel esprili bir yazi olmus. LA den kimleri kastettigini tahmin ettim sanirim, ama Istanbullulardan emin olamadim : ) Bu bahari kolay atlatalim insallah, nisan mayis haziran 3 ayda 5 kilo versem ne guzel olurdu, her sene ayni seyi diyorum ama yok bir faaliyet : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani aslında genelleme yaptım diyelim :)
      verirsin inş. :)

      Sil
  6. hahahhaha ay cok dogru...daha gecen gun mınt pantolon deneyıp ay kuması cok ınce dıyıp bıraktım neden kı :)) hahahah ...yokyok cok fena bır makıne olsa da gırsek cıksak..bırde su ıg de bız donarken yaz modunda olanlarada donuyorum..toplum olarak yaz bıtmeden bot gıyen kıs bıtmeden sandalet gıymeye ozene bıreyler dolu heryerde ..ozentımı ne bılmem ama cok haklısn...LA dakılerı bıldım ben ama ıstanbuldakıler asıkar zaten :)) sevgıler melek

    YanıtlaSil
  7. yani üşümeyenler giysin tabii kimseye lafım yok :)
    dediğin makinadan istiyorum!

    YanıtlaSil
  8. bu üşümeyen bloggerlar dışarıda dolaşmıyor mu acaba :D ben aralık ocak şubat aylarında sokakta bir tane bile çorapsız ayakkabılarla kolsuz tişörtlerle gezen insan görmüyorum... yoksa biz mi uzayda yaşıyoruz anlamadım... :D gerçeği yansıtmadıktan sonra nasıl esinlenicem ben ondan ? ya da niye takip edicem anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçeği yansıtmama olayında sana kesinlikle katılıyorum :)

      Sil