Little Devils!

                                                                                   
Sezondan ağız sulandıran parçalar! Elinize aldığınızda iştah kabartan, satın aldıktan sonra kombin yapamayıp aldığınıza bin pişman eden, başlı başına bir kaosun içerisine sizi sürükleyen bu masum görünümlü küçük şeytanlar!


Ohh so  Juicy pieces from new collections!  Creates a chaos in seconds. love at first sight then you  can not find anything to combine them and next is  your regret!  Little devils..



Cute ballerinas
LV mini collection
Marc by Marc Jacobs pink and coral collection



7 yorum :

  1. Ahaha ne guzel tanimlamissin fistik guldum cok ve kesinlikle onayliyorum:) henuz bunlari alamasam da alina kombin yapmasi zor olsa gerek:) cok tatlisin:) opuyorum:)

    http://fashionfromsmyrna.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika!!

    styleinlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Jimmy Choo sandaletten bende var biliyorsun ve platformsuz olmasina ragmen inanilmaz rahat :)
    Sanirim su canli renklerle barismam lazim, cok guzel gorunuyorlar ancak almaya elim gitmiyor hic :(

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  4. Yine cok iyi bir degerlendirme, kucuk seytan bunlar, sirinliklerine renklerine vurulup aliyoruz ve sonra az kullaniyoruz cogunu : ) Ama ben yine de o mor ve mavi choo lari isterdim, vitrinlik guzellikler bunlar : ) Sene de tas catlasa 3/4 giyersin o ayri : )

    YanıtlaSil
  5. hahhahaha canavarus bunlarda bence :)) yalnız dore olanı cok sevdım ıtıraf:))

    YanıtlaSil
  6. Great stuff. Repetto are my favorite flats!

    YanıtlaSil