Liked!


Sizi bilmem ama bu sezon öne çıkan parçalardan benim payıma düşen bir sürü parça var ve bu yüzden tasarımcılara buradan kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.

İlk olarak pantolon-ceket takımlar şık olmanın en sade ve en abartısız hali hiç şüphesiz. Resort koleksiyonundan ayılıp bayıldığım Balmain, her ne kadar efor edilecek türden bir marka olmasa da onun tarzını uygun fiyatlara uyarlayacak bir "Robin Hood" marka elbet çıkacaktır!





Diğer bir  tarz ise evdeki rahatlığı sokağa taşımak.Pijama üstleri, kimono ceketler  benim gibi rahatına düşkünler için.

Geçen yaz aklımı çelen bu şort-ceket uygulaması için buradaki  kombin postuma göz atabilirsiniz. İlkbahar ve yaz sonu  hatta yaz akşamlarında şık ve rahat olmanın en rahat yolu.


Bir kaç sezondur sessiz ve derinden ilerleyen  pantolon üzeri etek, tunik, elbise trendi bu yaza daha da iddialı bir şekilde giriyor. Bir çok büyük markanın temel lookları arasında görülüyor. Rahatlığından hiç kuşku duymadım bu görüntüde bir kıyafet oluşturmak için sabırsızlanıyorum.Önceden yaptığım benzer kombini görmek için tıklayın.

8 yorum :

  1. hepsi cok hos ama benim favorim kimono ceketler:) xoxo

    styleinlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. annemın pantolon ceket takımları vardı onlar nerede acaba :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Short blazer takımlar favorim:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Balmain'in pantolon ceketlere bayıldım,renkler harika !

    lifetoastylized.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Canim guzel gozlem yapmissin ve de onceden bazilarini zaten uygulamissin : ) Ben o Gucci tunik pantalonun desen ve renklerine bayildim : ) Robin Hood marka da iyi laf olmus : )

    YanıtlaSil
  6. canım zaten sen herseyı sahane yakıstrdıgın ıcın bu parcalarıda muazzam tasıyacagına emınım cıtırım benım

    YanıtlaSil
  7. Bende cok seviyorum özellikle sort üzerine blazer ama o ilk resimdekilere özellkle renklerine bayıldım

    YanıtlaSil
  8. Kapaktaki Balmainler beni benden aldı!Hem renkleri hem de çok rahat duruyolar. Şort blazerlar herkesin olduğu gibi bnmde favorilerim arasında ama Balmain is the best demeden geçemicem :)

    YanıtlaSil