Mont Blanc




Sene başından beri yüksek tutmaya özen gösterdiğim motivasyonumun ve pozitif tarafta kalma çabalarımın en büyük destekcisi hiç kuşkusuz planladığım tatiller.  Gecen ay sonu olan dogum gunumu de bahane ederek Cenevre uzerinden Fransiz Alplerine, Chamonix - Mont Blanc`a kayak yapmaya gittik.Her ne kadar amacimiz kayak yapmak olsa da bu tatil, tahminimden daha extreme  oldu. Avrupa`nin en yuksek noktasi  olan Mont Blanc`da -22 derece deneyimim ve Cenevre, Chamonix detaylari icin Trendybavul gezi blogumda takipte kalin!

My holiday plans are one of my best motivations! We arranged  a holiday in Chamonix, Mont Blanc for skiing at the same time to celebrate my birthday. I spent great time however it was not an ordinary one! We climbed to the roof of Europe by cable car of course and it was  extremely cold with -22 degrees Celsius...Here are the photos for you!
















                           

33 yorum :

  1. Bana kİs tatili demeyin:) harika yaa. Merakla bekliyorum dvmini. Bu arada bu kazagi denemistim ve denerken dagda giyerim demistim. Sadece m vardi tabi cok bol oldugu icin vazgectim. Benim icinde giymis oldun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne güzel oozmn :) ben de bu kazağı çok beğeniyordum gidip gelip bakmıştım kısmet dağa giderken aldım :)

      Sil
  2. Nilufercim, ne guzel bir tatilmis, resimler harika, neseli renkler icinde cok neseli dinlenmis bir sen gordum :) gezi detaylarini meraktayim, bol resimli yap postu, profil sayfani her actigimda iki blogunu da aciyorum zaten, belki oraya post yapmistir diye :) chanel ve kayakcilar fotosu ilginc olmus. Bir de film cekimi gibi boyanmis duvar da cok ilginc :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım iyi geldi dağ havası!
      sorma, herkes merkezde robot gibi kayaklarıyla geziyor Chanelle olan enstantanede gerçekten ironi oldu :)

      Sil
  3. Ya nasıl güzel bir enerjin var anlatamam ;)) çok da güzel görünüyorsun cıvıl cıvıl renklerin içindede:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel bir enerji verebildiğime sevindim doğrusu:)

      Sil
  4. IG'de ask ile takip etmistim seni ve nefis tatilini.. Kesinlikle dogum gunu icin nefis bir hediye olmus :) Aldigin hazzi tahmin edebiliyorum ve bir daha Uludag ya da Kartalkaya seni kesmez ise kesinlikle seni anlarim.. Nice keyifli tatiller ile motivasyonunu en ust seviyede tut tatlim ! sevgiler xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kesmeyecek gibi görünüyorum Lulucum da yetinmesini bilicez artık :)

      Sil
  5. renklere bayıldım... manzara, fotolar da ayrı bi harika...
    takipteyim artık;)

    ps: blogumda ilk çekilişim var, katılırsan cok mutlu olurum;)

    http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html

    YanıtlaSil
  6. o tahta eev harikaaaaa

    iyi gezmeler güzel paylaşımlar bekliyorumm

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) evet o küçük ev otelimizin yanında resmen fotoğraf çekelim diye kondurmuşlar sanki :)

      Sil
  7. ne şahane bi dogumgünü hediyesi olmuş bu tatil! türkiye seni kesmez artık kesin:))
    Bere ve kazagın uyumuna bayıldım! ve sana inanılmaz yakışmış.. ha bide o gözlük sanki senin icin yapılmış gibi, hic cıkarma onları gözünden <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh evet Minikkuşcum gerçekten iyi geldi bir güzel stress attık.
      Gözlüklerimi yazın pek çıkarmıyorum :)

      Sil
  8. Bayıldım fotoğraflarına ve gözlüğünee. biz taksak yakışmaz ;)

    Sibel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekküreler :) öyle deme belki yakışır dene bi:)

      Sil
  9. Harika fotograflar enerjisini buradan bile hissedebiliyorum ki senin aldigin hazzi dusunemiyorum. Kazak sanki her zarada gozumun icine baka baka beni al beni al derken her seferinde renginden dolayi tereddut edip geri biraktim ama keske alsaymissim dedim ozellikle de pembe berenle yakaladigin uyumu gordukten sonra neyse artik :) Postlarin devamini heyecanla bekliyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eevt bu kazak benim içinde öyleydi ta kii en sonunda pes ediceye kadar :) teeşkkürler canım güzel yorumunların için.

      Sil
  10. Great photos! I love your sunnies and sweater. X

    YanıtlaSil
  11. nilü ne güzel bir yer bayıldım.... fotolar harika.... kullandığın renklerde, montunu özellikle çok sevdim;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım çok teşekkür ederim.

      Sil
  12. 1 yik çalışıp tatili bekliyoruz ve seninki sahane olmus...biz kuzumdan sonra hic cikamadik yani 3 sene oldu hamikelikle o yuzden kar tatili girdummu icim gidiyor...seneye gidebiliriz diye dusunup mutlu oluyorum..bu tatil en sevdigim saat markasi yerinde olmasida ne sahane...:) pozlarim kar atmosfer oyle guzelki ba_yil-dim csnim

    YanıtlaSil
  13. cnm çok güzel bir tatile benziyor, ben de haftaya cortinaya gidiceğim için bana da güzel bir Alplerde kayak yazısı oldu:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ne güzel sana da keyifli bir tatil diliyorum ozmn :)

      Sil
  14. Hem fotoğraflar, hem de outfit şahane! Gözlük süper!

    www.advocatescloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. çok keyifit tatil olmuş!=) o kazagı ve yeşilini yerim ne kadar güzel! ve yakışmış. bu aynalı gozluklerin habercisisin bu arada=)

    YanıtlaSil
  16. Harika! :) hevesle beklediğim post! O bembeyaz karların üstüne mint yeşili ile şeker pembesi nasıl da insanın içini ısıtıyor. Sarı ile mirros shades'in kontrast güzelliği ise apayrı bir cool'lukta şekerim! :))

    YanıtlaSil
  17. Bayılıyorum bizde isviçredeki bütün kar merkezlerine çıkıtık ama bizim ki sadece biz geldik gidiyoruz gibi oldu cunku ben kayanıyorum ama resimlere baktıkca neden her kıs kosarak oraya gittiğime amlam verebiliyorum

    YanıtlaSil