Brazilos Giveaway!

brazilos bileklik

3 Dugum 3 Dilek

Yurtdisinda dikkatimi çekmişti bu renkli ipler  ve gecenlerde Brazilos firmasi sayesinde isin aslini öğrendim. Brezilya`daki 200 yillik geleneğe  gore bu renkli ipleri bileğinize takip 3 dugum atıyorsun. Her bir dugum bir dilek ve bileklik ( siz zorlamadan) kendiliğinden düştüğünde dilekleriniz gerçeklecek anlamina geliyor.
Ben dileklerimi diledim ve bileklegimin düşeceği gunu bekliyorum :)

brazilos bileklik

Siz de bu bilekliklere sahip olmak için yapmanız  gereken
Trendydolap takipçisi olmanız  ( google friends aracıyla )
ve bu etkinligi blogunuzda veya sosyal medyanızda duyurmanız.

Mail adresinizi belirten bir yorum yazmayi unutmayin!

Buyuk gun 16 Subat!

10 yorum :

  1. merhaba,bloğunun nil can adı ile takipçisiyim twitter hesabımdada çekilişini duyurdum @nilcan80 mail adresim nilcan80@gmail.com herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  2. bloğunun takipçisiyim, instagramımda da paylaşiciim etiketlerim seni:) çok hoş, dileklerin gerçekleşecek olması umuduyla beklemek çok heyecanlı olacak eminim:) gmz.engin.ge@gmail.com sevgiler:) gamze.

    YanıtlaSil
  3. Blogunu takipteyim bundan böyle ve çekilişi de instagramda duyurdum :)) mirimodda olarak umarım benim de dileklerim gerçekleşir :)) böyle farklı bir imkan verdiğin için şimdiden teşekkürler megilmezer@hotmail.com sevgiler- Miray ;))

    YanıtlaSil
  4. Bulgaristanda da bu tur bir gelenek duymustum.. Gerekenler yapılacaktır :)

    YanıtlaSil
  5. Selam blogumda çekilişini duyurdum ve takipteyim.
    Herkesin dileklerinin gerçek olması dileğiyle :)

    http://parcakumas.blogspot.com/2013/02/trendydolaptan-giveaway.html

    saracogluezgi@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba:)
    Zaten izleyicinim.
    Çok değişik bir hediye, bana çıkmasını gerçekten çok isterim:)
    Twitter da duyurumu yaptım.
    https://twitter.com/AsumanAyse/status/300708794218979328
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. tabıkıııde tıbıtırda duyurdum hatta senı de ekledım :)) ben bu ıplerı bılıyorum ama olsun yıne ısterım 3 sene onceymıı benımkı :)) senden sevımlı bır hedıye neden olmasın:)) sevgıler canım

    YanıtlaSil
  8. takipçinim twiterdan duyurdum bilelikleri çok beğendim umarım benim olur
    şeyma oğuz
    kiyafet_askisi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. İzleyicinim: Damla

    Duyurdum: https://www.facebook.com/sweepstakelover/posts/308510992585497

    Çok ilginç bir hediye, umarım dileklerin gerçek olur :)

    annabell_lee_dk (at) yahoo (dot) com

    YanıtlaSil
  10. çok şirin bi hediye bende varım :)
    https://twitter.com/arwenfiliz/status/302869590432698368
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil