Turtle Neck


Boğazlı bir kazağı giyme nedenim gerçekten üşümek istemiyor oluşumdur.  Ha şöyle bir gerçek var ki yaşı ilermiş ve boyun bölgesinde kırışıklıklar oluşmuş bayanların yaşını nereden baksanız 4-5 sene geriye atar bu kazaklar. Moda konusunda sabit fikirli değilseniz "giymem" "asla" gibi kelimeleri kullanmamanız gerektiğini deneyimlemişsinizdir.
Bazen simsiyah giyinip tek bir parçayı öne çıkartmak hoşuma gidiyor bu siyahlar da ucu altın rengi olan Mango ayakkabılarıma ithafen yapıldı.

Yine bavulumu topluyorum ve  bambaşka bir yeri keşfetmek üzere yola koyuluyorum. Geleneği bozmayayım yine sürpriz olsun ama Instagram'dan takip etmeye değer bir gezi olacak benden söylemesi...


There is only one reason for me wearing a turtle neck pullover just to stay warm that`s the reason.  I know turtle neck is not looking sympatic however it`s great piece to hide neck wrinkles in older ages. So it`s going to be life saver one day. I don`t want to be a prejudiced.

Sheer black looks create great base to highlight something so I want to use my gold tip toe shoes in that stunning way.
Now it`s time for packing up again to discover a new place but this time is more extreme! So follow me on instagram for the rest!




Coat / Kaban: All Saints       Turtle neck pullover / Boğazlı kazak: Zara     Skirt / Etek: Asos   
 Shoes/ Ayakkabılar : Mango




 


17 yorum :

  1. Bir yildiz gibi parliyorsun!
    Sevgilerimle, Zeynep

    http://zeynnepp.blogspot.nl
    instigram : @zeynepgonen

    YanıtlaSil
  2. özellikle ilk fotoğrafa bayıldım!:)

    YanıtlaSil
  3. siyahın asaleti ve senin fitligin birleşince şahane bi outfit olmuş! <3

    YanıtlaSil
  4. vooovv vooovv vooovvv.. süpersin tatlım... igden de bekliyoruz gezini

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle süper bir kombin olmuş.. dediğin gibi odak noktası ayakkabılar... bayıldım...

    kazağında güzelmiş

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. kombinin harika olmus tarzını çok begendim:)

    http://fashiondishape.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Nilufercim, ben bu postuna yorum biraktim zannediyordum, cok begendim cok. Turtleneck cok severim ben. Ve o altin sivri burunlar cok guzel bir isilti olmus bu simsiyah kombinde : ) Gozlukler cok yakismis bir de. Harika bir yerde tatildesin, IG den ilgiyle izliyorum : )

    YanıtlaSil
  8. canım çok teşekkür ederim :) evet gerçekten çok güzel bir yerdi ve rüya gibi geçti gitti :))

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle bayıldım. Cap toelarına özellikle taptım diyebilirim. Çok benzerleri bende de var. Ham olabildiğince sade hem de bir o kadar şık... Gerçekten çok beğendim:)

    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. cok severım bogazlı kacagı ben :)) sıksıkta gıyerım..yalnız senın su adım atarken olan zarıf pozlarından bende yapacagım ve sana ıthaf edecegım...allahım yaaa sekermısın sen

    YanıtlaSil
  11. sana bayıldığımı söylemek istiyorum havan tarzın çok başka =)
    bende yeni bi blog sahibiyim beklerim =)

    http://gizemsilah.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. siyah ancak bu kadar güzel taşınabilirdi. kolay yorum yapmayan biri olarak çok beğendiğimi ve yorum yapacak kadar beğendiğimi söylemeliyim :)

    YanıtlaSil
  13. Glittering turtle neck & cap toe heels! Wuhuu baby, so elegant&chic demek istiyorum, en çok asil duruşuna bayıldım bu karelerde tatlım :)

    YanıtlaSil
  14. İlk önce tek parca zannettim sonra yazını okuyunca anladım ben bogazlı kazak giyemiyorum ama aynı bu sekılde tek parca bir kıyafetim var oldukca güzel duruyor sırf güzellik için giydipim tek parçadır buarada semde her Zamanki güzelliğini gün yüzüne koymussu

    YanıtlaSil