Thank You


nike college t-shirt, nike,mango jacket,casual outfits, effortless chic, ,blogger style,motto topshop jean, zeckie yüzük, tasarim yuzuklera


Senenin ilk postuyla açılışı yaparken aslında geçtğimiz ay blogumun 3. yilini doldurdugunu sizlere söylemeyi unuttuğum. Bu sure içerisinde emegi gecen sadece fotoğraf makinem ve bir kac kiyafet degil tabii ki okuyucularla olan bu sanal etkileşim bana gore bu isin en keyifli kismi. Blogumu takip eden, yorumlarını eksik etmeyen veya takip edip yorum bırakmamış olan herkese teşekkürlerimi iletiyorum. 
Bu sure zarfında  ayni dili konuştuğum insanlarla birlikte olmaktan cok keyif aldim ve almaya da devam ediyorum.

Herkese güzel bir sene, güzel insanlarla birlikte güzel dostluklar, hos sohbetler ve iyilikler diliyorum...

Mutllu yillar!

Kolej temalı tişörtüm Nike, suan demode sayılabilecek 10 senelik fitilli kadife ceketim, Mango. Yuzugum, Zeckie, bordo pantolon ise Motto, Topshop.


Here is the first post of 2013 and  I forgot to mention you that last month my blog became 3 years old. Since from the beginning I liked mostly  interaction side of blogging with followers… So I`d like to thank all of you...  Being on the same page is the most enjoyable thing for me.

 I wish you a great year with great events with great people.

Happy New Year!

As I told you before I love college theme t-shirts so I combined my nike t-shirt with 10 years corduroy Mango Jacket. My ring is a design of a Turkish designer name is Zeckie, burgundy jean is from motto Topshop



nike college t-shirt, nike,mango jacket,casual outfits, effortless chic, ,blogger style,motto topshop jean, zeckie yüzük, tasarim yuzuklera

nike college t-shirt, nike,mango jacket,casual outfits, effortless chic, ,blogger style,motto topshop jean, zeckie yüzük, tasarim yuzuklera


                                           

51 yorum :

  1. kesnlikle demode olduguna katılmıyorum bebişim, kadifenin modası asla gecmez, o bir klasiktir:) vede ceketinin aynısından yaklaşık bi 10 sene önce ben de almıştım mangodan, onu hatırlattın bana, ben de giymeliyim en yakın zamanda ^,^
    blogunun yeni yaşı kutlu olsun, bol postlu ve yorumlu olsun:) yenı yılın da en büyük keyiflere vesile olsun tatlım, öperim seni tatlı yanaklardan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gundemde degil diyelim ozmn :)
      cok tesekkurler minikkuscum umarim hepimiz icin oyle olur.

      Sil
  2. Nilufercim nice 3 senelere insallah :)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. naptin ya ben onu cok seviyorum :)

      Sil
  4. demode mı ama bız 80lere donduk zaten :)) sen ne gıysen sahanesın tarzınnn kımsenın kı gıbı degıl...keza nıce seneler dılıyorum ve tebrık edıyorum canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlim nice seneler olsun hepimize..

      Sil
  5. nice mutlu uzun 3 yıllara olmakla beraber
    cekete haksızlık yapmayalım ama :)
    yüzüke küçük minnak kalpler yolluoyorum :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. wuuu 3 senee ve başarıı

    harikasın, darısı başımıza :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bende sana tesekkur ederim bizi her seferinde ozenli guzel postlarla karsiladigin icin. Ictenligi samimiyeti anlamak icin sanirim her zaman fiziksel beraberlik olmasi sart degil blogundan bunu hissetmis biri olarak daha nice senelere diyorum ve harika bir sene diliyorum tatlim cok operim <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler canim bu konuda dusuncelerimiz karsilikli dogrusu...

      Sil
  8. cnm yeni yılın kutlu olsun! Yüzüğün çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. Nice uzun seneler canımm :)

    Sevgiler,

    Sibel

    www.sbldmrc.com

    YanıtlaSil
  10. mutlu yıllar...

    kadife ceket çok hoşmuşş...

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. ceketine bayıldım spor spor hem gönlümü çalıyosun şekercim :) mutlu seneler diliyorum sana şeker

    YanıtlaSil
  12. nice birlikte yeni senelere:) ceket gayet güzel sen spor tarzına bi şekilde uyduruyosun yakıştırıyosun herşeyi:)

    YanıtlaSil
  13. çok çok begendim, mutlu yillar bu arada

    YanıtlaSil
  14. Ben de cok mutluyum seni takip ettigime! O nedenle o tesekkurleri aldim sevgiyle.. Harika bir yil olsun hem senin hem de blogun icin canim.. xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler canim ben de ayni sekilde

      Sil
  15. Teşekkürler, senin de bu kombinin çok şık...:)
    Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  16. Cok begendim sade ama cok guzel:) mutlu yillar!

    styleinlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. nıce uc seneler bırlıkte oluruz ınsallah nılufer:)

    YanıtlaSil
  18. 3 sene demek :) harikasın Nil'cim bu keyifli ve başarılı blogun her postu ayrı güzel. Dilerim daha nice seneler görürüz birlikte. Zeckie en sevdiğimiz tasarımcılardan bizim, yüzüğü çok hoşmuş bordo ile kadifenin birlikteliği de kolej temalı tee ile çok özgün bir tarz yaratmış :)

    YanıtlaSil
  19. nice senelere! hep yaz, hep keyifle takip edelim :)

    YanıtlaSil
  20. Nilufercim, ben de sana tesekkur ederim : ) Bir de seni yakindan gordum ya daha da sevdim : ) Daha nice 3 senelere, ozgun stilinle bize guzellikler sunmaya devam : ) Eskileri degerlendirmen de ayrica hosuma gidiyor : )

    YanıtlaSil
  21. Simdi gozukuyor comment kismindaki detaylar ve de arsivin. alttaki yeni bolumler de guzel olmus, T-F-I iconlari da.

    YanıtlaSil
  22. Bloger olamanın galiba en güzel hali iletişim yeni insanlar tanımak onların hayatlarına girmek. Ne mutlu sana 3 sene olmuş. Zaman hızlı geçiyor. Bu arada bu resimde direk yüzüğüne takıldım. Çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle bu isin oyle de bir boyutu var.
      zaman gercekten cok cabuk gecti, cok tesekkurler edeerim :)

      Sil
  23. canım daha uzun senelere bol postlu bol takipçili.... öpüyorum çok....;)
    editorist1783.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler Esra, insallah hepimiz icin...

      Sil