Easy Bag


Seneler oncesinde fotografcilik kursundan  bir arkadasimin ansizin cektigi bu fotograf suana kadarki en sevdigim portre fotografimdir.

Uzun zamandir arayisinda oldugum siyah cantaya en sonunda icime sinen bir modelle kavustum.Hem omuz askisi hem de elde tasima  askilarinin olmasini ozellikle istiyordum. Cantalarda fonksiyonellige onem veririm. Nitekim bu minnos ,erken bir dogum gunu hediyesi olarak esimin bir surprizi. Yves Saint Laurent`in easy bag modelinin diger begendigim ozelligi ise sade ve gosterissiz olmasi.
(Esim icin tuyo almadan bu denli nokta atisi biraz zor olur tabii )

Here is my early birthday gift as I was looking for top handle and shoulder  black bag for a long time and Ysl easy bag is really my type with simple and  easy to use style.



yves saint laurent easy bag, black bag, top handle bag, leather bag, ysl bags


yves saint laurent easy bag, black bag, top handle bag, leather bag, ysl bags


20 yorum :

  1. Canim simdiden nice mutlu yillara, esin cok guzel bir hediye almis, gule gule kullan

    YanıtlaSil
  2. sadeliğin içinde çok güçlü bir gösterişi de var ama
    harika bir parça iyi günlerde kullan tatlımm

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. güzel günlerde kullan tatlım ^.^ tüyolu tüyosuz önemli olan düşünüyo olması, gerisi tırt hehehh :)

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflar gerçekten çok güzel çekilmiş.

    YanıtlaSil
  5. Ayy cok guzel canta gule gule kullan:))

    YanıtlaSil
  6. Gule gule kullan canim, ben o begendigin ysl ayakkabi geldi zannetmistim : ) portren de cok guzel cidden : )

    YanıtlaSil
  7. fotoğraf çok çok hoş, aslında kendi fotoğrafımın evin içinde asılı olmasını sevmem ama böyle bir fotoğraf çok hoş olabilirdi=)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. protre doğalın dibi olmuş:)
    hoşgelmiş easy bag :)
    iyi günlerde kullanılsın:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. İlk kareyi önce çantanın arkasından çekilmiş sandım :) çok güzelmiş çanta da portre karesi de. Güzel günlerde kullan tatlım, şimdiden de mutlu yıllar diliyorum yeni yaşın gönlünden geçen tüm güzellikleri getirsin sana ;)

    YanıtlaSil
  10. Canim gule gule kullan, cok guzel bir canta :)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  11. cok hos bir secim:) iyi gunlerde kullan!!

    styleinlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. canımmmmmmmm cok guzel bır secım bende sıyah bır canta bulamaıdm ıstedıgım gıbı bakalım ben ne alacagım..bu arada doğum gununmusss bulusmada kutlasak :) ne zaman tam tarıh tatlım:)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir çanta,bende şimdiden güzel bir yaş diliyorum sana. Fotoğrafta ayrı güzel siyah beyaz karelerin derinliği beni hep etkilemiştir. çok başarılı bir kare.

    YanıtlaSil
  14. şimdiden doğum günün kutlu olsun...

    çok güzel bir seçim.. çok beğendim çantanı... güle güle kullan...

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Gercekten cok guzel ve de kullanisli bir canta, guzel gunlerde kullan. Biz de burdan gorelim;)

    YanıtlaSil
  16. çoook güzel, sade ve şık bir çanta. Mutlulukla kullan:)

    YanıtlaSil
  17. Gorgeous bag! :)


    www.ofbeautyandnothingness.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  18. bayıldım yaa çok güzel ve özel bir çanta..:)

    YanıtlaSil
  19. gercekten sana ve zarif tarzına çok uygun bir seçim olmuş. güle güle kullan ve bol bol kombin yap=)

    YanıtlaSil
  20. Son postta gördüm çantanı, bayıldım, ebatlarına, pratikliğine ve ebatlarına... En kısa zamanda Beymen'e uğramalıyım... Güle güle kullan..

    YanıtlaSil