Bright Hues


new look pullover,yesil combiner,bright colors,green,ysl bag,ysl easy bag,outfit,blogger,hat,cap,
Pullover / Kazak: New Look       Jean: Topshop        Boots: All Saints       Hat: H&M        Bag / Çanta: Yves Saint Laurent




new look pullover,yesil combiner,bright colors,green,ysl bag,ysl easy bag,outfit,blogger,hat,cap,

new look pullover,yesil combiner,bright colors,green,ysl bag,ysl easy bag,outfit,blogger,hat,cap,


new look pullover,yesil combiner,bright colors,green,ysl bag,ysl easy bag,outfit,blogger,hat,cap,
                                


                                 


36 yorum :

  1. Senin tarzina tek kelimeyle bayiliyorum!!!!!

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim bu kombini! yeşilin tonu da çok güzel. bir önceki postuna yorum bırakma fırsatım olmadı ama çantanı güzel günlerde kullan, hem şık hem de kullanışlı 'easy' bir model gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Amazing bag. Love your look! xoxo

    http://theeworld.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  4. Buna ba yil dim!! Kazagin rengi ile sapkanin birbirini butunlemesii, o pantolon o bot o canta. Yine bayildim. Bayiliyorum :) ay kazagin rengi cok guzel:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe çok teşekkür ederim beğenin ve yorumun için :)

      Sil
  5. Sonunda bu tarz botlarla bir kombin yapıldığını gördüm! İşyerimden dolayı hep bu tarz botlar giyiyorum kış mevsiminde (çelik burunlu ayakkabı zorunluluğu var). Harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. yeşil inanılmaz yakışmış:)
    sana şapka pekçok yakışıyor:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim... kazağının rengi çok güzel...

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) evt biraz canlı bir renk kış için :)

      Sil
  8. Çok güzel olmuşsun canım..
    İlk fotoğrafın harika!

    YanıtlaSil
  9. nilüfer senin bu salas gorunumlu iken bile mükemmel tarz görünmene hep gıpta ile bakacagım nokta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh evet canım bir parça salaşlık rahatlık veriyor bana ama öyle görüyorsan ne mutlu bana...

      Sil
  10. Yeni cantana ne guzel bir acilis yapmissin : ) Bu yesil rengi sana cok yakisiyor, sanki onceki bir postundan da hatirliyorum, yine giy yine giy : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh saol tatlım. evet açılışı yaptık...

      Sil
  11. hadtasonu benimde benimsediğim tarz bu, çok rahat ve şık. bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de seviyorum ztn benim için rahatlık olmazsa olmaz:)

      Sil
  12. Eveeett sonunda posetten cikan guzellik bu muhtesem cantaymis demekki <333 Tam bir klasik harika bir karar ! Sapkayla tamamlanan ve farkli havaya burunen kombinin ise tam anlamiyla harika olmus bebegim cok operim <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım evet klasik bir şey olsun istedim uzun yıllar kullanmak istiyorum.

      Sil
  13. çanta cok güzel, yeşil de çok ama çok yakışmış, ama hepsinden takdir edilesi olanı "her outfitini bu şapkalarla daha da mükemmeleştirebiliyo olman". yine bayıldım sana nilüüüü <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu şapkayı bu kış baya bir kullandım :) eşim pek sevmesede biz iyi anlaşıyoruz :) saol minikkuşcum güzel yorumun için.

      Sil
  14. renkleri çok sevdim, güzel taşımıssın:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Çok rahat, şık ama göz alıcı bir kombin olmuş. Şahane.

    www.advocatescloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. That green sweater compliments you so nicely, beautiful photos!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Kazağın rengi çok fresh! Bayıldım :)

    walkwalkfashionbabe.blogspot.com

    YanıtlaSil