The Bomber Jacket

bomber jacket,trendydolap,kombin,blogger kombini,kışlık montlar,siyah mont



Ortaokul çağrından itibaren giyim ve moda bilincinin oluştuğu zamanlarda amerikan spor giyim tarzı benim en sevdiğim tarzdı. Bol sweatshirtler, spor ayakkabıların hastasıydım. Nitekim spor giyime olan ilgim azalmadı. Giyinirken en önem verdiğim şey rahatlık ( Pigallerim hariç ) Bu Bomber ceketi ancak benim gibi olanlar anlar ve sever diğerlerine anti kadınsı gelecektir. Yerine göre kadınsı giyinmeyi severim ama dozunda ve moduma bağlı olarak değişir.

Kadın demişken aklıma geldi bu haftasonu çok sevdiğim  iki kız arkadaşımla beraber Milano'ya gidiyoruz. Hatta kendi aramızda "fashion weekend" esprisini yaptık. Doğrusu fashion kısmından çok  kafamı dağıtmaya ihtiyacım var döndüğümde kaldığımız yerden devam ederiz...

Since my fashion conscious began  to acquire  in the secondary school time,  the American sportswear was my favorite style . I was obsessive with sneakers and oversize sweatshirts. In fact, my interest in sportswear never ended up. The most important thing for me is comfort for dressing so people who thinks like me will understand why I love this bomber jacket and  the ones who does not will  found it unfeminine.  Normally depending on my mood I love dressing up feminine within doze.
The best thing for this weekend is I'm going to Milan with my two close girl friends. We called it "fashion weekend" :) I really need this off.

kombin,zara üst,blogger kombini,outfit,marc jacobs boots,all saints bag,maison martin margiela for h&m
Mont / Bomber Jacket: Nike      Top / Üst: Zara   Jean: Mango     Bag / Çanta: All Saints
Boots: Marc By Marc Jacobs       Leather Bracelet / Deri Bileklik: Maison Martin Margiela for H&M
Sunnies / Güneş Gözlüğü : H&M


kombin,zara üst,blogger kombini,outfit,marc jacobs boots,all saints bag,maison martin margiela for h&m

kombin,zara üst,blogger kombini,outfit,marc jacobs boots,all saints bag,maison martin margiela for h&m

kombin,zara üst,blogger kombini,outfit,marc jacobs boots,all saints bag,maison martin margiela for h&m

kombin,zara üst,blogger kombini,outfit,marc jacobs boots,all saints bag,maison martin margiela for h&m

kombin,zara üst,blogger kombini,outfit,marc jacobs boots,all saints bag,maison martin margiela for h&m

bomber jacket,trendydolap,kombin,blogger kombini,kışlık montlar,siyah mont,nike mont

kombin,zara üst,blogger kombini,outfit,marc jacobs boots,all saints bag,maison martin margiela for h&m

marc by marc jacobs boots,trendydolap
FOLLOW ME ON FACEBOOK-TWITTER- INSTAGRAM

33 yorum :

  1. bence senın montunda senın gıbı..bende her telden calarım ama senın cool ve casual tarzın cok baska.. yanı cok farklısın anlatabılıyormusuyum :)) botların cok hosuma gıttıııı :)) bu aynalı gozlukler ıse sahaneeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh anlıyorum canım:) çok teşekkür ederim..

      Sil
  2. wonderful look .. i love the sweater!

    YanıtlaSil
  3. ya aynalı gözlüklerini çok beğeniyorum, acayip havalılar... Ayrıca kazağın da süpermiş çok sevdim...

    YanıtlaSil
  4. bende bayilirim boyle ceketlere! sende acayip yakistirmissin yanliz ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Heyooo o botlara aşık olayayım da ne yapayım BAYILDIM resmen binlerce kalpkalpkalp...<3333 Fotoğraflar şahane outfit enfes daha ne diyeyim öperim seni çok <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh saol Ezgicim:) botlarıma ben de kalp kalp gözlerim olarak aldım valla

      Sil
  6. botlara bayıldım gercekten... ayrıca guzel bi kombin olmus, yakismis:)

    YanıtlaSil
  7. cok guzel olmussun tatlim :)
    Ben sahsen bu tur ceketleri giyemiyorum, cesaretim yok :\
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa nie yok zor değil bunlaarı giymek :)
      teşekkürler...

      Sil
  8. Çok güzel görünüyorsun tatlım! Her bir parça ayrı ayrı çok yakışmış! Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  9. kazak ve botlarına bittim kuzum
    iyi eğlenceler
    benim yerimede gez=)

    YanıtlaSil
  10. herzamanki cool pozlarınla birlikte bu kez ekstradan bide botlarının hastası oldum, napacaz şimdi? <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh bilmem napalım :) saol Asiyecim, çok teşekkür ederim beğenin için...

      Sil
  11. Spor stili de sana cok yakisiyor. Gozlukler ve botlar yakiyor : ) Milano da harika bir fashion weekend diliyorum sana, alisverislerini merak ediyorum simdiden : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya Aylincim moda alışverişi yapmadım doğrusu :) başka zamana artık.. beğenmene sevindim canımmm :)

      Sil
  12. Hakikaten botlar inanılmaz...Genel yorum ortalamasına baktım da :))
    Canımcım kombin oldukça "cool" olmuş..
    Tarzını zaten hep beğenirim,Öpüyorum çok

    www.roomsgardens.blogspot.com
    Burcu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) beğenmene ve takip etmene çok sevindim :)

      Sil
  13. montunu çok beğendim

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. İlk karede bu çizmeleri göstermemek olur mu Niiiil? :) muhteşemler, tek başına kombini zirveye çıkarır bu parçalar, üstüne deri detaylı bluz MMM aksesuar ve mirror effect gözlüklerle gözümü gönlümü şenlendiren harika bir kombin olmuş tatlım :)

    Not: Milano öncesi buluşamadık ama dilerim harika geçmiştir haftasonunuz! :)

    Armani Jeans çanta giveaway'imize katılmak için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz ;)
    BeTwin Us

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürprizli post bu şekerim :)
      ya evet canım biraz yogundu öncesi ayarlayamadım :( ama güzel geçti yakında postu gelicek :)

      beğenmene çok sevindim canım :)

      Sil
  15. Nilufercim ceketine ba-yil-dim.
    Ben daha bi sweatshirt versiyonunu almistim sezon basi H&Mden henuz bir kere giyebildim ancak seninki tam bu havalara uygun cok guzel :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım ben de bunu geçen sene numune satısımızdan almıştım o günden beri giymeyi bekliyordum :)

      Sil
  16. Loving your blog. Awesome outfit.

    Stop by my blog soon.

    www.CharcoalAlley.com // <3 Paris

    YanıtlaSil