New Look

kalem etek,deri etek,trendydolap,firmoo glasses,optik gozlukler,kombinler,kis kombinleri,botlar
Blouse / Bluz: Twist     Leather pencil skirt / Deri Kalem etek: Zara     Necklace / Kolye: Zara
Boots / Botlar: Ninewest        Bag / Canta: All Saints   Glasses / Gozlukler: from Firmoo.com





Gectigimiz gunlerde numarali gozluk arayisimdan bahsetmistim sizlere. Aslinda bu arayis yeni degil benim icin cunku ilkokuldan beri gozluklerimle ayrilmaz bir ikiliyiz ama  blogda suana kadar optik gozluklerimle pek gorunmedim. Neyse ben kemik ve renkli bir gozluk ararken firmoo.com`dan hediye oldu bu gozlukler. Internetten gozluk alma fikri kabus gibi gorunsede bu siteye fotografinizi yukluyorsunuz ve sectiginiz gozlukleri yuzunuzde birebir gorebiliyorsunuz. Ben de bu gozluklere bu yontemle sahip oldum. Buarada  first free program uygulamasiyla yilbasi hediyesi icin alternatif dusunebilirsiniz.Bir goz atin derim.

Buaralar biraz saglik sorunlarima biraz da canimi sikan baska etkenlere kafa yormakla geciyor gunlerim. Bu sene ne cabuk gecti diye de bir yandan soyleniyorum. Boyle bir ruh hali icerisindeyim buaralar anlayacaginiz neyse keyfi yerinde olanlarin canini da sikmayayim :)

Herkese keyifli haftasonlari dilerim...

Maria Callas hayranlarina gelsin,

Hi guys, as I told you before I was looking for an eyeglasses and finally I found it at firmoo.com.  Sound might be interesting because I know buying an eyeglasses or sunglasses from internet is always hard however firmoo.com is a really user friendly website. You can upload your photo and try on it. Mine is here.There is a wide range selection of eyeglasses. You should  also check first free program for christmas gifts.

Wish you a pleasant weekend! 
for all Maria Callas` funs...



kalem etek,deri etek,trendydolap,firmoo glasses,optik gozlukler,kombinler,kis kombinleri,botlar


kalem etek,deri etek,trendydolap,firmoo glasses,optik gozlukler,kombinler,kis kombinleri,botlar




Follow me on Twitter- Instagram- Facebook

30 yorum :

  1. I like this, everything looks great together :)

    YanıtlaSil
  2. kombin cok şık gözlük yakışmıs:)sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tamamiyle cok begendim:) cok guzel olmussun.

    YanıtlaSil
  4. gözlükler gayet hoş olmuş yüzüne acayip yakışmış canım :) sağlık sorunların için de geçmiş olsun diyorum

    YanıtlaSil
  5. benim de gözler miyop-astigmat :( ama burun ameliyatımdan dolayı gözlük de takamıyorum :) lens takmak da rahatsız ediyor, batıyor gözüme. çizdirecem bu gidişle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lens ben de bir ara kullanmaya çalıştım ama pek alışamadık birbirimize bu yüzden vazgeçtim.

      Sil
  6. Tatlım gözlükler ne kadar yakışmış ya bende bir arayış içine girdim hatta benim biranönce alıp hiç çıkartmamam gerekiyor körlüğe doru uzun ince bir yoldayım yani anlayacağın. yine o şık mı şık outfitine kattığın collage girl tarzına bayıldım ha bide 5. fotoğraf var ya esip gitmişsin bebeğim :) Çok öptüm muaahh <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicim, çok teşekkür ederim :) biraz kolejli kız havası oldu evet :)

      Sil
  7. Gözlükler çok yakışmış, bir de kolyelerii çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolye aslında bir ama ayrı gibi gözükmüş :) çok teşekkür ederim

      Sil
  8. gozlukler cok yakismis:) kıyafetinle muthis uyum icindeler! kolyelere de bayildim!

    styleinlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :)

      Sil
  9. Gozluklerin cok yakismis, gule gule gor onlarla hep : ) Ve de kafani SIkan problemlerin bir an evvel cozulsun.

    YanıtlaSil
  10. Gözlükler çok yakışmış ve kolyede tahminimden çok daha iyi duruyormuş:)Buaralar bende aynı ruh hali içindeyim.İçimden hiçbirşey yapmak gelmiyor ve bazı sebepli sıkkınlıklarda var.Umarım en kısa sürede herşey yoluna girer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım valla :( demek ki yalnız değilmişim bu konuda...
      çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim.

      Sil
  11. ohhhhh askla kullan cok yakısmıslar..kafana ne taktıysan umaırm bır an once gecer ve 2013 te degısıkk kararlar ve sans senınledır umarım :) kombının ıste gorsem derım tam senlık dıye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım umarım hepimize iyi gelir 2013.

      Sil
  12. Gözlüklere bayıldım canım :))
    Güle güle kullan..

    (Kendi hayatımda ve kafa yapımda pek uyguyamasam da;keyfini hiçbir gereksiz problem-sıkıntı kaçırmasın dilerim ki..Senin elinde olmayan bir durumsa da, bir an önce düzelsin inşallah)

    www.roomsgardens.blogspot.com
    Burcu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım ya ... dediğim gibi uygulaması zor ama bir de yapabbilsek :)

      Sil
  13. Nerdy ama bir o kadar da hot bir güzellik katmış bu gözlükler sana tatlım :) kolyelerin çoklu şık kullanımı ile ekose gömleğin casual duruşunun cross uyumu muhteşem :))

    YanıtlaSil