Hello Milan





 Sadece başlığa bakıp " aaa iyi tatiller" yazmayınnnn:) çünkü Milano'dan döneli çok oldu. 3 kız arkadaşımla beraber haftasonu için Milano'ya gidiceğimi söylemiştim sizlere hatırlarsanız. Tatilimiz çok güzel geçti doğrusu 3 gün Milano'ya yetti. Hava baya soguktu ama gezmemize engel olmadı. Detaylar için gezi bloguma göz atın derim...

Last weekend I was at Milan with my two friends and it was so nice, we really enjoyed and 3 days were  enough for Milan. Weather was so cold and our arrival day was snowy but it was not an obstacle for us. Milan is the capital city of fashion really.




















18 yorum :

  1. büyüleyii bir şehir daha... buraya da mutlaka gidilmeli, ayrıca AC Milan takımı orda yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet her bir yerde mağazası da var :) tam senlik yani...

      Sil
  2. Gezi bloguna birkac saat evvel baktim, burada da daha fazla resimler gordum, karli Milano yu da ucundan gormussunuz sanirim. Outfit postu da cikacak mi Milano'dan? Soguk havada zor olmus olabilir belki. O zaman belki bir alisverislerim postu cikar, merakla bekliyorum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekerim ucundan değil bizzat karın içindeydik :))
      Outfit postu olamadı Aylincim eldivenden elimi bile çıkartamadım :))) başka zamana artık...
      Alışveriş postu da çıkamıcak pek verimsiz olacak takipçiler için ama sadece gezdim ve yedim şekerim söylemesi ayıptır :))

      Sil
  3. oooo gecmıs tatiller güzel olsun :)
    kıhkıhkıh
    ama ozendım cabım cektı solemeden gecemem :(


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflar çok güzel...

    keşke altalarına nereler olduğunu yazsaydın.. tabi bu benim fikrim ;)

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezi blogumda hepsinin altında yazısı var, oraya beklerim senii :)

      Sil
  5. Rüya gibi değil mi ufacık bir kaçamak? :) Ben de tesadüfi bir şekilde son Milano postunu yaptım bugün, biz yılbaşı süslerini 1 hafta ara ile kaçırdık sanırım, daha da masalsı gözüküyor şehir ama hava o kadar soğuk değildi. Ne kadar dolu dolu geçmiş 2-3 gün, detayları çok güzel fotoğraflamışsın tatlım. Dediğin gibi fazlası ile yetiyor bu şehri keşfetmeye postların devamını bekliyoruz heyecanla Nil'cim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok iyi geliyorum canım. Süslerle gerçekten gösterişli görünüyordu şehir ama çook soğuktu bu yüzden malesef sizin gibi kombin postu yapamadım :(

      Sil
  6. tatlım hemn obur bloga gitmeliyim detayları cok merak ediyorum, henuz gitmediğim bu italya sehrinin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şekerim orayada beklerim tabii oturdum yazdım bir güzel :)

      Sil
  7. Milano 'da o ingiliz bayrakları nedir anlamadım ama çok hoş herşey :) hepsi iyi de o pastaların fotosunu koydun cok ayıp yaptın , içimizdeki tatlı canavarını uyandırdın şimdi :D harikalar!

    YanıtlaSil
  8. emınımmmm cok eglenmıssınızdır boyle kacamaklara bayılıyorum ben ..hava buzda olsa farketmez tatıl tatıldır hemen dıger bloga go

    YanıtlaSil