Burgundy Dress




Geçtiğimiz günlerde 12.12.12 tarihinde üniversiteden bir arkadaşımın düğününe gittim.Normalde düğüne penye elbiseyle gidilmez değil mi? Kurallara takılmamak elimizde, bir kaç goz alici parcalayla kombinleyince bambaşka bir havaya bürünebiliyor kliseler.

I was invited to one of my university friend`s wedding ceremony on 12.12.12. Normally we do not prefer to wear hosiery fabric dresses in this kind of ceremonies however they can be an option if you combine them with charming pieces. 

Dress / Elbise: Topshop       Necklace  / Kolye: Zara    Clutch / Portföy Çanta: Bcbg Max Azria
Shoes / Ayakkabılar: Christian Louboutin
FOLLOW ME ON FACEBOOK-TWITTER-INSTAGRAM

40 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. evett, seviyorum bu tarz elbiseleri
      teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Amazing look specialy for Chrismas time! You are very slim and chic girl!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you very much for your sweet comment. Yes, it's a good example for also Christmas time.

      Sil
  3. Nilufercim, giyiyenin payi en buyuk tabiki, tasimak, havan, durusun : ) O ayakkabilarina bayiliyorum : ) Ve de ne guzel bakmissin yine : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin çok şekersin canım çok teşekkürler.. :)

      Sil
  4. instagram'da da görüp beğenmiştim pek bu kombinini; düğün için alışılmadık olsa da kesinlikle katılıyorum, kurallar yıkılmak için var!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh :) evet kurallara çok takılmamak lazım :)

      teşekkürler

      Sil
  5. O ayakkabilari giyersen nereye istersen oraya olur :) Elbise ayrica cok güzel. Cool, shik ve asil duruyorsun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet o ayakkabıları giymesem ölece dursa bir köşede öyle bile güzel Louboutin amca bu işi biliyor.

      Sil
  6. çoook güzel olmuşsun cnm hem sade hem şık! ayakkabılar benimde favorim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bu iki kelimeyi yanyana çok seviyorum sade ve şık :) uygulayabilmişsen ne mutlu bana... çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. You look really elegant, dress is amazing!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks so much! really appreciated!

      Sil
  8. çok sade ve çok şıksın :)

    ayakkabılar süper ;)

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Yasemincim :)

      Sil
  9. senin vucut tipine de cok yakisinca ve de cok sik bir kolye ile butunlesince belki penye oldugu anlasilmamis bile olabilir tatlim.. Super olmus bence tebrikler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir valla şekerim :) çok saol canım...

      Sil
  10. bütün meziyet ayakkabılarda bence, hepsi onun başının altından çıkıyo <33333

    YanıtlaSil
  11. Kurallara uymamayi bende cok seviyorum ! Ve bu elbiseyi vucudun okadar guzel tasimis sende CL lerle okadar guzel kombinlemissin ki elbisenin penye oldugunu anlamazdim bile sen demeseydin . Zaten bu guzelim ayakkabilarin uzerine ne giysen her seyi guzel tasirlar eminim :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım buyüzden bu ayakkabıyla kombin oluştururken çok fazla detaya gerek yok. Onun iddiası tüm parçalara yetiyor :)

      Sil
  12. lovely!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. kesınlıkle cl ıle mukemmel bır kombın olmus vucudunu tanıyan ınsanları her zaman sevmısımdır

    YanıtlaSil
  14. Çok alımlı ve çok zarif görünüyorsun:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Canim elbiseni jarse sandim, ben de boyle jarse elbiseleri cok severim. Cok guzel olmussun :)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  16. kurallara karsiyim :) oraya su giyilmez buraya bu olmaz diye bir sey yok. al iste bal gibi olmus! bu tarz bir elbise ve altina pigalleler, olmamasi imansiz zaten;) cok iyi gozukuyorsun nilufercim,zarif ve sik..

    http://iconicmouse.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. harikasın ve çok zarifsin (:

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. kumasin yeri zamani olmaz kombin muthis o yuzden hicde basit kacmamis sizi yeni takip ediyorum.. Nil aerturk un blogundaki yorumunuzla girdim ve artik sizide takipteyim :)

    YanıtlaSil