Varsity

blogger oufit,trendydolap,kep,cap,ash boots





Universite yillarinda cd çalarımla okul yollarini arşınladığım zamanlar geldi aklima bu kombinle. Kep ztn benim dolabimin en vazgecilmez parcasidir. Bir abi ile beraber yasamanin; onun kepleriyle, oversize sweatshirtlerini giymek ve rock muzik sevmek gibi getirileri olmustur . Kiz kardesiyle gardırobunu paylasanlar şanslılar ama erkek kardes veya abiyle buyumus olanlar beni daha iyi anlayacaktir.

Bu hafta yogun bir hafta beni bekliyor.

Herkese guzel bir hafta dilerim...

This outfit reminds me my years in university whith the headphone in my ear. Caps are my all time obsessions. The reason why I like to wear cap is because of growing up with a brother. I always used his caps and wore his oversize sweatshirts. So people who grew up a brother like me will understand what I`m saying.

blogger oufit,trendydolap,kep,cap,ash boots
Pullover / Kazak: Mango     Skirt / etek: Zara TRF     Boots: Ash  Bag / Canta: All Saints  Cap: H&M Man

blogger oufit,trendydolap,kep,cap,ash boots

blogger oufit,trendydolap,kep,cap,ash boots
Follow me on Twitter- Facebook - Instagram

26 yorum :

  1. Waowwwww muhteşem görünüyorsun!!!!

    YanıtlaSil
  2. Ben de geçenlerde deri bordo şapka almıştım bir süre kafamdan çıkmadı o :)

    Senin de etekle giymene bayıldım çok şık olmuşsun !!

    http://lifetoastylized.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. çok spor ve çok tarz...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ya harika bir kombin.
    O ayakkabıları o sweetle anca senin gibi cesaretli biri kombinleyebilirdi.
    Sonuç;MÜKEMMEL :)

    İyi bir hafta dilerim

    YanıtlaSil
  5. Cok coolsun cok hoşsun cok sevdım!

    YanıtlaSil
  6. niluferim yine 12'den vuran bir kombin olmus bu! ve fotograflar da cok cok basarili. seni takip etmeyi cok seviyorum, bir sonraki look'ta beni ne bekliyor diye gercekten heyecanlaniyorum. o sapkayi bu arada ben de denemistim, keske bir fotografini cekseymisim, bende nasil komik durmustu gormen lazim :) cok opuyorum, guzel haftalar diliyorum sana! kurulsun saatler 06'ya :) R.

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
  7. sana sportif kombinler ben cok begenmedigim halde o kadar yakisiyo ki !
    sana cok ama cok yakistiriyorum !!!!

    YanıtlaSil
  8. You look incredible with this cap!

    YanıtlaSil
  9. bu tarz sana cooook yakışıyo! herkes kaldıramaz yani bu tarz giyimi, sen böyle dogmuşsun sanki, o derece <33
    abini sırf bu sebeple bile çok sevmelisin bence :)

    YanıtlaSil
  10. Çok çok güzel bir kombin.Harika bir görüntü oluşturmuşsun.

    YanıtlaSil
  11. Asiye'ye katılıorum bu tarz herkeste guzel durmaz sende guzel duruyor.
    Ben de erkek kardese sahip oldugum icin ne demek istediğini cok iyi anlıyorum bu arada, heheh:)

    YanıtlaSil
  12. Çok tarz olmussun :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. what a great combination! I love the cap, it looks amazing with this skirt ! xx
    www.aniacyk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım ben bu old school kombine ! Tarz karıştırıp ve bunu başarmak diye ben buna derim ash bootielerinle kadınlığın hat safhalarındayken salaş bluzun, şapkan ve botunun içine giydiğin çoraplarınla verdiğin 90lar havasına bayıldım tatlım !

    YanıtlaSil
  15. ay sen nasıl bıseysın ya ben boyle bır kombın yapsam cok ıgretı durur..harıkasın canım harıka

    YanıtlaSil
  16. çok beğendim cnm bu tazr sana çok yakışıyor.özellikle şapkana bittim
    yorumun için teşekkürler canımm öperim

    YanıtlaSil
  17. The cap is awesome! I like the mix of masculine and feminine pieces in your look

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. cok guzel,sik ve ayni anda sportiv-bayildim!!

    YanıtlaSil
  19. Mukemmel gorunuss!

    makeitffashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. harika olmuş etek ve topuklu ayakkabıyla kombinlemenn!! bayıldım:)

    fashionfromsmyrna.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Bot ve çorap birlikteliğini görür görmez "budur" dedim zaten. Eteğin sheer pliseleri, cape'in maskülen havası ve shoulder bag ile hem çok kadınsı hem de sportive bir kombin olmuş ;)

    YanıtlaSil