Urban Style

urban style, iş kombinleri,tory burch ayakkabılar, kahve rengi çanta modelleri,gömlek pantolon kombinleri, Ne giydim, trendydolap stili



Şuana kadar çalışma hayatımda "iş kıyafeti" olarak tanımlanan bir parçayla hiç işe gitmedim.( İş görüşmesi hariç ) Sanırım yabancı ve çoğunlukla hazır giyim firmasında çalışmış olmamın neticesi bu. İş yerinde artık utanmasam pijama giyip gidecek kadar bir rahatlığın olması tartışmasız süper ama işin ucu kaçtı mı aynı plaza içerisinde ciddi giyinimli kişilerle karşılaşınca, kendinizi  çocuk gibi hissedebiliyorsunuz. Özetle bu tarz " business casual" bir kombin yapmak bana esti sadece.Normalde pek işim olmaz.Ayağımdaki ayakkabıların yüzü suyu hürmetine...

Bu kış bu yüksek bel pantolonu üzerimde çok göreceksiniz peşinen söyleyeyim.  Meğer, Acne pantolonlarının kalıplarını bana gore tasarlıyormuş, biraz geç fark ettim.
Sevdiğiniz yazlık tişörtleri kışın giyemeyeceksiniz diye üzülmeyin benim gibi gömlek üzerinde kullanabilirsiniz.
Bu arada, kış yün bir şapka ile paltonuzu giymek sizi biraz olsun mutlu edebilir. Kışlık bir şapka edinin!

Well, I have never worn business style at work so far.  Maybe the reason is, I worked mostly at international ready to wear companies. I'm very happy with my comfort by the way! However sometimes you feel like you're a student  whenever you come across with someone in business dress. So this is an exceptional outfit for my daily life. Honestly, these pairs of heels make me wear this outfit.
Acne jeans are my new obsession with their perfect jean model.
Bear in my that you can wear your favorite summer t-shirts with your shirts!
and last but not least , get a wool hat for winter! 

urban style, iş kombinleri,tory burch ayakkabılar, kahve rengi çanta modelleri,gömlek pantolon kombinleri, Ne giydim, trendydolap stili
Trenchcoat: Zara      Shirt / Gömlek: Forever 21       T-shirt: Zara       Pant: Acne
Heels / Ayakkabılar: Tory Burch (similar)     Bag/ Çanta : Massimo Dutti (similar)   Hat / Şapka: from Barcelona/ Barcelona'dan
Bracalet / Bileklik: Massimo Dutti ( Similar)
urban style, iş kombinleri,tory burch ayakkabılar, kahve rengi çanta modelleri,gömlek pantolon kombinleri, Ne giydim, trendydolap stili

urban style, iş kombinleri,tory burch ayakkabılar, kahve rengi çanta modelleri,gömlek pantolon kombinleri, Ne giydim, trendydolap stili

urban style, iş kombinleri,tory burch ayakkabılar, kahve rengi çanta modelleri,gömlek pantolon kombinleri, Ne giydim, trendydolap stili

bileklikler deri


urban style, iş kombinleri,tory burch ayakkabılar, kahve rengi çanta modelleri,gömlek pantolon kombinleri, Ne giydim, trendydolap stili

urban style, iş kombinleri,tory burch ayakkabılar, kahve rengi çanta modelleri,gömlek pantolon kombinleri, Ne giydim, trendydolap stili
Follow me on FACEBOOK-TWITER-INSTAGRAM

51 yorum :

  1. jean giyebildiğin bir işin varsa orası casual bir iş değilkdşr benim için böyle casuality'e kurban olurum ben valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jean formal kalıyor desem hahah :)

      Sil
  2. Ayakkabılara aşık oldum desem yeridir rengi olsun modeli olsun tek kelimeyle mükemmel. Acne kalıplarını bende pek severim her ne kadar üst bedenlerinde biraz sıkıntı yaşasam da benimde çok sveerek giydiğim yazlık beyaz bir acne jeanim var ve haklısın kalıbı o kadar güzel oturmuş ki bedenine... Genel olarak her şeyini çok beğendim özellikle şu tişörtü gömleğin üzerine giyme fikrine bayıldım desem yeridir :) Öptüm tatlım buarada bi fb mesajı göndermiştim ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım beğenmene sevindim. Gömlek üzerine giyilen tişört bu havalar için ideal. aksi halde üzerine kalın birşey giyildiğinde bana fenalık geliyor :)

      Sil
  3. harika bi kombin olmasının yanı sıra harika bir çekim olmuş:)
    ayakkabı detayına bayıldım şapka nasıl yakışıyor bu arada kıskandım demeden gecemem:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da yakışır minyon bir yüzün var :) saol tatlım...

      Sil
  4. Ayakkabilar enfes, kombini de cok sevdim:)

    YanıtlaSil
  5. the shoes are wonderful! i love this look

    YanıtlaSil
  6. ayakkabilarina bayildim yineee !!
    o kadar farkli güzel ayakkabilarin var ki her ayri postunda ayni seyleri söylüyorum :D
    umarim sklmiyosundur...
    klasik giyinmek bazen skici bir görüntü sergileyebiliyo ama senin kombinin kesinlikle bunun tam tersi.. hem sportif hem de klasik parcalari birlestirmenden dolayi olsa gerek !
    tek kelimeyle harika !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne güzel bir yorum :) hehe
      hiç sıkılır mıyım canım mest oluyorum sadece :)
      Evet sıkıcı görüntülerden ben de haz etmiyorum heleki rahat değilse.
      çok teşekkürler canım

      Sil
  7. Çok cool, harika görünüyorsun :)

    YanıtlaSil
  8. Keşke bende işe böyle rahat giyinip gelebilsem:) Kombin harika olmuş...Ayakkabılara bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu iş kombinim değil işe pek bir peşmurde gidiyorum :)

      teşekkürler...

      Sil
  9. ayakkabılar şahane! bu tarz da en az kasket, eşofman, spor ayakkabı üçlüsü kadar yakışıyo sana;) daha sık tekrarlamalısın bence:) ve dedigin gibi, yüksek bel jean ancak bu kadar cuk oturabilir! çok yakışmış, otur 10 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh minikkuşcum arada esiyor işte :)
      çok teşekkür ederim 10 puanı kaptım yehuuuuuuuuuuuuuuuu :)

      Sil
  10. süper gözüküyorsunuz bu tarz pantolon,ayakkabı ve trenchcoat kombinleri çok şık duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet trenckot ztn başlı başına şık bir parça...

      Sil
  11. Ayakkabılar gercekten cok klasmıs cok da rahat gorunuyo burdan altında hafif bi platformu oldugu icin. Yuksek beli ben benim gibi baseni olmayan senin gibi zayıflarda cok begeniyorum :) Yakısmıs gercekten.
    Bu arada uluslararası hazır giyim ve plaza kelimeleri aynı paragrafta gecince aklıma inditex ve shaya geldi, onlardan birindesin galiba:) Ben de tekstildeyim ve spor giyinebilmenin dayanılmaz hafifliğinin zevkini sonuna kadar cıkarıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım yakıştırmana sevindim.
      DIITT yanlış cevap :) ama yaklaştın diyebilirim :)

      acaba sen neredesin bak şimdi ben merak ettim :)

      Sil
  12. canım ayakkabılara bittimmmm=)

    YanıtlaSil
  13. Canta ve ayakkabi 10 numara. Bu arada ilk fotograftaki dedeyle teyze cok romantik degil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet çok tontoşlar :)

      teşekkürler!

      Sil
  14. Baştan aşağı bayıldım.Jean'in kalıbı çok güzel durmuş.Trench harika bir hava vermiş.Ayakkabılara ayrıca bayıldım.

    YanıtlaSil
  15. yüksekbel pant cok güzel olmuş. tişörtse hiç aklıma gelmezdi inanki böyle yapmak hatta yazını okurken tişörtü duyunca dönüp resme tekrar baktım nasıl yakıştırmışsın ben yapamam bunu :D
    ben de buradayım:) fashionfromsmyrna.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet biz bloggerlar işte birbirimizden esinlenmek için buaradayız. Ben de benzer yorumları başka bloggerlara yapıyorum :)

      teşekkürler

      Sil
  16. Ayakkabılar kombine damgasını vurmuş, özellikle topuk kısmındaki detay muhteşem Nil'cim! :) bu posttaki bulanık kareleri daha çok sevdim ben, çok sanatsal ve özgün olmuşlar. Pantolonun fit kesimi çok sexy gözlük, şapka ve bileklik detayları ise ayrıca çok hoş zenginlendirmiş bu look'u ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulanık kareleri kullanmayı seviyorum tatlım evet. Çok teşekkür ederim tatlım.

      Sil
  17. ayakkabıların modeli ve renk tonu çok güzel...

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    http://jassmeenmode.blogspot.com/2012/11/ks-gunesi.html

    YanıtlaSil
  18. Nilufercim, cok begendim bu kombinini. Ayakkabilar rol calan bir guzellikte. Sapkan cok yakismis, ben de cok severim sapka, yeni burgundy bir taneyi gecen haftasonu ekledim koleksiyonuma. Acne pantalonun cidden cok yakismis, benim de denemem lazim, dusuk bel sevmiyorum ben de, ama yuksek bel iyi kesim bir pantalon da kolay bulunmuyor, sen bulmussun : ) Gomlek ustu tshirt dokunusu da cok guzel olmus. Yakinima geliyorsun ne guzel, harika vakit gecirmenizi diliyorum, ne guzel alisverisler yaparsin sen simdi orada, burada olmayan pek cok marka orada var, ama keske buraya da kaciversen gunubirlik bile olur, hizli trenle 2 saat sanirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Floransa'ya gelemicez canım ama İstanbul'a geldiğinde mutlaka görüşelim :)

      çok teşekkür ederim güzel yorumun için..

      Sil
  19. oh wow this look is just gorgeous! U are super chic!

    YanıtlaSil
  20. çekim harıka sen harıkasın ama ozellıkle son kare nedır yarabbım :)

    YanıtlaSil
  21. ayakkabı ve trenchcoat cok hos...

    YanıtlaSil
  22. Ayakkabılara aşık oldum desem yeridir:)))
    Rengi,kalıbı,arkadaki "T" !!!Mükemmel!!!
    Tory Burch zaten çok severim..
    Yaşlı çiftin de olduğu flu foto harika bir çalışma olmuş:) Tebrikler...

    Burcu
    www.roomsgardens.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. hey,girl you look amazing!love your shoes!beautiful outfit!following each other?http://msfashionstreet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. bence cok sanslısın ..ben o ıs kıyafetıyle gıdenlerdenım ıse cok fena :(( cok ısterdım ya neyse..senın su karmasık hallerını herkes yapamaz bılıyorsun degıl mı :)) ayakkabıların harıka ınan bayılmalık :))) kocaman sarıldım sana

    YanıtlaSil