Skegging


Skull Sweater / Kuru kafalı kazak: Zadig  & Voltaire      Bag, Skegging, boots / Çanta, Skegging, botlar: All Saints




Turist modundaki bir moda bloggerı, valizine hem rahat bir kombin atıp hem de çekim yapıyorsa ondan mutlusu yoktur. Girona'nın arka sokakları muhteşem bir arka fon yaptılar bu simsiyah kombinime.

Zadig & Voltaire Nişantaşı'nda ilk mağazasını açtığı zaman çekim yapıp sizlerle bu postumda paylaşmıştım.  Şimdi Bağdat caddesine 2. mağazasını açıyor. Anadolu yakasında yaşayan ve Zadig sever birisi olarak  pek sevindim bu habere... Zadig'in çizgisi benim gibi abartı şıklıktan hoşlanmayanlar için birebir lakin biraz gereksiz pahalı.
Gelelim skegging'e yani üzerimdeki tayt eteğe. Anlamı basit, skirt +  legging= Skegging. Hayır hayır bunu ben uydurmadım literatürde böyle. Harvey Nichols'ın içerisindeki minyatür All Saints mağazası içerisinde görür görmez aşık olmuştum bu parçaya.Farklı parçalara dolabımda herzmn yerim var.

Colorful houses of Girona created a great backround behind my all in black outfit. I already mentioned you about Zadig & Voltaire before in here. Zadig has a grunge style and people who love effortless looks like me will like Zadig too however it's a bit pricy.






Bana saç dökülmesi için önereceğiniz bir ürün var mı???

FOLLOW ME ON FACEBOOK - TWITTER - INSTAGRAM

44 yorum :

  1. o daracık sokaklar ne güzel, fotograf ne güzel, sen ne güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol minikkuscum evet mekan gerçekten güzel:)

      Sil
  2. Nice .. wonderful the last photo ..

    YanıtlaSil
  3. Botlara bayıldım!
    Süpersin her zamanki gibi! (:

    YanıtlaSil
  4. Güzel resimler. İri halka küpe kullanmalısın çok yakışır :)
    birazmoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya iri küpeden hevesimi alalı çok oldu be güzelim :) minik olsa olmaz mı :)

      teşekkürler

      Sil
  5. siyah ne de güzel yakışmış ya mekan da süper!!!

    YanıtlaSil
  6. Her posta yorum yapmasam da kıyafetleri taşıman kendine has cool havan çok çok hoşuma gidiyor. Simsiyah kombinleri de severim.Yine çok başarılı. Doğal bir ürün öneriyorum,çam terebentin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya canım çok teşekkür ederim bunu hep söylüyorlar gerçekten benim de hoşuma gidiyor, mizaçımdan kaynaklanıyor. Çam terebenti önceden de duydum artık almak farz oldu.

      teşekkürler

      Sil
  7. bu kombinini cok sevdim, ozellikle botlarin favorim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım botlarımı büyük aşkla aldım hala dvm edio aşkımız :)

      Sil
  8. Wuhuuu Girona nasıl güzel öyle sen ayrı bir güzel tabii :) Zadig i her ne kadar sevemesem de bir türlü, kurukafayı kullanış şekillerine bayılıyorum sende bu harikalardan bitane edinmişsin ne mutlu sana bebek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım Girona muhteşem bir yer! teşekkürler

      Sil
  9. Ben Zadig'i burada henuz goremedim ama Paris'ten asina oldugum bir marka. Ancak fiyat konusunda katiliyorum cok gereksiz pahali
    Ben bu skeggingleri pek sevmiyorum ama tayt uzerine uzun bluz uydurma derdini ortadan kaldirmis o acidan guzel. Senin kombinde botlarina ve bluzune bayildim cok guzeller. Bir de fotograflar sahane!:)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  10. Zadig in çizgisini seviyorum ben de ama kesinlikle gereksiz pahalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lacoste'un kurucu babasıymış sebebi bu olsa gerek :)

      Sil
  11. gereksız pahalı seylerı ben de sevmıyorum senın gbı..cızgın yıne cool super..arka fon harıka..sac dokulmesı mevsımseldır son bahar yaprakları gıbı bosver :))) sevgılerrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha yok güzelim her mevsim dökülüo mevsimseli kalmadı artık. Güzel yorumların için teşekkürler canım.

      Sil
  12. sen güzel skullun cok guzel hem taytında cok guzel :) cumleme bak bırıncı sınıf ogrencısı bıle daha basarılı her neyse ben o yarım taytı gıyınce alttakı baldırların kaslılıgı ıle cok komık oluyoırum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa haksızlık ediyorsun kendine hiçte bile :)

      Sil
  13. siyahlarla gercekten cok güzel kombinlemişssin manzarayı:) benm de dökülüyordu düzenli bioblas kullandım tamamen gecti ama saçımı cok kuruttu cok zarar verdi kremlerle kullanmalısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm bioblas denemedim hiç, onu da deneyeyim :(

      Sil
  14. ben kombinden çok fotoğraflara bayıldım yaaa gitgide profesyonelleşiyorsunuz sanki poz verme konusunda da gerçekten duruşlar bakışlar çok hoş. Saçlarda mevsim değişimlerinde illaki daha fazla dökülüyor :/
    www.cati-kati.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla öle oluyor biraz. 3 senedir emek veriyorum artık olsun :)
      teşekkür ederim güzel yorumun için.

      Sil
  15. great outfit!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because love your blog!!
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you for your following! ı'm going to check yours too.

      Sil
  16. awesome boots and bag dear! you look chic and stunning xx

    Letters To Juliet

    YanıtlaSil
  17. Off muhtesem otesi olmus . outfit guzel ama sen tasimissin bence , hele o sokaklarda cekim olunca Daha da guzel gorunuyor hersey sanki. Yani asil olay senin havan bebegim;)

    YanıtlaSil
  18. hahaha saol Aysuncum güzel gören gözlerden o birazda öyle görünüyor.

    YanıtlaSil
  19. rahat rahat gezmek icin en ideal kombin !!

    YanıtlaSil
  20. bu arada kuru kafali kazagini cooook sevdim !

    YanıtlaSil
  21. Botlara bende bayıldım.. :) güzel taşımışsın..
    Saç dökülmesine gelince.. bence önce hemen bi kan tahlili.. demir, çinko ve B12 kontrolü.. sonrasında çam terebentini ve hatta buğday plesantası şampuanı.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye için teşekkür ediyorum. Demirde sıkıntı yok ama diğerlerine baktırmak gerekir. bugday plesantasını nereden bulurum ki?

      Sil
  22. Bu kazağa Floransa'da bakıp bedenini bulamamış yerine yumuşacık kumaşı ile beni cezbeden basic bir tee almıştım :) Anadolu yakasına da Z&V açılıyor olmasına sevindim, skegging nasıl güzel bir şey ilk defa senden öğreniyorum bu kavramı ama en kısa zamanda deneyeceğime emin olabilirsin canım :)

    Not: saç dökülmesi mevsim geçişlerinde bende de çok oluyor, HC adlı bir yağ var webde satılan ben onu kullanmıştım çok iyi gelmişti tavsiye ederim tatlım.

    YanıtlaSil