Barcelona

Here is the photos from my latest holiday in Barcelona ( + Girona ). This was the first time in Spain and I walked and tired a lot but worth it!  Tapas, paellas, cava and wines just enthused me.Next post will be Girona which I loved more than Barcelona!  Enjoy the weekend!




Geçtiğimiz bayram tatilinde Barcelona'ya ( + Girona ) gittik eşimle birlikte. İspanya topraklarına ilk ayak basışım oldu.(gerçi Katalanlar her ne kadar kendilerini İspanyol olarak görmese de ) Her avrupa tatili gibi bu da bol yürümeli  ve bol yorulmalı cinsten bir tatil oldu ama yediğim o enfes tapaslar, paella ve enfes içkilerle yorgunluğu pek hissetmedim. Barcelona tatilimin detaylı yazısı ilerleyen günlerde gezi blogumda yerini alacak.

Bir sonraki post ise beni Barcelona'dan daha çok etkileyen  Girona'a ait.

iyi haftasonları :)

Here are the photos from my latest holiday in Barcelona ( + Girona ). This was the first time in Spain and I walked and tired a lot but worth it!  Tapas, paellas, cava and wines are  just great! Next post will be Girona which I loved more than Barcelona!


Enjoy the weekend!

Here is the photos from my latest holiday in Barcelona ( + Girona ). This was the first time in Spain and I walked and tired a lot but worth it!  Tapas, paellas, cava and wines just enthused me.Next post will be Girona which I loved more than Barcelona!  Enjoy the weekend!

Here is the photos from my latest holiday in Barcelona ( + Girona ). This was the first time in Spain and I walked and tired a lot but worth it!  Tapas, paellas, cava and wines just enthused me.Next post will be Girona which I loved more than Barcelona!  Enjoy the weekend!

Here is the photos from my latest holiday in Barcelona ( + Girona ). This was the first time in Spain and I walked and tired a lot but worth it!  Tapas, paellas, cava and wines just enthused me.Next post will be Girona which I loved more than Barcelona!  Enjoy the weekend!


Here is the photos from my latest holiday in Barcelona ( + Girona ). This was the first time in Spain and I walked and tired a lot but worth it!  Tapas, paellas, cava and wines just enthused me.Next post will be Girona which I loved more than Barcelona!  Enjoy the weekend!



Here is the photos from my latest holiday in Barcelona ( + Girona ). This was the first time in Spain and I walked and tired a lot but worth it!  Tapas, paellas, cava and wines just enthused me.Next post will be Girona which I loved more than Barcelona!  Enjoy the weekend! labirent parc park






FOLLOW ME ON FACEBOOK-TWITTER-INSTAGRAM

30 yorum :

  1. güzelmiş gidip görmek lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle tavsiye ediyorum :)

      Sil
  2. yine bakmaya doyamadığım postlardan biri :) son kare harika :)

    YanıtlaSil
  3. Düşünmesi bile harika. En yakın zamanda bende gitmek istiyorum :(

    YanıtlaSil
  4. valla hayatımda gitmeyi en çok istediğim ülke :) ne güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım en kısa zamanda gidersin Hamidecim :)

      Sil
  5. harikasın...fotolar çok güzel gidesim geldi :)

    bu arada bloğumda çekilişim var...seni de beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

    YanıtlaSil
  6. OMG I ❤ BARCA !!!!!!!!
    en sevdigim sehirlerden bir tanesi !!!!!!!!!!
    kareler harika.. tekrar gitmis gibi oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo ne güzel sana bir kez saha yaşatmış olmuş :)

      Sil
  7. Barselona ne kadar da İstanbul'a benzeyen bir şehir değil mi ? Harika fotoğraflar Nilüferciğim ama sen her seferinde bana bi yerleri özletmeyi başarıyorsun :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EZgicim ben pek İstanbul'a benzetemedim ama ille türkiye'de bir yerlere benzetmek gerekirse İzmir olabilir. Valla sen de bana özetliosun şekerim :) İtalya postlarının etkisi geçmedi hala

      Sil
  8. özellikle labirent - bahçe'ye bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. barcelonaya bayılırım sende harıka gezmıssın bellıkı :) gezı blogunada detayları beklıyorum :)



    begumygaci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gezi blogumda detaylar yerini aldı :) bak bakalım

      Sil
  10. Fotoğraflar yine harika olmuş:) Ben de İspanya'yı sıraya aldım,bence mutlaka görülmesi gerekir:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. yaaaaaaaaaa ama olmaz kı bu :))) cok merak ettım sımdı...gezı hallerın bıle ıcten:))) farklısın kabul et:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh farklı olmak için bişi yapmıorum şekerim ama öyle diosan öyledir tek değilsin bu konuda başka söyleyenlerde var. Saol tatlım :)

      Sil
  12. nekadar cool sun bütün fotograflarda bayılıyorum su tarzına he bınsekızyuz kez barcelonayı gördüm ki ben havası işte yakalamak istediğimiz ana mesele bu de4r kacarım :)

    YanıtlaSil
  13. cok hos bi post olmus... yaklasik bir ay sonra Barcelonaya gidecegim, buyuzden postlarin devamini gormek icin sabirsizlaniyorum, cok heycanli:) nerelerden alisveris yapmalı, nereleri gezmeli... cok yararli olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tam da senin için bir post yaptım gezi blogumda :)

      teşekkürler ve iyi eğlenceler

      Sil
  14. Nilufercim, ne guzel gezmissiniz, Girona yi hic gormedim, cok istiyorum. Barcelona ya da ozellikle is icin cok gittim ama daha bir turlu plajini ziyaret edemedim, o labirent gibi parki da gormedim, cok istedim simdi, belki subat sonu gidicez, seninle kesin gorusuruz bir dahaki Istanbul ziyaretimde, anlatiriz detayli : ) San Diego planlari is yuzunden ertelendi, 2013 te insallah : ) O labirent parktaki pozuna bayildim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım plajına asıl yazın gitmek lazım ama bizim akdenizimize kıyasla pek dalgalı. Eveet ist görüşelim geldiğinde mutlaka... San Diego için de geç olsun güç olmasn tatlim gidersiniz:)

      teşekkür ederin

      Sil