San Diego


san diego,old town, road trip america,america macerası,san diego tatil



Amerika seyahatimizde "road trip" başlığı altında toplamda 3 şehri ziyaret ettik. Los Angeles, San Diego ve Las Vegas. San Diego'yu çevremdeki insanlar çok övmüştü ve LA ile mesafesi 1,5 saat olunca gidelim dedik.

San Diego'da ziyaret ettiğimiz yerler; Sea World, La Jolla Beach , Mission Bay ve Old Town. Hepsi birbirinden güzel. Gerçekten övdükleri kadar var. Los Angelesla karşılaştırmak gerekirse daha samimi bir şehir. Belki de Meksika sınırda olmasındandır bilinmez.

During our road trip , we visited to Los Angeles, San Diego and Las Vegas. I hearda lot about  San Diego and included to our trip. Yes, it was great as they say, it's more cozy than LA. So definitely suggest you to go there. La Jolla beach , Sea World , Mission bay and Old Town are the key places to see. You'll also feel like you're in Mexico when you go to Old Town of  San Diego.

road trip maceramız da  2500 km yol yaptık!

san diego,old town, road trip america,america macerası,san diego tatil

san diego,old town, road trip america,america macerası,san diego tatil,sea world san diego,la jolla san diego baech
Sea World, köpek balığı resifi

san diego,old town, road trip america,america macerası,san diego tatil,sea world san diego,la jolla san diego baech



san diego,old town, road trip america,america macerası,san diego tatil,sea world san diego,la jolla san diego baech


san diego,old town, road trip america,america macerası,san diego tatil,sea world san diego,la jolla san diego baech
Old Town

Old Town, eski bir vahşi batı kasabası ama içerisinde adeta Meksika rüzgarı esiyor. Bu mekan çok turistik, bir o kadar da eğlenceli. Meksika'ya gitmiş kadar oldum!
Frida Kahlo figürleri her yerde
san diego,old town, road trip america,america macerası,san diego tatil,sea world san diego,la jolla san diego baech


Amerika'da en iyi meksika yemekleri ve en iyi margaritaları içeceğiniz bir yer.





Bu fotoğrafın yanına bir de annemin fotoğrafını koysam, beni kesin bu teyzenin kızı sanırsınız çünkü
Annem, sarışın ve  mavi gözlü olan bir bayan.
san diego,old town, road trip america,america macerası,san diego tatil,sea world san diego,la jolla san diego baech
La Jolla

san diego,old town, road trip america,america macerası,san diego tatil,sea world san diego,la jolla san diego baech

Next Post is Las Vegas and Grand Canyon

15 yorum :

  1. en çok old townı beğendim :))

    YanıtlaSil
  2. :) en cok tulumuna eslık eden pamuk sekerlerıne bayıldım road trıpler cok eglencelı oluyor italyayı 3000 km avrupayı ıse 5000 km yapmıs bırı olrak eger kı benjamın de razı gorurse 10000 lerız dıyoruz abd de ucak neyım ıhtıyacımız kalmaz maksat egıtımı gezmeye donustrmek ...ben o balınalara bayılıyorum ya kucukken yunusla yuzmuslugum vardır ama :P

    YanıtlaSil
  3. What an amazing trip! Enjoy!

    http://cravingforbarneys.com

    YanıtlaSil
  4. sea world'ü görünce anılarım tazelendi bende küçükken gitmiştim oraya ve şaka gibi ama hiçbirşey değişmemiş :) Kıyafetin ve pamuk helva şekerleri ne kadar uyumlu, özellikle mavi olanı çok sevdim ben olsam sadece o şekerlerle 10 tane kare çekerdim. En güzelide oranın havası değil mi, herzaman güneşli ve harika bir mevsim :)

    YanıtlaSil
  5. Amerika Amerika... Yine muhteşem fotoğraflar Nilüfer hani sen bana hep parizyen der durursun ya benimde sana american girl demek geldi içimden bu fotografları gördükten sonra :p Hepsi birbirinden güzel ama ahh şu hayvancağızları da havuzlara hapsetmeseler...

    YanıtlaSil
  6. 3 ay kadar bir sure yasadigim San Diego'yu ne kadar da ozledigimi farkettim. Sahane resimler... Coronado'yu da gorseydi keske dedim icimden:D Grand Canyon'u gorme firsatim olmadi sabirsizlikla postunu bekliyorum... Keyifli vakitler gecirmn dilegiyle

    YanıtlaSil
  7. Çok merak ettiğim bir dünya orası benim ve de road trip hayalimiz :) sea world, meksika yemekleri ve o şahane günbatımı beni benden aldı Nil'cim :) bir de pamuk şekerlerin pastel floral tulum ile bu kadar uyumlu olmasına hayranlıkla baktım :)))

    YanıtlaSil
  8. O pamuk şekerlerinin renkleri ne güzelmiş.Tulumunada ayıldım çok yakışmış. Ama o gezme, yeme içmeleride kıskanmadım değil Nil'cim :)))))

    YanıtlaSil
  9. Harika fotograflar. Sadece fotograflara bakması bile eğlenceli :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. canımmm bızde boyle bır gezı hayal edıyoruyz ama sanırım en az ıkı senemız var:) harıkadır meksıka yemeklerı cok severım ben , old town nasıl seker bır yer heee bırde keske annecıgının resmınıde koysaydın :))benzın dolduran nılı cok sevdım ben:)) veee lasvegası heyecanlka bekllıyorumm

    YanıtlaSil
  11. tatlım her bir kare ayrı güzel... görmek için sabırsızlanıyorum buraları.... seçtin seyahat outfitleri çok cici benzinci fotoyu çok sevdim mucukssss;)

    YanıtlaSil
  12. San Diego onumuzdeki aylarda gitme ihtimalim olan bir yer oldugu icin bu postu merakla inceledim ve daha cok resim olsaydi dedim : ) Roadtrip istiyorum ben de : ) O neon tshirtunu cok seviyorum, nereden?

    YanıtlaSil
  13. süpeer !!!
    bu fotograflara bakmak hem cok zevkli hem de eglenceli !!!

    YanıtlaSil
  14. Amerika eskiden benim için bir rüyayı ifade etmezdi..aksine,bir süre New York'da yaşamak zorunda kalacağım için kabus gibiydi benim gözümde :)
    Ama o sıkıntıyı atlattığım için;şu an tekrar büyülü bir rüya halini aldı!!!
    gidip her köşesini tekrar gezmeyi,keşfetmeyi o kadar çok istiyorum kiiii :)))

    Dolayısıyleeeee söyleyebileceğim tek şey bu posta bayıldım:)
    Bu arada senin annenle benzememe durumun bende de var:)Annem sapsarı ve yeşil gözlü bir hatun,ben Kleopatra-Türkan Şoray karması :))))

    TÜm Amerika postlarında keyifle gezinmeye devam ....
    Çok çok öptüm..

    www.roomsgardens.blogspot.com

    YanıtlaSil