Mixture


zara elbise,peter pilotto inspired,dar desenli elbiseler,bcbg ayakkabı, shoes,blogger,style,trendydolap




 Peter Pilotto koleksiyonundan fırlamış havasından öte omuz oyuntuları aldırdı bu elbiseyi bana.Yaz sezonun başında almama rağmen çekim yapma fırsatım olmadı, 6 ay sonra yapmak sanırım benim tembelliğim. Ama  bu elbiseyi ilerleyen günlerde farklı tarzlarda kullanmaya devam edeceğim.
 Ifw heyecanı dün başladı, benim için  ise bugun başlıyor. Koleksiyonunu çok merak ettiğim bir kaç tasarımcının defilelerine gideceğim.Ayrıca IMG'nin organizasyondan dolayı  daha da bir merak içerisindeyim.Detaylar için bekleme de kalın!

Peter Pilotto inspired texture and shoulder hole of this dress made me love it. Although I bought it 6 months ago, I couldn't find time to make a post in the blog. Yes, I know I'm lazy. Anyway,  I'll use it in different form in the following days.
By the way, Istanbul Fashion week started yesterday and I'll attend some of the runways shows within today so stay tuned.

zara elbise,peter pilotto inspired,dar desenli elbiseler,bcbg ayakkabı, shoes,blogger,style,trendydolap

bcbgmax azria shoes ayakkabıları


Follow me on FACEBOOK - TWITTER - INSTAGRAM (Trendydolap)

37 yorum :

  1. Elbisene bayıldım hem modeli hem deseni çok güzel. Kolye de üzerine çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim begendigine cok sevindim :)

      Sil
  2. Amazing dress!!

    http://cravingforbarneys.com

    YanıtlaSil
  3. vooov vooov vvooov vooov... elbisene bayıldım

    YanıtlaSil
  4. bu elbiseyi ve bu tarz desenleri çok seviyorum hem floral hemde galaxy trendi bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biraz futuristik bir desen :) tesekkurler..

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. senin guzelligin o :) tesekkurler tatlim

      Sil
  6. kıyafet hoş ancak kolye daha farklı olabilirdi sankiii

    esra betül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karisik desenlere karisik bir kolye takmak istedim, senin onerdin ne olurdu? icten yorumun icin tesekkurler :)

      Sil
  7. her şey KUSURSUZ !! bayıldım elbisenin duruşu senin duruşun çok hoş gerçekten !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim canim , cok incesin

      Sil
  8. elbisene bayildim ( aynisindan bendede var bu arada baya giydim kendisini yazin :p) sanada cook yakismis cok hos olmussun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok saol tatlim , cok joker bir elbise tek adimda siklik kazanmak adina

      Sil
  9. Muhteşem ! Bedeni kalmadığı için alamadığım elbise, desenine hayran kalmıştım. Çok güsel kombinlemişsin fıstık.Sewgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi yaa :( benzer model var canim ama deseni boyle degil aklinda bulunsun.
      tesekkur ederim ..

      Sil
  10. harika görüntün için seni tebrik ederim.mükemmel fotoğraf veriyorsun. Havası tavrı çok farklı bir yapın var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy cok tesekkur ederim gercekten boyle dusunmene cok sevindim. hihi :)

      Sil
  11. How beautiful dress! Amazing!

    YanıtlaSil
  12. bu elbiseye ilk gordugum andan itibaren asik olmustum ama benim icin tek olumsuz yani boyuydu henuz diz alti etek ve elbise modellerine cesaret edemiyorum boyumdan olsa gerek ama sana o kadar yakismis ki ayakkabilarin da bu elbiseye bambaska bir hava katmis tatlim. Yine cok sksin ve yine cok guzelsin. Sadeligini cok seviyorum Nilufer ve seni cok cok opuyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen incecik bir kizsin sana ne yakismaz ki allah askina, cok saol tatlim ben de senin tarzini ve sadeligini cok begeniorum :)

      Sil
  13. Bu tarz elbiseleri herkese yakıstırmam ama sana cok yakısmıs :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Bu yaz bir türlü denk gelip de alamadım bu elbiselerden... Pofff...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( benzer model ama farkli deseni suanda sezonda var bir bak istersen :) sevgiler

      Sil
  15. i love this look.. the dress is perfect for you!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks so much for your lovely comment

      Sil
  16. Nilufercim, bayildim harika bir kombin olmus, ben nasil kacirmisim bu elbiseyi. Reim efektlerin renklerini de cok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok saol tatlim, ben de rastgele gordum bir daha da goremedim zaten, zara da arkani dondun mu urun bitiyor resmen

      Sil
  17. omuz oyuntularına bayılan bırı olarka bayıldıgım bır elbıse turudur :)

    YanıtlaSil