IFW LOOK # 3


military boots,balenciaga bag,streetstyle, blogger outfit,kombin,trendydolap,ifw kombinleri,sokak modası





Moda Haftalarında "sokak modası" olarak görmeye alıştığımız "kombin" yok yok "kostüm" görünümlerine alışkınızdır. Kimileri deneysel tarzı bir styling'e çevirir kimisi ise kostüm içerisinde mizansene.
Evet, Paris, New york, Londra gibi moda haftalarında mizansen manzaraları  çok görüyoruz. Hatta bazıları tasarımcılara ilham bile oluyor. Gel gelelim tam olarak dünya basınında kabul görmemiş moda haftamızla deneysel veya mizansen tarzımızla bırakın modacılara ilham olmayı yanımızdakine bile bir merhem olamayız.Yurtdışında mizansene dönen görüntülerde çoğu kişinin özgün yaşam tarzından gelmekte aslında. Örnek verilecek vogue editörleri oldukça fazla.
Ben yine de insanların deneysel veya mizansen olmasına karşı değilim bu şov haftalarında.. Yeter ki  özgünlük olsun.

Her ne kadar deneysele karşı değilim desem de deneysel bir tarz benim için şimdilik ayna karşısından ibaret. Ama günlük hayatta kullanamadığım bu diz altı çoraplarım için bugünden daha iyi bir gün olamazdı.
military boots,balenciaga bag,streetstyle, blogger outfit,kombin,trendydolap,ifw kombinleri,sokak modası
Separate stony accessory / Harici tasli aksesuar :H&M (similar)        Black top / Siyah atlet: Topshop
 
Skirt / Etek: Zara TRF (Similar)   Boots: All Saints (similar)          Sunnies / Gunes gozlukleri: Urban Outfitters (similar)
Bag / Canta: Balenciaga (similar)        Socks / Coraplar: Calzedonia  ( very old)

military boots,balenciaga bag,streetstyle, blogger outfit,kombin,trendydolap,ifw kombinleri,sokak modası

I’d like to be a part of this team so please kindly consider my application
FOLLOW ME ON FACEBOOK-TWITTER-INSTAGRAM (trendydolap)

48 yorum :

  1. şahane görünüyorsun , oldukça tek ve tarz :))

    YanıtlaSil
  2. Supersin ;)

    http://fashionworldxavi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ben bu taşlı parçayı bluzun kendisine ait sanmıştım, çok hoşmuş! Sende çok güzel görünüyordun o gün (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım fotoğraflar için teşekkür ederim ayrıca :)

      Sil
  4. cok basarili!

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
  5. kesinlik muhteşemmmmmm
    çorabın hastası olduğumu söyleme gerek var mı hiç bilmiyorum:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. harika bir detay


    http://rookieicon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. your boots are incedible, great post!

    xx

    YanıtlaSil
  8. Nilufercim, orijinal ve seksisin, ve cesur bir secim : ) Ama ben corap ve postaldan cok ustteki tasli aksesuar dokunusunu sevdim. Floransa'ya da gelicekmisin peki, tarihler? Benim de San Diego tatili kesinlesti gibi aralikta, postlarina donup yike bakicam tiyolar icin, bittimi CA postlari tamamen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Floransa'ya gelmiyorum canım önceden gitmiştim. San Diego'yu yakında gezi blogumda yayınlıyorummm :)

      Sil
  9. Moda haftalari hakkindaki goruslerine aynen katiliyorum canim ayrica yine mixmatch tarzina bayildim taslar rocker kombine farkli bi hava katmis botlar ise all time favourite <333

    YanıtlaSil
  10. işte bu denilecek bir stil, kesinlikle çok begendim.. bu kadar farklı parçaların bu kadar uyumlu birleşimi için kutluyorum.

    YanıtlaSil
  11. kesinlikle haklısın, al benden de okadar;)
    ama o coraplar, o tepeden tırnaga siyahlar icinde bile pırıl pırıl parlaklıgın cok hosuma gitti <33

    YanıtlaSil
  12. LOVE your outfit! Your boots and socks are amazing!

    xx
    The Style Chapters
    http://thestylechapters.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. bence bu coraplar tam bir eye catcher ve öyle olmalari benim cooook
    hosuma gitti !!!!
    ayni sekilde bende giyebilirdim süpersin !!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa süper :) beğenmene çok sevindim canım!

      Sil
  14. Sena'ya katiliyorum coraplar benimde cok hosuma gitti ! harika gorunuyorsun :)

    XX

    YanıtlaSil
  15. Çok hoş görünüyorsunn :)
    Çoraplar kombine kesinlikle ayrı bir hava katmış.

    YanıtlaSil
  16. kujum bayldm ben bunu görmemiştim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım karşılaşmadık o gün... çok teşekkürler :)

      Sil
  17. Corap ve botlar harika olmus!
    Cigdem

    YanıtlaSil
  18. ÇOK GÜZEL HARİKA VE ENERJİK GÖRÜNÜYORSUN...

    YanıtlaSil
  19. kombin çok tarz olmuş.. çoraplar süper

    http://jassmeenmode.blogspot.com/2012/10/siyah-asildir.html

    YanıtlaSil
  20. Nil'cim bu top'ın işleme taşlarını instagram'da görünce de çok beğenmiştim. Botlar ve aksesuar gerçekten çok çarpıcı ve stil sahibi bir görüntü çıkarmış ortaya. Bu tarz botların çorap ya da aksesuarla birleşince tek kötü yanı bacakları olduğundan kalın gösterebiliyor ama bu aykırı,cool Avrupa fw görüntülerini aratmayacak kareler karşısında alınmaya değer bir risk bence! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım kesinlikle dezavantajı bacakları kalın göstermedi ama seninde söylediğin gibi bunu göze almaya değer :)

      Sil
  21. Really stunning outfit. I love the cutout and sparkles detailing on the LBD...such perfect touches xx

    Twenties Girl Style

    YanıtlaSil
  22. Deneysel seyleri severim ben,ama galiba isin sırrı kendini iyi hissedip hissetmediginle alakalı.Dogal,zorlama olmadan..Aksi durum kendini belli ediyor zaten .Bu arada o çorapları cok sevmiştim ama kullanamam diye almadiydim) güzel tasimissin)pek beğendim)

    YanıtlaSil