IFW LOOK #1

boyfriend blazer,blogger kombini outfit,maskulen kombinler,christian louboutin pigalle kombin,trendydolap
Boyfriend jacket / Ceket: Mango Outlet  (similiar)             Jean: Acne (similiar)
Shirt / Gomlek : Massimo Dutti  (similiar)          Shoes / Ayakkabilar :Christian Louboutin    (similiar)
Clutch / portfoy : Bcbg Max Azria (similiar)        Sunnies: American Apparel




boyfriend blazer,blogger kombini outfit,maskulen kombinler,christian louboutin pigalle kombin,trendydolap

boyfriend blazer,blogger kombini outfit,maskulen kombinler,christian louboutin pigalle kombin,trendydolap


FACEBOOK-TWITTER-INSTAGRAM (trendydolap)

31 yorum :

  1. Nilufercim cok fistik cok cool olmussun. Birbirine yakin renklerin harmonisini cok sevdim. Ayakkabilar yine yakiyor ve gozluklerini de cok sevdim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Aylincim. Gözlüklerimi ben de çok seviyorum

      Sil
  2. Cok sIksin canim :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  3. great .. i love the shoes!

    YanıtlaSil
  4. Herzamanki gibi çok şıksın :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Great look, love the boyish vibe and sunglasses <3

    YanıtlaSil
  6. you look amazing!! so classy and trendy!

    YanıtlaSil
  7. çok sade ve çok şık :) http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. bu like a man kombinine bayildimmmmmm !!!!!!!
    louboutin'lerinin kombininle tezat uyumu beni benden aldi !!
    harikasin!!
    bastan asagi ayni sekilde bu kombini
    giyebilirim ooooo kadar cok sevdim !!!!!!!!!
    not: gözlükler mükemmel !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim :) teşekkürler

      Sil
  9. aman Allahım ayakkabılarına bayıldım mükemmel!!

    YanıtlaSil
  10. oha harikasin!Ayakkabi,ceket,canta,gozluk!bayildim detaylara <333

    YanıtlaSil
  11. Love the shirt!!
    Nice blog!

    YanıtlaSil
  12. Love your shirt! Nice blog by the way :)

    YanıtlaSil
  13. cok guzel her zaman kı gıbı nılufer

    YanıtlaSil
  14. Nilüfer'cim IFW'nin her günü birbirinden şık ve stil sahibi kombinlerle boy göstermişsin! :) boyfriend ceketleri bana sevdirecek kadar güzel bu kareler. CL topuklular zaten wish listin en üstüne ama tr de bulunmuyor ne yazık ki. CL'ların seksi havası bf jacketin maskülen havası ile çok dengeli bir hava yaratmış en çok da bunu sevdim :)

    YanıtlaSil
  15. Canım,kontrast renkler kullanmadan..yakın tonların uyumunu çok güzel yakalamışsın:))
    gerçekten hoş olmuş!

    XOXO
    www.roomsgardens.blogspot.com

    YanıtlaSil