Glittery Look

trendydolap,pullu etek kombinleri,asker modasu kombinleri,blogger kombini
Military Jacket / Ceket: Urban Outfitters    Sequin Skirt  / Payetli etek: Mango  

Çanta ve Botlar / Boots and Bag: All Saints






Üçgen ve halka yüzük/ circle and  triangle ring: Topshop   Mor taşlı yüzük / Purple ring: Yargıcı        Siyah yüzük / Black ring : Mango
all saints outfits,kombinler,urban outfitters jackets

trendydolap,pullu etek kombinleri,asker modasu kombinleri,blogger kombini


trendydolap,pullu etek kombinleri,asker modasu kombinleri,blogger kombini

FOLLOW ME ON TWITTER - FACEBOOK - INSTAGRAM  (TRENDYDOLAP)

47 yorum :

  1. bu "glittering military" karisimini cok cok sevdim! hakkiyla tasimissin. ayrica makyajin cok yakismis nilufercim, koyu renk ruju daha da siklikla kullanmalisin <3

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol Rüyacım, bu ruju geçen sene aldım ve severek kullanıyorum.

      Sil
  2. Supersinnn)


    http://fashionworldxavi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bu şık parçayı bu denli güzel sporlaştırmanı çok beğendim:))

    YanıtlaSil
  4. Fistik bayildim kombinine, super bir sey olmussun. Sequin i postallar ve asker gomlegi ile birlestirmek cok farkli olmus. Makyajina da bayildim, oje ruj uyumu da super, o kolyeyi de cok sevdim, aksesuarlarin da cok cici : ) Bir sonraki Istinye Park ziyaretimde gorusmek uzere o zaman ; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett görüşelim :) teşekkürler tatlım beğenmene çok sevindim.

      Sil
  5. fotolara baktıktan sonra aklıma tek bi sıfat geldi: Asi :))

    YanıtlaSil
  6. ben bu tarza bayıldım! süper süper :)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Bu etegi, bu ceketi bu botlari yan yana gorsem hayatta aklima bunlarin birlesince bu kadar guzel bir kombin olusturacagi gelmezdi:) O pullu etegi ve askeri ceketi bir araya getirip sahane de yakistirdigin icin tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) Etek tek başına çok iddialı olduğu için bu şekilde sadeleştirmek istedim.

      Sil
  8. super olmus bence ! O pasparlak etegi boyle kombinlemeni coook sevdim ;) galiba ben senin en cok bu huyunu seviyorum ! Aykiri kombinler ile sahaneler yaratiyorsun.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol tatlım ya beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  9. Cok begendim bu kombini ben, Ruya'ya katılıyorum bu ruj rengini daha sık kullanmalısın.
    Glitter+Military karısımını cok sevdim!

    chicthem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkkür ederim. Tavsiyeleriniz üzerine daha sık kullanacağım :)

      Sil
  10. harıka olmus her zaman dedıgım gıbı herkes tasıyamaz boyle kombınlerı tam senlık bu karısım:)

    YanıtlaSil
  11. Blogunuzu yeni keşfettim ama tarzınıza BAYILDIM!
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin :) çok memnnun oldum beğendiğine.

      Sil
  12. ya ben senin bu hallerine çok üzülüyorun kıyafetlerinde hep bi outletlerden toplama ya da eski şeyleri değerlendirme havası var, ama taktir de ediyorum çok azimlisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu ozelligimle gurur duyuyorum :)

      Sil
  13. Çok güzel olmuş! Kolye süper.

    www.advocatescloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. baby çok yakışmış ya, harika görünüyorsun... renkler, tarz ve göz makyajını çok beğendim... böyle amerikan filmlerinden fırlamış gibisin, asi ve güzel kız :)

    çok öptüm
    duju

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah çok teşekkürler canım mesk olmamak mümkün değil bu yorumun üzerine :P

      Sil
  15. Tatlıım öncelikle bu iki farklı güzelliği çok güzel kombinlemişsin. O payet etek nasıl zordur kombinlmesi bilirim ne giysem bunun üzerine de kokoşluğu en aza indireyim derim hep :) Military botlar ve ceket bu etek için başka bişey düşünemem, harika her şey ! Buarada bazen insanlar yorum yapıcam diye saçmalıyorlar görüyorum ki ama yayınlama bile bunları hatta cevap verip zamanını da harcama ben öyle yapıyorum mesela ve azimle yorum kutumu doldurmaya devam ediyorlar yani azim konusunda baya iddialılar :P Öpüyorum seni çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicim aynen bu eteği sadeleştirmek istedim aksi halde disko topu görüntüsü beni biraz geriyor :) Zaten senin de stilini bu yüzden çok beğeniyorum. Adsızlar konusunda haklısın zaman harcamaya değmez. Zaten aciyorum bu denli kendisiyle savaş halinde olan insanlara.

      Sil
  16. aslında cok farklılar ayrı ayrı guzel olmalarına karsın bız bırlıktede mukemmelız kı yı dıle getırmısler bunu goren gozlerıne saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol :) evet aslında aykırı gibi görünüyorlar :P

      Sil
  17. kombine bayıldım , zor parçaları müthiş birleştirmişsin , gerçekten tebrik ederim , kolye nefis
    bende de neden bilmem bir postal hastalığı vardır , sendekinin biraz daha uzununu buldum hemen aldım tabii :)
    çünkü postal bulmak zor iş , pek tutulmuyor heralde , ben çok mağaza dolaşmıştım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo süper yapmışssın postallar suan pek hit gibi görünmesede hızla trend olma yolunda ilerliyor! teşekkür ederim, sen de iyi günlerle kullan.

      Sil
  18. Ben son kareye instagram'da aşık olmuş birisi olarak beklenen posta heyecanla baktım tatlım :)) payetin en stil sahibi kullanımı olabilir bu post. Militer ceketin cool & modern duruşu ile harika bir uyum içinde, bir de o botlar taşıması çok zor ama hakkıyla taşınınca da böyle muazzam durabilen parçalar. Saçtığın ışığa bayıldım canım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için.

      Sil
  19. işte bunu çok sevdim!bordo ruj kesinlikle çok doğru bir tercih

    YanıtlaSil
  20. yine çok hoşsunuz ve canlı :)

    YanıtlaSil
  21. mileter tarz ve paet harika bir karışım tatlım boyle zıtlıklara bayılırım zaten . cok harika bir kombin olmuş.. kolyeni de ayrıca cok beğendim ben de yeni bir boğa kafası aldım ve leopar başlı bileklik hayvanlar alemine daldık yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah aynen öyle oldu canım. çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Sen de iyi günlerle kullan.

      Sil
  22. bayıldım canım bu kombınıne..bu renk ruj da cok yakısmıs sana.. cok coolsun :)

    YanıtlaSil
  23. "Glittering military" :))) Tuttum ben bunu Nil'cim..
    başarılı bir kombin olmuş,yakışmış da canım!

    www.roomsgardens.blogspot.com

    YanıtlaSil