Alleys of Cukurcuma

Jacket / Ceket - Boots: Urban Outfitters               Dress / Elbise : Mango                Scarf / Şal: Massimo Dutti  
    Sunnies: American Apparel                           Bag / Çanta: Zara





Barcelona- Girona tatilinden dun gece geldim doğrusu yorucu ama bu yorulmaya deger bir tatildi. Barcelona ve Girona olarak iki ayrı post hazırlayacağım ama öncesinde size  Cihangir`e gittiğim bir gun yaptığım kombin postunu yayinlamak istiyorum. Sallara olan düşkünlüğümü bilirsiniz bu fulari da ilk kez görmüyorusunuz simdi denim bir elbise uzerinde kullanarak hareket katmak istedim.

29 Ekim Cumhuriyet Bayramimiz kutlu olsun!

I`ve just arrived from Barcelona- Girona holiday last night. Even it was an exhausting holiday,  I really enjoyed so much and worthwhile for being tired. I`m going to publish Barcelona and Girona post separately soon but first let`s see my shot which is in alleys of Cihangir, Istanbul. As I mentioned many times,  scarfs are one of my accessory obsession so I prefer to use it with denim dress.








 Follow me on TWITTER - FACEBOOK & INSTAGRAM (trendydolap)

18 yorum :

  1. botlar çok hoş

    http://jassmeenmode.blogspot.com/2012/10/yagmurda.html

    YanıtlaSil
  2. Botlar ve gozluklerinin benzerleri wishlistimde. Gule gule kullan. Seni takibe aldim. Takib edersen sevinirim:)

    xxx

    www.thetrendreportuk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi gözüküyorsun ;)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. fuların da elbisen de çok canlı çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. sal gercekten cok guzelmis, cok kurtarici bir parca

    YanıtlaSil
  6. Şal çok güzel ama, kot parka uyumu daha güzel :)

    YanıtlaSil
  7. ben bunları biyerden hatırladım sanki=))
    çok güzelsin beybimmm

    YanıtlaSil
  8. çoook güzel olmuşşun renkler süper :)

    yeni postumu okumaya beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/10/floral-pants-white-vest.html

    YanıtlaSil
  9. çok cool görünüyorsun tatlım

    YanıtlaSil
  10. merhaba blogunu keyifle takibe aldım
    bana da beklerim beyenirsende izlemeni isterim sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle İspanya postlarını sabırsızlıkla bekliyorum canım :) bu denim elbiseni çok sevdim botların bambaşka bir hava katmış şal ise enfes bende bayılırım şallara atkılara bahar ve kış aylarımın vazgeçilmezidir. Öptüm çok <333

    YanıtlaSil
  12. really like the outfit!

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. nice layering! love the boots!

    Babi
    www.whenbabispeaks.com

    YanıtlaSil
  14. Wow. I Love it! You have so so great blog! <3

    Would You like to follow each other? :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. şalları cok ıyı tasıyorsun zaten :) tatıl postların da olsa bu postlarında olsa farketmez cunku tarzın cok cool :))

    YanıtlaSil
  17. Çukurcuma'nın renklerinden de güzel olmuş bu kombin! :) denim elbisenin saklı dekoltesi, fular ve aynalı gözlükler cıvıl cıvıl insanı mutlu eden, bir o kadar da cool bir görüntüye imza atmış harika görünüyorsun tatlım! ;)

    YanıtlaSil
  18. Şalı beğenenlere beni de ekleyin.bayıldımm uyuma.

    YanıtlaSil