Venice Beach





Bohem tarzda yaşamı tercih edenlerin mekanı Venice Beach. Los Angeles'ın zengin  yaşam tarzına  inat bir okdr hippi ve salaş . Kendi çapında sanatını icra edenlerinden tutun, paten ve kaykay yapanlara kadar her çeşit insanı görebileceğiniz, kalabalık bir yer.
 Burayı  bohem tarzından dolayı gerçekten sevdim. Zaten sahil şeridinde en çok Venice Beach ve Santa Monica plajını beğendim.

Bu arada  burada ne yapılır nerede ne yenir gibi bilgilerini paylaşmıyorum. İlerleyen günlerde gezi blogum Trendybavul'da detayları paylaşacağım. Bu yüzden rotasını buraya çevirecekler, gezi blogumu takibe almanızı tavsiye ederim.

 Venice beach has a bohemian style (maybe that’s why I liked this place most)  beside the high level life style of Los Angeles. Art lovers, bohemians , skateboarders, rollerblades are typical symbols of this place.





Bu fotoğrafı seviyorum!



Hoodie: Nike                   Short : Bershka                 Sunnies: American Apparel




Bu kız bana Batman'deki two face'i hatırlattı.





Los Angeles'lı bloggerlar gerçekten çok şanslı çünkü fotoğraf çekilecek muhteşem grafitiler ve mekanlar var.




Next post is Malibu Beach  & Santa Monica Pier

20 yorum :

  1. gercekten cok cok sanslilarmis ama ya, harika kareler <3

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
  2. bayılır LA'ye :) gerçi Venice beachde su çok soğuktur anlamışsındır sen de :) yüzmek neredeyse imkansız :) fotolar çok eğlenceli canım :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ilginç bir şekilde Venice'de su soğuk değildi. evet yüzmek imkansız ztn yasakta...

      çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. fotoğraflar müthiş ayrıntılı postu diğer bloguna bekliyoruuummm merakla :)

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli i post olmuş:)
    aynalı gözlükler on numero :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. efenım bohemlıgı gayet ıyı yansıtmıssınız sızde:)

    YanıtlaSil
  6. ne keyifli bir yermis ve de oldukca renkli :)) ayrica gezi blogunda paylasicagin detaylar icinde merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  7. Venice ve Santa Monica benimde en sevdigim yerlerdi LA de ve senin karelerine bayildim <333

    YanıtlaSil
  8. vuuuv süper yerlermiş yahu hakkaten graffitiler falan tam bizler için :p tişörtleri de çok beğendim :D

    YanıtlaSil
  9. bohem dolu tatıl ohh aynalı gozluklerın , sortlu spor hallerın mıs gıbı tatıl gecrdıgın bellı:))

    YanıtlaSil
  10. tatil guzel gecmis belli ki, kosarkenki fotografini cok sevdim, diger postunu da en kisa surede bekliyorum

    YanıtlaSil
  11. hemen takibe geçelim o zaman.fotoğraflar da çok güzel:))

    YanıtlaSil
  12. Harika fotograflar. İyi eğlenceler :))

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. merakla beklediğim postlar geliyor!!!! harika bir yer venice beach çok görmek istiyrm.... gözlüklere de bayıldım;)

    YanıtlaSil
  14. Bol mavili bir post bayildim, plaj outfitin cok hos, mirror gozlukler de. Grafiti de supermis cidden!

    YanıtlaSil