Shopping in US





Amerika postlarına biraz ara vermek istedim. Doğrusu biraz sıkıldım :) Ama ilerleyen günlerde şöyle bir kaç postta toparlayacağım.
Wish list'imdeki bir çok parçayı  outlet ve mağazalarda bulduğumu söyleyebilirim. 

I just want to make a break for a while to my LA posts because I  bored a bit. But this doesn't mean that I never post it again. I'll publish 2-3 posts more.
I can say you that I  almost found my wish list in stores and outlets.Lucky me!

jimmy choo espadril, dolgu topuk,sandalet,ayakkabı,shoes

jimmy choo espadril,dolgu topuk,sandalet,ayakkabı,shoes







jeffrey campbell sandals,plexi heel

urban outfitters ankle boot





Follow me on TWITTER - FACEBOOK - INSTAGRAM AS TRENDYDOLAP

22 yorum :

  1. Gule gule kullan canim :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  2. Ama ama ama Forever 21 =(((
    Çok özledim o mağazayı, ne güzel ciciler almıştım ben dee =)
    Güle güle giy =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe alınmayacak gibi değil:) insan içinde kayboluyor :)

      Sil
  3. Shopping from the best brands ...
    I love jimmy choo

    YanıtlaSil
  4. Ahhh ahhh Amerika'ya dair ozledigim tek sey OUTLETler :) Hepsi birbirinden guzel tatlim guzel gunlerde kullanman dilegiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol tatlım :) üzülme gidersin yineee :)

      Sil
  5. muthis seyler alinmiiiis, en kisa zamanda kombinlerde de gormek istiyorum :)

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe saol şeker yavaş yavaş yapıyorum :)

      Sil
  6. Ayyy bayıldım güle güle tak takıştır sürün giyin :)

    www.naslii.com

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canim arkidisim:)

    YanıtlaSil
  8. Harika ciciler almışsın tatlım, hepsini büyük hevesle inceledim :) favorim all saints botlar ve BCBG clutch & topuklular oldu. Güle güle güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  9. Butun parcalar harıka gozukuyor. Güle güle kullan :)


    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Harika parçalar var. Çok beğendim. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  11. ımmm super parcalar gordummm mallların altı ustune gelmıs anlasılan:) hesını sevgıyle kullan canım

    YanıtlaSil
  12. Amerika'da alışveriş rüyaaaa gibi :)))
    Harika parçalar almışsın canım..hepsi çok güzel!

    YanıtlaSil