Precious Vintage Silk Skirt

Tweed Jacket / Tüvit Ceket: Zara        Skirt / Etek: my mum's , Annemin     Heels / Topuklular: Steve Madden
Bag / Çanta: Topshop




Annem, ben 2 yaşındayken almış bu eteğikendisine ve  sonrasında bana kalsın diye kaldırmış bir kenara. 27 sene sonra gün yüzüne çıkarttı. Aslında vintage desek yeridir.
Üzerimdeki ceketi ise sezonda çok beğenip almamıştım, indirimi beklemiştim. Gerçekten beklediğime değdi ve fiyatının 3'de birine aldım.

This skirt belongs to my mom. She was wearing it when I was 2 years old and  kept it  27  for years . So it's a real vintage:)
I liked this jacket in season and waited for buy in sale. Worth for it because I  really pay less.







Follow me on TWITER - FACEBOOK - INSTAGRAM AS TRENDYDOLAP

32 yorum :

  1. ben bu kombini canli canli gordum ne sansliyim :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel oldu karşılaşmamız :)

      Sil
  2. annen öngörülü kadınmış vesselam :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ayakkabılarını cok seviyorum. Kombin ise harika <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım bu ayakkabılarımı çok severek aldım her giyişimde iyi ki almışım diyorum

      Sil
  4. çok güzelsin nilüfercim bu boy eteği ve bu kombini taşımak zordur sende ççok çok güzel durmuş.

    YanıtlaSil
  5. çok hoş bir görünümdesin :)

    YanıtlaSil
  6. tam bir vintage olmuş :)))çok yakışmış kombinide çok sevdim:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. rüya gibi olmuş etek o kadar zarifki... ceket için beklediğine hakikaten değmiş yahu 3 de 1 i mükemmel :)

    YanıtlaSil
  8. love the jacket and the sandals!!

    YanıtlaSil
  9. Gene çok hızlısın, valla bravo :) Dün ben bayıldım sana baştan ayağa, çanta, ceket, etek ayakkabı hepsi harikaydı.

    YanıtlaSil
  10. böyle hatırası olan parçalara bayılırım...ceketin de çok harika ama bayıldım :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten hepsi çok hoş, tam bir bütünlük...

    YanıtlaSil
  12. anneni opebilir miyim ? :)) Anneme anlaticam bu meseleyi belki biraz utanir :)) nelerini atmis vermis simdi bize anlatinca aferin sana diyoruz, hasta oluyoruz kardesimle :)) Cok cici olmussun.. cantani da cooook begendim.. Ceket icinde indirimi bekleyerek cok iyi etmissin.. Sezonda alsan dolap bekleyecekti ;)

    YanıtlaSil
  13. Ben bu kombıne bayıldım! annenın etegı ne zarıf ne hos, sahane bır yatırım olmus. Hırkan ayakkabıların herseyınle pek guzel olmussun yanı ben cok sevdımmmm :)

    YanıtlaSil
  14. Birsey vintage oldugunda cok degerli oluyor genelde ama bu anneden kalan bir parca ise paha bicilemez oluyor. O kadar guzel tasimissin ki sende bu kiymetli parcayi sanirim benim favori kombinlerinden oldu bu. Ceket, canta, ayakkabilar ve muhtesem ipek etek sanki her parca birbiri icin yaratilmis <333

    YanıtlaSil
  15. etegine ayakkabina ve cantana BA YIL DIM !!!!!!!!
    hele ayakkabilarinin rengi muhtesemmmmm !!! PERFECT

    YanıtlaSil
  16. Ayakkabılar harika bayıldımmm

    YanıtlaSil
  17. Your blazer is amazing! You have a good sense of style :) I'm following you now :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. ne ihtiyatlı anneler var görüyomusun:) bizimki de birbirinden şahane pasta börek çörek tarifleriyle dolu bi defteri saklamış bizim için:) hiç modası geçmiyo üstelik hehe:)
    etek şahane! ceketinle birlikte daha da şahane olmuş <3
    seviyorum tarzını, hiçbi kalıba sıgmıyosun, bigün klasik giyip öbür gün karşımıza converse ve şapkayla çıkıyosun. süpersin ^.^

    YanıtlaSil
  19. Ben de annemin dolabini biraz karistirsam iyi olacak galiba! Pembis ceket cok guzelmis! Sen de oyle :) Sevgiler...

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. çok güzel ve değerli bir konbin olmuş canım:)
    http://zuutrendss.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Bayildim kiyafetine! Etek,canta,ayakkabilar...Hepside birbirini tamamlamis.Sanada cok yakismis:)


    xx

    YanıtlaSil
  22. I love taking things from my mom's closet too! I love the skirt and great shoes.


    http://fashlounge.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. Etek muthis, kumash kalitesi dedigin boyle olur, simdiki aldigimiz etekler kalirmi hic bu kadar? Hic kalmaz, sana da cok yakishmish boyle tarz, ve ayakkabilar star))))


    YanıtlaSil
  24. Etek gerçekten "one of a kind"mış desem :)) keşke annem bizim için de böyle parçalar saklamış olsaydı çok imrendim buna :) eteğin başrolü oynamasının yanı sıra ceketin göz alıcı havası, ayakkabı & çanta uyumu mükemmel olmuş canım ;)

    YanıtlaSil
  25. Super uyumlu bir kombin, cok guzel tasimissin hepsini. Ozellikle cekete bayildim : ) Anneden gecen parcalarin degeri bir baska cidden : )

    YanıtlaSil
  26. vayy suerrr benım annemde masallah herseyını versın :))) hıc saklama huyu yok ne kotu ustelık hersey de gerı donus yasanırken :( ayyy benım bundan vardı dıyıp durunca yaaaaa dıyırum :(( etegın nasıl guzel ceketı ıse ohh mıs fıyata almısısn demekkı markaya nasıl aralar gıdıyor aynı seyı bende tesadufen yasayınca aaaa dıyorum :))) yıne tarzsın ıste kabul et

    YanıtlaSil
  27. bu sene bu ceketlerden bulundurmak gerekiyor. çok hoş bir kombin bayıldım gerçkten çok romantik, renklerde çok uyumlu ve isze çok yakışmış :)
    www.cati-kati.net

    YanıtlaSil