Plexi Heels

 Denim Shirt / Kot Gömlek: Urban Outfitters   Dress / Elbise: Topshop   

Plexi Heels / Ayakkabılar: Jeffrey Campbell   

 Bag / Çanta: Zara     Sunnies / Güneş G: Urban Outfitters  

Mint leather Bracelet / Bileklik: Zeynep Tosun






Pleksi topuklar, bu kış sezonunda da hız kesmeden trend olma yolunma devam ediyor. Bakınız Chanel'in sonbahar-kış koleksiyonuna.  Istanbul'da pleksi topuk arayışlarım sonuçsuz kaldı bu yaz ve aradığımı West Hollywood, Welrose Ave'deki bir butikte buldum.

Pudra Rengi elbisemi daha önce bu şekilde giymiştim.
Bu arada neon eyeliner merakım var bu aralar. Mac'in pro koleksiyonundan jel eyelinerla ilk denememi yaptım.

Herkese iyi haftalar...

Plexi heels will continue to stay on the line for this season and we can also see plexi details in fall collection of Chanel. I was looking for such shoes in Istanbul but couldn't find anywhere. So I found these heels in a boutique at Melrose Ave near  West Hollywood.

I wore this powder dress earlier in here. btw, how did you find my neon jelly eyeliner? it's from Mac pro collection.

Wish you  a great week...








FOLLOW ME ON       FACEBOOK   -    TWITTER   -   INSTAGRAM AS TRENDYDOLAP

19 yorum :

  1. Adorabili i tuoi sandali!!!
    Wow

    YanıtlaSil
  2. süper bir kombin,özellikle ayakkabılarr

    www.pinkthingsel.com

    YanıtlaSil
  3. turuncu kalem nasılda yakışmış! ben siyahtan başka bir rengi kendime yakıştırmadığım için kullanamıyorum ama sende şahane durmuş :)

    YanıtlaSil
  4. ayakkabilar ve kot gomlegin sahane durmus :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  5. çok ilginçmiş yahu ayakkabılar topuk yok gibi eheheh :p

    YanıtlaSil
  6. Niluferrr ayakkabilarina bayildim. Taktigin kasketinle ise kombinine bambaska bi hava katmissin opuyorum cok :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuşsun! gerçekten bayıldım! ayakkabılara ayrı, elbiseye ayrı, gömleğe ayrı ayrı bayıldım!

    YanıtlaSil
  8. herkes gibi ben de ayakkabılara bayıldım...yeşil bilekliğin de çok güzel :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler o yeşil bilekliği çok severek kullanıyorum.Zeynep tosun işini iyi bilenlerden...

      Sil
  9. Bu pleksi topukluları instagram'dan gördüğümden beri hastasıyım! :))) nasıl tatlı o renkler ve pleksinin transparan çekiciliği :) bu güzellikleri denim shirt & elbise ile kendine has bir şekilde stylish kombinlemeni ayrıca çok sevdim canım :)

    YanıtlaSil
  10. ahahahha çok keyifli olmuş topuklar:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. farın rujun ve ayakkabıların tam benlık :)) ımmm mıssssssssss

    YanıtlaSil
  12. Hem ayakkabılara hem de elbiseye bayıldım :)))


    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. canım ayakkabı çok şık gerçekten... neon eyelinerlarda favorim tabi ki turkuaz!!!:) lilayı da severim ama senin tenine kullandığım çok gitmiş çok beğendim;)

    YanıtlaSil
  14. Ayakkabilarina bayildim, ben de istiyorummm : ) Tepeden bilekliklerle cekilen resim de cok hosuma gitti. Kombin cok basarili, neon eyeliner dokunusu da cok guzel, denemek lazim : )

    YanıtlaSil