Malibu & Santa Monica Pier







Amerikalıların gercekten iyi oldukları noktalardan bir tanesi, marketing yani pazarlama. Bu konuda  'awesome' demelerinden ote birseyden bahsediyorum.
Daha dune kadar Malibu, ünlülerin yazlık mekanı , karayipler tadında, 'awesome' bir şey olduğunu sanıyordum, super marketingleri sayesinde. Gerçekleri gidince gordum. Tamam fotoğraflar güzel ve gerçeğin ta kendisi ama söylemek istediğim burayı beğenmemiş olmam degil, sadece Amerikalıların abarttığı kadar bir şey olmaması. Yani ' awesome' degil. Adamların pazarlaması çok basarili o ayrı. Havayı bile size farklı sunarak satıyorlar. Fotoğrafı yok ama oksijen barları var.Sırf icerisinde pembe, mavi renkte aromalı oksijen var diye para verip soluyanlar var.

Yani özetle degerini bilmediğimiz veya tam olarak degerli olduğunu anlamadığımız tum ege ve akdeniz kıyılarımız Malibu ile kıyas mukayese edilemez...





Glitter Tattoo 7 gun dayaniyor. Nasil yaptiklari ise asagidaki fotograflarda...










SANTA MONICA PIER






Soz konusu atis oldumu benden beceriksizi yoktur sanirim. Hep ıska

Glitter tatto icin renkleri sectik

Bu da yapilisi,  toplam 5 dk bitiyor

 Forrest Gump`den hatirlarsiniz bu mekani



Next Post is Six Flags Magic Mountain

15 yorum :

  1. CHE SPETTACOLO DI FOTO!!

    YanıtlaSil
  2. haklısın özellikle akdeniz kıyılarımızla yarışamaz ama fotoğraflardaki insanları görünce " insanlar yaşıyor " dedim :)

    tatto çok mu çok şirin renk seçimi de harika :)

    YanıtlaSil
  3. The photos are amazing, such a beautiful place!
    xxx
    http://girlsjustwannahavefun14.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  4. harika post canım tatoo na bayıldım keşke burda da olsa=((

    YanıtlaSil
  5. Şu an oraya ışınlanmak istedim harika fotoğraflar :) Dövmen çok şirin bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. Niluferr her postta biraz daha ozluyorum yapmaa :p Cok guzel fotograflar tatlim.

    YanıtlaSil
  7. Iste tam da bu nedenden kendimi cok etki altinda birakmamaya calisarak, sehri gidip gorup deneyimlemeyi yeglerim.. Basaramdigim anlar cok oluyor tabi ama etkisinin daha gorkemli oldugunu gordugum sehirler kesinlikle beni inanilmaz mutlu ediyor.. Son portekiz seyahati kesinlikle sahane bir secimmis mesela.. Gitmeden kendimi cok beklentisiz tutarak hata etmisim :D

    Dovmen cok cici.. hala kalici dovme konusunda cekimser biri olarak gecici bir calisma boyle sevimli olursa hayir demem sanirim.. Iskalarinda cok eglendin ama di mi ? hepsini 12'den vursan o kadar eglenilmez bence :)))

    YanıtlaSil
  8. Amerikalılar “awesome” kelimesine gerçekten çok güzel bir şekilde sahip çıkıp her şeye uyarlamışlar :) benzer bir hayalkırıklığını ben yunan adalarında yaşamıştım, bizim bu kadar cennet sahillerimiz olmasa nordic ülkelerde yaşasak neyse ama dünyanın en güzel suyu, plajı bizde varken “bu mu yani?” tepkisi haksız olmuyor :) glitter dövmen de ne kadar da güzelmiş canım ;)

    YanıtlaSil
  9. Harika fotograflar. Tespitinle ilgili sadece Amerikalilarin degil Avrupalilarin da reklam yapmalari sayesinde aslinda bir seye benzemeyen tatil yorelerine nasil turist akini oldugunu gordugumde sasirmistim. İbiza, Mykonos, Cote d'Azur 'u gormus biri olarak soyleyebilirim ki bizim sahillerimiz ve isletme anlayisimiz hepsine bin basar

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  10. fotoğraflar çok iç açıcı :) LaSalsa'ya bayılırım burittoları inanılmaz :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. canımmmm tesbtın on numara tatoon cokcok seker bızde yapabılırız . Jeam Baranı oyle anlatmıslardı kı gıttıgımde gozlerımıze ınanamıstık salas bır cay bahcesıve sahıl :))) bızım ulkemızı gorseler demek kı bayılacaklar...gozluklerın pozların sahane

    YanıtlaSil
  12. AY harika yerler, anılarım canlandı , bende eskiden yaşamıştım CA 'da , glitter tattoo ojeyle yapılıyor sanırım denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  13. kareler haarika !!
    cok eglenmissiniz belli :)

    YanıtlaSil