Lace Jacket


dantel ceket,lace jacket, blogger outfit, blogger kombini,yırtık jean, jimmy choo sandals
Lace Jacket : Dantel Ceket: Zara       Jean: Diesel           Sunnies / Güneş Gözlüğü: Urban Outfitters

 Wedges / Dolgu Topuk Sandaletler: Jimmy Choo

Bu aralar haftasonlarımı İstanbul'a arıyorum. İstanbul'un eski semtlerini keşfetmek sanki yeni bir şehri keşfetmek gibi geliyor. Haftasonu alışkanlıklarımda mekan değişikliği yapıyorum. Eylül ayı zaten tatilde alınan kararların, kendine verilen sözlerin tutulmaya başlandığı, aksiyonların alındığı aydır. Ben buna İstanbul'u yeniden keşfetmekle başlıyorum.

Üzerimdeki jeanı bir çok postumda giydim aşinasınızdır.Yırtık bir jeanim olmadığından kotumu yırtıp bu hale getirmiştim. Dantel ceket ise sezonda göz koyup yine indirimde yakaladığım bir ürün. Geçiş döneminde dolaplar nedese pek bir trendy olmuyor. Genelde " daha ne kadar  giyerim bunu önümüz kış" mantığıyla hiç bir şey alınmaz ve sonrası "off giyecek birşeyim yok" durumuna gelir. Eğer ara sezon için alışveriş yapmayı  gereksiz buluyorsanız  siz de benim gibi indirim zamanını kollayabilirsiniz.

dantel ceket,lace jacket, blogger outfit, blogger kombini,yırtık jean, jimmy choo sandals

dantel ceket,lace jacket, blogger outfit, blogger kombini,yırtık jean, jimmy choo sandals

İstanbul'da bu manzarayı gören var mı?

dantel ceket,lace jacket, blogger outfit, blogger kombini,yırtık jean, jimmy choo sandals
Follow me on TWITTER - FACEBOOK - INSTAGRAM (TRENDYDOLAP )

66 yorum :

  1. Ceketine asik olmamak mumkun mu ? Bayildim bayildim :)

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar harika, anadolu yakası diye tahmin ediyorum avrupada pek böyle yuerler yok... dantel ceket de çok güzel bu sezonun havalarında kurtarıcın olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt doğru cevap Anadolu yakası :)

      Sil
  3. Sevgilimle ilk zamanlarımız,ablasına hediye almak için Zara'ya girdik aman Allah'ım bu ceketi gördüm :)
    O anda elini falan bırakıp direk kasaya koşmak falan gelmişti içimden ama ben gayet hanım hanım ablasına hediye bakmaya devam etmiş daha sonrada kendi bedenimi bulamayıp unutmuştum :)
    Ama yine aşkım depreştii, istiyorum bu cekettennn :)
    HArikasınn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha hikaye süpermiş :) ya alamayıp başkasında görünce insanın içine bir oturuyor bilirim

      Sil
  4. Nilufer gercekten ceket bir sahane. Dantelli bir ceketi yirtik bol bir jeanle kombinlemek ise gercekten stil sahibi olmayi gerektiren bir davranis. Kisacasi bayildim. Cami ve kilisein bir arada oldugu fotograf ise inanilmaz neresi cok merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler tatlım, mekan Kuzguncuk :)

      Sil
  5. Mutish bir ceket))) lace benim vazgecilmezim)) hele ceketi, superrr))) kombinin de cok guzel uymush cekete))))


    YanıtlaSil
  6. ceketıne bayıldım, beyazla jeani hep cok yakıstrmısımdır ve fresh bulmusumdur zaten. cok hossun canım..ne guzeldır ıstanbulu kesfetmek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım öyle valla. çok teşekkür ederim. Beyazla jean benim de favorim :)

      Sil
  7. bir butun olarak harika olmus ttalım. ben de senin gibi yaz indirimnden birsürü baharlık ceket aldım simdi kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol Aysuncum :) çok büyük kurtarıcı oluyorlar.

      Sil
  8. I love the white with jens

    YanıtlaSil
  9. very nice this look .. love the jacket!!

    YanıtlaSil
  10. Dantele bayılıyorum ben, çok yakışmış :) Bu arada yırtık bir pantolon edinmek şart oldu, sezonun en hızlı kabul gören trendi oldu bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle! Eğer ki elinde değerlendirebileceğin kotun varsa onu da son bir şans verebilirsin :)

      Sil
  11. çok çok beğendim :) fotoğraflar da harika :)

    YanıtlaSil
  12. Yirtilmis kesilmis kotlarla aram olmamasina ragmen, lace ceketin, wedge lerin ve senin zarif durusunla cok begendim seni : ) Ben de boyle bir kac uzun ceketi indirimde kapmistim onceki yillarda, hatta bu hafta ben de giymeye baslarim : ) Ya benim de Istanbulda kesifler yapacak vaktim olsun, ne guzel yerlere gitmissin, ben gormemistim o manzarayi. Balat tarafi mi acaca, bogaz da var resimlerde ama, ne kadar dalgaliymis bu arada. Seninle de ilk firsatta gorusmek isterim tabiki, rahat bir gelisimde mail atarim ayarlariz. Istinye Park civarinda mi is yerin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Aylincim, mekan Kuzguncuk. Beklerim görüşelim tabii. :)

      Sil
  13. Bi kaç resim daha olsa az kaldır çıkarıcam neresi orası :)

    gitmediysen yedikule/samatya/sultanahmetin arka sokaklarını şiddetle tavsiye derim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya okdr deşifre etmedim kolay anlamayın diye :P
      aslında baya oldu o tarafa gitmeyeli, gidilebilir. Teşekkürler Öneri için.

      Sil
  14. Ceketini çok beğendim. Resimlerde bir o kadar güzel:) İyi haftalar canım:))

    YanıtlaSil
  15. Nilufercim cok cok sık bir kombin olmus bu! boyle casual bir jean ile dantel ceketi birarada kullanmana bayildim. Ayrica Jimmy Choolar cok hos gozukuyor, gozluklerini de cok sevdim! <3

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol tatlım beğenmene sevindimmm :)

      Sil
  16. cok zarif bir dokunus olmus o cici dantel ceket ile.. ama ayni ceketi daha hanim hanim bir kombinde kullansan sanirim reomantik otesi olursun.. Onu da gormek isterimmmm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe seni mi kırıcam bir dahakine de öyle yaparız Lulucum :)

      Sil
  17. ceketin kesimi, danteli o kadar şıkki batıldım :)
    indirim ganimeti olmanın ötesinde uzunnn süreler kullanılabilecek bir parça:)
    ben çok sevdimmm:)


    begumygaci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. cok guzelsin,ve stilin cok guzel!Blogunu cok sevdim <3

    YanıtlaSil
  19. I love the ripped denim look :) Its gorgeous with the cardigan!!!! BEAUTIFUL!!!!!

    Want to follow each other????

    ZARA gift card giveaway for $400 at http://fashion-a-holic.com/page/15/

    YanıtlaSil
  20. Would love to visit Turkey someday, your photos are beautiful... You look effortlessly-chic.

    xx
    5th&6th

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. you should do definately! :) thanks

      Sil
  21. You are so stylish and beautiful! Love your blog!! Happy to follow you!

    http://cravingforbarneys.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks so much for your comment and also for your following :) welcome!

      Sil
  22. Your jacket is amazing...nice purchase!

    leave all a comment on www.saltywardrobe.com and i'll follow you all back! :)

    YanıtlaSil
  23. Ceket harikaymış canım, Zara'da hem de indirimde nasıl kalmış hayret ettim. Çok güzel kombinlemişsin ayrıca, çok kolay hanım hanımcık olabilirdi başka şeylerle

    YanıtlaSil
  24. Ceket harika durmuş.Çok güzel bir parça ve sen onu çok güzel kombinlemişsin.

    YanıtlaSil
  25. O manzara gerçekten mükemmel, şanslısın :). Ceketi de çok sevdim bu arada, yazmadan edemiycem ;)

    YanıtlaSil
  26. trendycımmm bence super kararlar almısısnz ıstanbulu bılıyorum demek yetmıyor gercekten..aldıgın cke harıka ve ındırımden olması on numara:))

    YanıtlaSil
  27. benımde bu ceketle olan hıkayem soledır yok yok bu 99 dan dahada ıner dıye bekleyıp butun urunlerın artık kaldırılması ıle error vermıstım

    YanıtlaSil
  28. Ama ben ceketi görünce fena olduuuuummmmm.... :))))
    Ben de çok çok beğenip,kendilerine ilan-ı aşk edip..."neyse ben pek yakında dönerim deyip vedalaşmıştım" :p
    almak için çok aradım ama bir daha da denk gelmemişti..
    Harika görünüyor üzerinde,sağlıklı günlerde giy canım:)

    Şimdi bişeyler dikmeye başlıyorum artık..
    bakalım becerebilirisem belki kendim dikmeyi denerim:))

    Burcu
    www.roomsgardens.blogspot.com

    YanıtlaSil