Green Harmony





Sonbahar geldi, eminim ki benim gibi bir çok bloggerı endişe sarmıştır. Malum günler kısalıyor, soğuyor ve kötü hava kendini göstermeye başlıyor sonbaharın gelmesiyle. Bu yüzden güneşten olabildiğince yararlanmak ve yapmak istediğim çekimleri bir an evvel bitirmek istiyorum. Bu posttaki yeşillerde bir nevi yeşille vedalaşma adına oldu gibi...Şarkının posta kattığı harmoniyi de atlamayalım :)

I have some concerns about the coming autumn… Rainy, windy, cloudy days are very close… So I have tons of things to share with you before autumn comes. This post is kinda saying goodbye to green nature… and this song’s harmony really fits into this post… 















Jacket / Ceket: Urban Outfitters             Tee / Tişört : Zara               Pant: Midnight Express
Bag / Çanta: Zara                    Sandals: Manolo Blahnik

43 yorum :

  1. hello gorgeous demek istiyorum! canta ve ayakkabilara bayildim <3

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
  2. Il verde si userà molto.... Sei perfettamente in tema, bell'outfit :-)

    YanıtlaSil
  3. aynen çanta ve ayakkabı şahane !

    YanıtlaSil
  4. Bu mixed outfitine bayildimm. Military ceket bambaska bir hava katmis. Ayakkabilarina ise kiskanclikla bakmaktan baska bisey yapamiyorum suanda :p Cok opuyorum Nilufercim <3

    YanıtlaSil
  5. mor ve su yeşili çok güzel uymuş.. mor bileklik ve çanta da çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o 2 renk gerçekten uyumlu.tşkler :)

      Sil
  6. ayakkabı ve çantaya özellikle bayıldım...

    YanıtlaSil
  7. anche a me piacciono molto i Beloved in Sweet Harmony.. complimenti per le foto! Bacio

    YanıtlaSil
  8. Ayakabilarin muthish;)) ashk yashiyorum bakarak;))))))) evet sonbahar geldi artik, ama hic yazdan doymadim;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de hiç yaza doyamadım :)

      tşkler :)

      Sil
  9. Harika bir kombin! Boynunda ki cicekli kolye cok hos :)

    YanıtlaSil
  10. ayakkabılarına bayıldım! Amerıka ganımetlerınden mı yoksa...ama gercekten cook guzellerr. Ceketıne renklı pantolonuna hepsıne bayıldmm. bu arada Dedıgın gıbı gunler kısalıkca canım sıkılmaya basladı benımde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok tatlım ayakkabıları buradan almıştım :)

      Sil
  11. you look very good in this green harmony!

    YanıtlaSil
  12. Bu sezonun trendi haki parkayı floral pantolonla ne kadar özgün bir şekilde kombinlemişsin Nil'cim! :) fotoğrafların kalitesi prof çekimlere bakma hissi veriyor insana, pozlar kadar cool duruşunu da çok sevdim :) unutmadan ayakkabıların rengi de modeli de şa-ha-ne!

    YanıtlaSil
  13. bu ayakkabına bayılıyorum canımm

    YanıtlaSil
  14. kolye hiç olmamış ayakkabılara katılıyorum harikaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevk meselesi tabii :) teşekkürler

      Sil
  15. Carrie askina ! Manolo Blahnik 'ler muthis.. bayildim... operim onlari ;)

    YanıtlaSil
  16. Military ceket ve ayakkabıları çok beğendim...

    Sevgiler

    i-fashionbank.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. great look, love the pants the military jacket and the shoes

    http://www.alwand.co.uk/

    YanıtlaSil
  18. cok güzel olmus cnm! ayakkabina da bayildim bu yesil rengi cok güzel mis!

    YanıtlaSil
  19. Yüzügünü çook sevdik!! :)

    http://howtocookfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. beautiful post !love every thing!i really love that pants and sandals!manolo is my favorite!http://msfashionstreet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. nilufer ayakkabılar muhtesemmm, gozum başka birşey gormedi diyebilirm..

    YanıtlaSil
  22. wonderul .. love the jacket!

    YanıtlaSil
  23. ayakkabıların bir harika ,çantanla uyumunu da çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  24. Gerçekten çok hoş bir kombinasyon, çekimler konusunda da çok haklısınız ben ce gerçekten güzel geçmiş çekimler.. Yeşillerin böylesi bir araya gelişi ilham kaynağı...

    YanıtlaSil
  25. Bilekliiiikk! Çok hoş,nereden acaba ? :D

    makeitffashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım mor olanı soruyorsun, Beymen'den almıştım Marc by Marc Jacobs.

      teşekkürler :)

      Sil
  26. ayakkabılar ne muhteşemlerlerlerler öyle :)

    YanıtlaSil
  27. bayıldım gerçekten muhteşem. indir

    YanıtlaSil
  28. Manolo'yu cok sevmem ama bu model harikaymis :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  29. I love the shoes and clutch..

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. ayakkabılarınn naısl seker yakısmıs sana ..sonbaharı sevmem kısı sevmem sagece yaz olsun..cekımler ıcın yakın olsak ben cekerdım ne guzel:)

    YanıtlaSil
  31. love these pants ! :)

    http://dejiss.blogspot.com

    xx Maria

    YanıtlaSil