Sunset Over My City




Geçenlerde üniversiteden bir arkadaşımın doğum günü kutlaması için Taksim dolaylarındaydım.Bu güzel gün batımı sahnesini değerlendirmemek elde değildi.. Neyse gelelim kombine öyle çok komplike değil  malum hava çok sıcak ve ben bu sıcaklarda elbise ve etekten başka bir şey giymez oldum. Uzun elbiseyi seneler öncesinde Stradivarius'dan almıştım, püsküllü yeleğim ise Mango, taşlı kolye Accesorize, sandaletler Ninewest  ve gözlükler Mango.

İyi haftalar dilerim

Last week I went to birthday party of one of my best friend from university.Before I went party, I just took few pics to use  this beautiful sunset over the Istanbul..Btw, Istanbul is too hot these days and exhausted us ! So, best choise is wearing skirt or dress. My long dress is from Stradivarius old season and I combined it with my tassel vest from Mango. Sunnies Mango, Necklace from Accesorize.


Wish you a nice week!









Follow me on TWITTER & FACEBOOK

48 yorum :

  1. elbisen çok yakışmış ama püsküllü yelek ve sandaletlerin arasında uyum kombininin havasını tamamıyla değiştirmiş ve çok çok güzel bir görüntü çıkmış ortaya :)

    YanıtlaSil
  2. ayakkabılardan bende de var <3 çok güzel kombinlemişsiniz :)

    http://kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ragazza ma sei un sogno!!
    splendido questo outfit.

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflar nefiss <3 ve sen de çok yaz kokuyorsun <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz görmedim pek ama olsun :)

      saol Fundacım.

      Sil
  5. çok beğendım kujum senii ve fotolarınıı

    YanıtlaSil
  6. Çok rahat ve şık görünüyor kombin, kolyeni ayrı bi beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. yaaa elbiseee ve etek bu yaz benimde vazgeçilmezlerim e bide bebeiş olacak göbek azcık çıkınca bütün pantolonlar hoppp dolaba kaldırıldı tekrar zayıflayınca giyilmek üzere:))elbisende çok güzelmiş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne güzelll :) tebrik ederim, olsun giyersin daha coook

      teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Amazing pictures and vest <3

    YanıtlaSil
  9. ahh elbisen çok yakışmış, kolyen ise bi harika :)

    www.bendeherkesgibiyim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. CANIM OZLEDIM SENIN BU HALLERINI NERELERDESIN SEN..ELBISEN GOZLUGUN COOL BAKISLARINLA YINE BOMBASINNNN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekeriko buralardayım ama kısa zmn sonra yohuuuuuuuummmmmmmmm :)

      Sil
  11. son resim muhtesemmmm :) cok guzel cikmissin.. Masallah ;)

    YanıtlaSil
  12. elbise cok yakısmıs ama teninin rengini herseyden cok begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güneşten kaçmakla elde ettim bunu :)

      Sil
  13. VE AYRICA SIZI BIRINE COK BENZETIYORUMMM AMA KIMM

    YanıtlaSil
  14. Hi dear! Just discover your blog :) Do u want to follow each other? Let me know ;)
    xx*

    YanıtlaSil
  15. That first picture is absolutely breathtaking. I love it :) And I love your dress too my dear!

    YanıtlaSil
  16. First time I saw your blog , love your style and amazing pictures!!
    I will come by soon:-)

    XOXO

    www.fussylife.com

    YanıtlaSil
  17. So beautiful :)!

    xx
    Alexandra

    YanıtlaSil
  18. çok güzel fotolar yine canımcım =)

    YanıtlaSil
  19. son fotoya bayıldım, çok duru ve güzel görünüyorsun.. kolyeni de sevdim

    YanıtlaSil
  20. Maxi elbise ile fringe yelek kullanımı çok yaratıcı olmuş, bohem chic havanı çok sevdim canım :) bir de ojelerle kolyenin ışıltılı havası süper ;)

    YanıtlaSil