Military Inspiration

Pembe Kolye, So Chic ( Pink Necklace)
Kahve Kolye, Accesorize ( Brown Necklace )


Sonunda tatil sırası bana da geldi. Uzun bir yolculuk sonrasında cook uzaklarda olacağım. Merak edenler beni twitter ve instagramdan takip edebilir. Fırsat buldukça post yayınlamaya çalışacağım!

Herkese iyi haftalar dilerim ....

Now it's my turn to go on holiday! It's going to be a long trip and quite far  so I'm so excited. You can follow me on Twitter & instragram cause it's going to be full of fun! I will try to post if I have  time.

Wish you a good week!

Follow me on TWITTER & INSTAGRAM AS TRENDYDOLAP


Triko / Knit top: Massimo Dutti ( Old-similiar here )      Etek / Skirt: Mango ( old-similiar here )       Booties: Zara ( Old -similiar here )                 Şapka Hat: Marks & Spencer
Çanta / Bag: Marc by Marc Jacobs     Güneş Gözlüğü  Sunnies:H&M




Büyük Kuru kafa bileklik, b bangle ( Big skull bracelet )
Diğer kurukafalı bileklik, Mango Touch (Other skull bracelet)



51 yorum :

  1. çok güzel bir ilham olmuş military anahtar görünümü:)

    YanıtlaSil
  2. nilücüm çok hoş olmuşsun bu tonlar çok yakışmış..... eteği hatırlar gibiyim ikimizde almıştık;)
    büyük kuru kafalı bilekliğe bayıldım herkesin kolunda olanlardan değil.... süper;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/08/sun-and-sea.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ikimizde de vardı. teşekkürler güzel yorumun için...

      Sil
  3. ma stai benissimo!!
    molto belle le scarpe.

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel kombin, simdiden iyi yolculuklar :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  5. süpersin... iyi tatiller :D

    YanıtlaSil
  6. pembe kolyen ,kuru kafa bıleklıgın ve ayakkabılarınla cok hos olmususn

    YanıtlaSil
  7. seçtiğin tonlar bir harika , bana sonbaharı hatırlatıyor bu tonlar , eee sonbaharada az kaldı dimi ama :)
    kibelem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu tonlar bana da sonbaharı hatırlatıyor. Özlemişim :)

      Sil
  8. bu tonlar cok yakısmıs tenine! bide bence sen fedora kadınısın, her türlüsünü cekinmeden tak kafana, aşırı yakışıyo!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım bronz tene yakışıyor evet. Fedora şapka yakışıyor demek peki bir kaç tane daha edineyim ozmn :)

      Sil
  9. Kombinler Çok basarili....İyi tatiller:)))

    YanıtlaSil
  10. Your pink necklace is so beautiful!!

    xx
    Lissy (Love The Fabulous)

    YanıtlaSil
  11. Orgu bluzunu cok begendimm;) Tatilin tadini cikart<3

    YanıtlaSil
  12. nefis olmus ! ayakkabilara asik oldum resmen ;) Tatil harika gecsin canim.. cok eglen cok dinlen.. tadini cikart ve bizimle paylasmayi eksik etme ;) xxx

    YanıtlaSil
  13. renkler kombin cok yakismis sana cok hos olmussun :) ayrica bol eglencelisinden iyi tatiller:))

    YanıtlaSil
  14. ustundekıne bayıldım! cok guzel ben nası gormemısım :( nereye gıdıosun bu arada :) neyse ben takıpteym nasılsa cnm:) ıyı tatıller sana bol gezmelerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım eski sezon ondan görmemişsindir:) Teşekkürler tatlım

      Sil
  15. Örgü blüze ve bikeliklere bayıldım, çok hoş bir kombin olmuş! Bol dinlenmeli eğlenmeli iyi tatiller (:

    sevgiler
    madamchic

    YanıtlaSil
  16. waowwww diyorum :)))
    harika harika:)
    pembe kolye muhtesşemmmm:)


    begumygaci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Cok şık bir kombin, basta şapka olmak üzere tüm aksesuarlarını cok beğendim, örgü bluz da cok seksi :)
    Muhteşem bir tatil geçir tatlim! <3

    YanıtlaSil
  18. çoooook beğendim ....
    çok hoş görünüyorsun :)

    YanıtlaSil
  19. These are indeed very inspirational
    LITA GIVEAWAY IN MY BLOG

    YanıtlaSil
  20. Great Blog! I really like it. :)

    Check out my Blog and leave a comment, if you like :)!

    Blog: http://blogn93.blogspot.com
    Facebook: https://www.facebook.com/N93ByJuliaHaghjoo?ref=hl

    N°93

    YanıtlaSil
  21. this outfit is awesome! U look so gret:)
    we should follow each other!!!

    Check out my blog :)

    www.ontomywardrobe.com

    YanıtlaSil
  22. Kombine harika!cok guzel gorunuyosun!

    YanıtlaSil
  23. Cooook begendim bu kombini, renkler cok uyumlu, aksesuarlar cok ozenli secilmis, pembe kolyenden istiyorum hemen : ) Orgu ust cooook guzel : ) California da super bir tatil diliyorum, postlari bekliyorum : ) Iyi bayramlar : )

    YanıtlaSil
  24. Lovely sexy outfit. You look stunning with this outfit! Pretty!


    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. merhabalar
    süper bi kombin! en sevdiğim tonlar ve en sevdğim ayakkabılarr.. ba-yıl-dım!!
    :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  26. cool!!! i love these photos!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    YanıtlaSil
  27. Şapkalara içim gidiyor seninki de çok güzel ama kendime yakıştıramıyorum. zaten yakışan taksın değil mi:D

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. Nice pic.^^
    Would you like to follow each other???
    My Blog

    YanıtlaSil
  29. AMAZING LOOK, FOLLOW ME http://fashionliberalmanifest.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel olmuşsun, ama favorim takıların oldu. Şapka da süper durmuş, bana yakışmıyor şapka hiç :) İyi tatillerrrrrr :)

    YanıtlaSil
  31. Nilufer bayildim renklere ve desenlere sapkayla mukemmel bi uyum saglamissin herkes tatili hak ediyor ve eminim sende bunu en cok hakedenlerdesin iyi tatiller tatlimm yeni postlarini bekliyorum ha bide instagramin oldugunu bilmiyodum hemen takibe aliyorum optummm <3

    YanıtlaSil
  32. What a wonderful outfit. Love those shoes! :)
    You have such a great blog! What do you think of following each other? Let me know!
    WhiteCloset Fashion Blog
    Twitter
    Facebook

    YanıtlaSil
  33. ay ne tatlısın sen sapkan etegın sacların gozlugun cool pozların:)))

    YanıtlaSil