Forever New Fall Collection





Öncelikle belirtmek isterim ki ben Forever New kadını değilim. Nedeni ise Forever New'ın tam bir cici kız markası olması uçuşan elbiseleriyle, fırfırlarıyla, fiyonklarıyla ve dantelleriyle. Sanırm ben pek cici kız değilim :) Çünkü, ultra girly kıyafetlerin içersinde kendimi rahat hissetmiyorum ama koleksiyonda beğendiklerim olmadı değil. Hem favorilerimi ve sen de cici kızların beğenebileceği modelleri paylaşıyorum sizinle. Ee ozmn bu post, girly girls'lere gelsin:)

I must confess that I'm not  Forever New woman. Forever New is  girly girls' brand and I don't like fully girly looks. I love effortless touches. Anyway this post is just for girly girls and hope you enjoy!











Follow me on TWITTER & FACEBOOK

14 yorum :

  1. bende kesinlikle cici bir kiz degilim.. o yuzden magazaya 2 kez girdim bu gune kadar ve henuz hic alisveris yapmadim.. lakin karsimiza enteresan seyler de cikabilir, ugramak lazim ;)

    YanıtlaSil
  2. ;) çok cici olmak istedim birden ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de hiç kıyafet almadım daha bu mağazadan ama yüzük ve kolye almışlığım var sanırım. Aksesuar konusunda daha başarılılar sanki, bana göre tabi. Yoksa cici kızlar kızar bana şimcik:).

    YanıtlaSil
  4. Daha ben de FN den birsey almadim, burada da yok sanirim hic raslamadim. Hos parcalar secmissin ve insple desteklemen de guzel olmus : )

    YanıtlaSil
  5. Sectigin parcalar cok hos gercekten. Bebde gecen sezon bir etek almistim. Daha sık ugramak lazim ;)

    YanıtlaSil
  6. guzel parcalar :)))
    ama forever new ne kadar tatlı olursa olsun bana uygun değil
    çünkü bedenler inanılmaz kısa yada ben standar otesındeyım :)
    ama parcalar gercekten cok guzeller:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. black trousers and green blazer are awesome !

    YanıtlaSil
  8. loveee these looks and inspirations. YOu did a great job pulling all the photos together. I totally pinned some of these :)

    YanıtlaSil
  9. Ya ne kadar hızlısınız kızlar, ben daha o günün fotoğraflarını bilgisayara bile yüklemedim, bırakın post yapmayı :) Senin post süper olmuş ama bayıldım.

    Bu arada, blogda çekilişim var, beklerim;
    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Deri pantolona ve peplum detaylarına bayıldım ! ♥

    www.hergnyenikombin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Forever New'u zaten çok seviyorum, senin objektifinden sezon parçaları inspiration'larla birlikte daha da güzel gözüküyor :) sırtı dekolteli gömlek wishlistime girdi bile ;)

    YanıtlaSil
  12. hepsi çok hoş bayıldım en kısa zamanda gidip bakmak lazım:)

    YanıtlaSil
  13. beğendiğim ancak hiç alışveriş yapmadığım markalardan galiba bursa da ki mağaza da birşeyler eksik bir türlü cazip gelmiyor bana:)

    YanıtlaSil