Massimo Dutti August LookBook

massimo dutti agustos lookbook















18 yorum :

  1. Dopo un'intera stagione di colori fluo, mi sta proprio venendo voglia di nero!!! :-)

    YanıtlaSil
  2. pek bi begendim ve en kisa zamanda massimo dutti magazasina göz atmaya karar verdim :)

    sevgilerle

    yeshesdiary.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. massimo dutti yi cok begenıyorum.Gerçekten marka değerinin yüksek olduğunu düşünüyorum. Yeni koleksiyon da süpermiş canım, emeğine sağlık.sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle katılıyorum sana...

      Sil
  4. amazing. i'm in love with the flats in the first picture.

    kisses
    maren anita

    check out my blog. there's a dogeared giveaway:

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    YanıtlaSil
  5. Great post! Lovely pictures!

    http://mentrend.blogspot.be/

    YanıtlaSil
  6. Fab collection!! Thanks for sharing!

    xoxo
    Karola
    www.karolasway.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Bayılıyorum şu Massimo Dutti'ye!!!
    http://craftanddecorate.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. son zamanlarda güzel bir beyaz gömlek arayışındaydım
    ve tam da buydu istediğim :)

    YanıtlaSil