Isabel Marant Number Tee Inspired





  Yaklaşık 2-3 senelerdir bu üzerimde gördüğünüz gibi sayılı basketbolcu tişörtüne benzer bir tişört arıyordum. Tabii bulmak  ne kelime o ozmnlar bol tişört buldun mu nimetti. Aradığım tişörtü ta ki Isabel Marant  yapınca Zara'da bulabildim. Benim anlamadığım çok mu şey istiyorum. Neyse geç oldu ama kavuştuk sayılır.

  İnternette ilk ayakkabı siparişim  bir fiyaskoyla sonuçlandı. Bu altı platform spor ayakkabıları görür görmez aşık olmuştum. Bir çok markanın koleksiyonunda buna benzer model olmasına rağmen Istanbul'da görmek bir türlü mümkün olmadı. Ben de çareyi Asos'da buldum. İlk ayakkabı siparişimi verdim. 38-39 ve hatta 40 numara olabilen  koca ayaklarım için işi garantiye alıp 39 numara sipariş ettim. İlk başta açılır belki düşüncesiyle giydiğim bez ayakkabılarım artık kısa mesafe ayakkabısı oldu gitti. Bana da küçük çapta bir ders oldu.

Son bir kaç kelime de İstanbul'un Venice Beach'ı sayılan Caddebostan sahiline gelsin.İstanbul'da en favori mekanlarımdan birisidir.

Temmuz'un son haftasının tadını çıkartın...


 I was looking a number tee for a long time and couldn't find it anywhere. Thanks Isabel Marant for making these number tees popular because finally I found at Zara TRF.
 My first shoe purchase is this pair of white platform sneakers for Asos. But it's a dissapointment  a bit for me , It doesnt fit on me even though I ordered larger size. I can only use them in short distances or stands. :(

Enjoy the week!














T-shirt: Zara TRF   Şort / Short:  Zara   Bez Platform Ayakkabı / Platform Sneakers: Asos  
Kep /Cap: Nike     Tote Bag/  Naylon Çanta: Marc By Marc Jacobs   Sunnies: Ray Ban

60 yorum :

  1. kombin çok rahat ve spor çok beğendim ayrıca fotoğraların kompozisyonuda harika çekimdeki patenler bisikletler çok iyi olmuş ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, kompozisyon önemli benim için..

      Sil
  2. Sportiva ma con classe!!
    :-)

    YanıtlaSil
  3. fotoğraflar süperrr!!!

    hediye çekilişim
    http://www.pinkthingsel.com/2012/07/giveawaycacharel-parfumcappertone.html

    YanıtlaSil
  4. Aradığın bir parçayı bulmanın vermiş olduğu mutluluğu çok iyi bilirim.Çok güzel bir tshirt. Kombininde harika olmuş.Blogunu keyifle takip ediyorum.Acaba Caddebostan sahili olmasaymış ne yaparmışız bilmem.Çok şükürki 5 dakika mesafede oturuyorum ve akşam eve gitmeden önce bile deniz havası almak için uğruyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim keyifle takip etmene sevindim. Demek sen de bizim taraftasın :)

      Sil
  5. pozlarının hastasıyım nilüüüü <3
    bukadar rahat bi görünümle bile bukadar şık olabilmek her babayigidin harcı degildir bilesin. öpçüğü hakettin *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah bende senin fotoların :)
      teşekkür ederim canım..

      Sil
  6. obsessed. Fabulous post, love! If you get a sec, I'd love to hear your thoughts on my latest outfit. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Tam caddebostan sahil modu ! Ne guzel olmussun.. Spor ama gayet sik gorunuyorsun.. Beyaz wayfarer'larina zaten bayiliyorum.. Onu soylemeye gerek var mi bilemedim :P Ayakkabi konusuda seninle cok hemfikirim ama sen deneme yapmissin ben daha onu bile yapmadim hicte niyetim yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. walla yapma ztn bnm netice ortada :) Buarada deneyebileceğimiz bir ürünü sipariş vermek gerekir.

      Sil
  8. budur:)) yıne sen :)nerelerdesın ama bılmıyorum o ayrı:) caddebostana cok sık gelırız hatta ben rollerblade yaparım kuzum ahat bıkarmaz oylece kalırım:)) bu appaılerden yıllar once teyzem alamanyalardan :)) getrmıstı cok rahattı senın adına uzuldum cok sınır bozucu poff...yalnız tr olarak modayı takıp edıyoruz modundan cıkılması lazım 2 sene once y.dısından adıdas almıstım bu sene yenı sezona koymuslar pes.. o yuzden sen cok sey ıstemıyrsun ama ıste gercekler..kocaman sevgılerrr dogal ınsan :)) spor sıklık budur alkıssssssssssss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buralardayım ama yakında yokum :)
      olur yapalım valla geçen konustuğumuz gibi... benimde hevesim var ama unutmuşmuyumdur bilmiyorum. Bakarız artık...

      Sil
  9. renkler sahane.cantaya da bayildim:)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten tam Venice beach tadında olmuş, caddebostan demesen Nil oralara mı gitti derdim :)) Bu tshirt benim de zaman zaman kıvranıp keşke olsa dediğim cinsten hem spor hem de kendine ait farklı bir şıklığı var. Platform spor ayakkabılar, şapka ve gözlüklerle süper bir sport chic kombin olmuş tatlım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz gitmedim canım :)evet bu tişört benide bir süre kıvrandırdı :) teşekkür ederim...

      Sil
  11. çok rahat görünüyor....fotograflar harika .sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten rahat... teşekkür ederim

      Sil
  12. Cool! Love the Photos ,you look fabulous!
    i´m a new Follower

    Lovely Greetings :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. welcome :) thanks so much for your following!

      Sil
  13. Fotoğraflar harika!! Tam anlamıyla sportif bir kombin olmuş çok beğendim:)

    http://mmelvvin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. you look stunning!!
    nice tee

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    YanıtlaSil
  15. really like that outfit.shirt is great.I'm new follower

    http://fashionbymental.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. welcome :) thanks so much for your comment and following...

      Sil
  16. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks so much for your following... I'm going to check yours too :)

      Sil
  17. blogunu takıp etmeye başladım. çok güzel okumaya doyamadım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne güzel, çok memnun oldum :) hoşgeldin...

      Sil
  18. süpersin yineee nasıl bi enerji verdi post =) öptümmm

    YanıtlaSil
  19. Oh wow! You are sooooo beautiful, pretty lady! Fantastic outfit! :)

    YanıtlaSil
  20. Great Style. I follow your Blog now.
    Please follow me.

    dramaticmode.blogspot.it
    A.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks so much for your following :)

      Sil
  21. tshrte bayıldımmmmmmm bulabılr mıyız acaba bu aralar zarada?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tişörtü sezonda çok aramıştım ve hiç bir yerde yoktu. İndirimde tesadüf eseri gördüm. Doğrusunu söylemek gerekirse bulamayabilirsin. Ama yine de bir bak tabii.

      teşekkürler :)

      Sil
  22. Amazing look!! Love sporty outfits!! Hope you visit my blog!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks so much, I'm going to check yours.

      Sil
  23. Hi hun! Ireally like your blog it´s so beautifull ! What do you think of following each other? Let me know
    Hope we keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    YanıtlaSil
  24. Harika kareler yakalamışsın özellikle parmak ucunda durduğuna bayıldımm :) T-shirtünü güle güle kullan bu kadar çok istediğin bir şeye geç de olsa ulaşmışsın ya keyfin de tüm fotoğraflara yansımış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o benimde favorim! hehe teşekkür ederim okdr belli değil mi :) sevgiler

      Sil
  25. bende kermitli 40 nuamra ayakkabıyı aldıgımda 36 gelmişti oturdum ve verdıgım paraya agladm :(

    YanıtlaSil
  26. aaa bende de var bu tshirt'ten ve aynı şekilde isabel marant T'lere çok benzettiğim için üstüne atlamıştım! :D
    çok güzel fotoğraflar, güzel kombin.. ayakkabıların küçük geldiğine üzüldüm, keşke geri gönderseydin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh hadi ya :) ya göndermeme sebebim belki açılır düşüncesiydi. nitekim çok açma yapmadı...teşekkürler tatlım

      Sil
  27. CANIM BU PLATFORMLU AYAKKABILAR NONAME'DE VAR KEMAL TANCADA SATILIYOR... BENDE DE BENZERİ VE ÇOK RAHATLAR... FOTOLAR HARİKA OLMUŞ! DİREK YURTDIŞI SANDIM:)PATENLERİ GÖRÜNCE GÖZLERİM AÇILDI!! YAKINDA PATENLİ POSTUM GELİYOR!;) TSHİRT ŞAPKA SÜPER OLMUŞ... SPOR KOMBİNLERİ SANA ÇOK YAKIŞTIRIYORUM;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/07/my-new-hair-sytle.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol tatlım beğenmene sevindim :) öpüorummm

      Sil
  28. saclarin cok guzel!bayildim bloguna,tarzina <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :)

      Sil