Dilek Ağacım

kombin,yaz kombini,elbise,çeşme marina
Çeşme postumu Ayvalıktan postluyorum sizlere...Merak etmeyin döndüğümde çarşaf çarşaf ayvalık postu yapacağım :) ama bu hiç yapmıcağım anlamına gelmez di mi?
Üzerimde gördüğünüz delikli trikoyu önceden bu postumda kullanmıştım. Şimdi elbise formatına çevirdim. Onun için de yargıcının elbise astarını kullandım. Bel çantası formatındaki kemerim Mudo'dan, onu da önceden bu postumda kullanmıştım. bootiler ise Berska.
İstanbul'dan kısa da olsa kaçtım yine :)
Görüşmek üzere...

This is the end of my holdiay photos from Cesme. I wore this mint pullover in my this post earlier and now I use it as a dress combining with my Yargıcı undercoating. My belt is from Mudo ( worn it before here ) and booties from Bershka.
Now it's time to run away from Istanbul again for a short time.
See you soon
















Çeşme postumu  Ayvalıktan postluyorum sizlere...Merak etmeyin döndüğümde çarşaf çarşaf ayvalık postu yapıcam :) ama bu hiç yapmıcağım anlamına gelmez di mi?
 Üzerimde gördüğünüz delikli trikoyu önceden  bu postumda kullanmıştım. Şimdi elbise formatına çevirdim. Onun için de yargıcının elbise astarını kullandım.  Bel çantası formatındaki kemerim  Mudo'dan, onu da önceden  bu postumda kullanmıştım. bootiler ise Berska.
 İstanbul'dan kısa da olsa kaçtım yine :)
Görüşmek üzere...

This is  the end of  my holdiay photos from Cesme.  I wore this mint pullover in my this post earlier and now I use  it as a dress combining with my Yargıcı undercoating. My belt is from Mudo ( worn it before here ) and booties from Bershka.
Now it's time to run away from Istanbul again for a short time.
See you soon

68 yorum :

  1. oh my goodness, these pictures are so stunning. You look amazing. Fabulous post, love. I've got a new outfit post. If you get a sec I'd love to hear your thoughts. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. pek sevdiğim bi tarz uzun salaş kazak kısa etek :) bel çantasını pek beğendik:)))



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de en sevdiğim tarz içinde bir parça salaşlık olması. teşekkürler beğenmenize sevindim!

      Sil
  3. Canım bende kısa eteklerin üzerine uzun salaş şeyler giyilmesine bayılıyorum. sende çok hoş kombinlemişsin. ayrıca kemerine bayıldığımı söylemeden geçemicem ;)

    "www.sevalvemoda.blogspot.com"

    YanıtlaSil
  4. mi piace la maglia .. e le ultime due foto sono stupende!

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflara bayıldım. Bazı mekanlar fotoğraf için yaratılmış gibi. Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. ayvalığı çok özledim sayende hasret gidermiş olıyım bendee çok güzel kombin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayvalık için sırada bir post var merak etme. Hasretini gidericeğiz:) sevgiler

      Sil
  7. Sandaletlerine bayildim. Ayvalik postunu sabirsizlikla bekliyorum.

    xxxx


    http://thetrendreportuk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. iyi tatiller o zaman ! Zaman yavas aksin harika zaman gecir cnm.. Bu arada ayakkabilarin bana da bi ayakkabimi hayirlatti. Yarin giyeyim bende :P

    YanıtlaSil
  9. tam benim tarzım canım çok tatlı görünüyorsun...iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  10. çok guzel fotograflar...ozellıkle kemerıne bayıldım canım

    YanıtlaSil
  11. Like editorial!!!
    Ne kadar güzel kareler böyle, çok begendim. Çeşmenin güzelliklerinide görüyorünce daha da keyiflendim.
    Kombin ise tam yaz rahatlıgında ve çokta şıksın. Salaş üstleri çok seviyorum ve böyle kombinlemende çok hoşuma gitti. Aksesuarların ise mükemmel mini çantayı sevdimmm :)
    Sevgiler, iyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim! Evet mekan gerçekten çok iyi b u editorial'a katkısı büyük :)

      Sil
  12. ohh ne güzel yapmışsın :) bu sıcakta trafikle istanbul hiç çekilmiyo zaten inan :) buradan çeşme ye kocaman selammmmm! bol eğlen ve fotolar, trendy trendy bakmaya doyamayalım bısde :) sevgiler!

    YanıtlaSil
  13. Cok tarz olmussun.

    selensstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. saçının her haline bayılıyorum yaw çoook doğal çook .. ayrıca pozlarınıda seviyorummmmm :)))) çok başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe teşekkür ederim. fotoğraf çekilmeyi çook küçük yaşlardan beri seviyorum sanırım pozlarda bir etkisi olmuş :) Saçım doğal ve beyazlar cıkınca kdr da doğallığını koruyacak.

      Sil
  15. sekersın sen..kazagının elbıse olması o dogal pozların yerım senı:)) cesme yı cok severım ayvalıktaaaa oyle acıl beklıyorum..ay ne guzel tatıldesın :))) ben hala alısamadım:(

    YanıtlaSil
  16. ben elbise sandım direkt bu outfiti :)) süper olmuş uygulama, tüm kareler çok güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeh evet küçük bir göz yanılması yaratmış olabilirim ama özünde ayrılar :) teşekkürler Ahsencim.

      Sil
  17. Çok tatlı olmuşsun canım, renkler çok yakışmış :*

    YanıtlaSil
  18. you absolutely have to go to visit it but not in summer! it's too hot!!!!
    really nice pics ;)

    Selene
    Hip&Chips

    YanıtlaSil
  19. ne guzel fotograflar dilek agacini gorunce hemen dedim cesme marina sanirim:)) cok hos gorunuyorsun canim:)

    YanıtlaSil
  20. Mint üste bayılmakla birlikte, çok şık görünüyorsun :) iyi tatiller!

    YanıtlaSil
  21. aa marinadaymışsın! süper fotoğraflar:) ayvalık postlarını merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  22. Im loving the top! Im a sucker for a knit

    www.northernstyle.bog.com

    YanıtlaSil
  23. cok guzel olmus kombin :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Nilufer resmen icimi actin ! Ne kadar guzelsin ayrica bigun o mint bluzunu gelip bizzat dolabindan asiracagim :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha al senin olsun şeker :) teşekkür ederim. için bir nebze açıldıysa ne mutlu bana):

      Sil
  25. Hi!! I love your sandals!!

    YanıtlaSil
  26. fotoğraflar tatlı sen daha tatlı :)
    mutlu mesut tatiller o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimize dilerim, teşekkür ederim çok tatlı bir yorum olmuş :)

      Sil
  27. so wonderful photos and place, I like your outfit very nice! I follow you now dear! Kisses and have a good day!

    YanıtlaSil
  28. what an stylish outfit!!!
    kisses dear!
    self-dressed.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. Love your knit, the colour is fab! Xx

    YanıtlaSil
  30. love that sweater and your blog - now following
    Xo Megan

    YanıtlaSil
  31. bu sene tatile çıkamamaış olmanın verdiği acıyla iç çeke çeke baktım resimlere :)
    elbise de çok yakışmış..

    http://bgcloset.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzulmee bende uzun süreli gidemedim bir yerlereee :) böyle 2 günle kandırıyoruz kendimizi... sevgiler...

      Sil
  32. That sweater is so beautiful. I really love the color. You look fabulous! This is a perfect outfit. :)

    YanıtlaSil
  33. You have a very cool style, love how you styled the knit with the dress..you look lovely! now following, hope you follow back!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks so much for your comment and really make me happy that your admire to my outfit

      Sil
  34. Love this sweater! Great blog! Following you :)

    http://fashionroll.net

    YanıtlaSil
  35. çeşme ayvalıkkk taşş sokaklar bootiler bizedeee tiz zamanda rüzgarını nasip etsinn :D

    YanıtlaSil
  36. Bootiler harika. İyi tatiller :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar benim de favorim çok teşekkürler :)

      Sil
  37. cok tatli cikmissin:-)

    Selamlar
    Sibel

    YanıtlaSil
  38. marinaya hiç bu gözle bakmamıştım sayende çekim için alternatif çıktı bana :)
    triko çok hoşmuş, süper gözüküyorsun!
    Xx

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ki İzmirli insan :) tam senlik bir yer. Bir postta senden bekliyoruz ozmn :)

      Sil
  39. çok keyifli bir sokak burası dilek ağacını görünce oo çeşme marina dedim hemen özledim valla:) çok hoş bir kombin

    YanıtlaSil
  40. oooo wow! you look great!!!! i love your pictures! :)
    would you like follow to each other? :)

    YanıtlaSil
  41. İstanbul'un cozurdadığı bu günlerde tüm tatile çıkanları kıskanıyorum neyse ki benim de gitmeme az kaldı :) Tadını çıkaaaaaart...XOXO

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  42. Tatile gidenlerrrrrrr gerçekten çatliciim kıskanclıgımdan :) Saçların harika tarzında öyle bay-ıl-dımmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh yaaa çatlamaaaa azcık gittim :) teşekkür ederim, sevgiler

      Sil
  43. Cok begendim bu kombinini de, o canta kemer buyuk hava katmis. Bu kazagi ilk giydigin dior blush li postunu da cok begenmistim bildigin gibi : ) Bu arada koydugun linklerde bir sorun var sanirim, uzerinde linkler gozukmuyor hem bu postta hem eskilerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen kontrol ediyorum. teşekkürler uyarn için Aylincim!
      dior allık kullandıkça aklıma geliyorsun ztn :)

      öpüorum kocaman!

      Sil
  44. You are so pretty!
    That cardigan is absolutely fantastic and all photos are amazing :)
    -Doris

    YanıtlaSil
  45. You are so much beautiful <3 lovely outfit:)
    I followed you,can you follow me too?:)

    http://cherrybombjulie.blogspot.sk/

    YanıtlaSil
  46. Trikoyu elbise formatına çevirmek çok yaratıcı olmuş Nil'cim, ben bir de beldeki o ufak çantayı çok sevdim, hem ayakkabılarla çok uyumlu hem de kemer &çanta arası havası çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  47. Kazaktan elbisen de sandaletlerinde çok hoş ama mekan da bir harika :)

    YanıtlaSil