Vücut Tipine Uygun Bikini Seçimi

Stil danışmanlığı eğitimim sonrasında paylaştığım bu yazımdan sonra devamını getirememiştim vakit bulup. En nihayetinde geçenlerde oturdum ve farklı vücut tiplerine ne tür bikini-mayo gider daha çok görsellerle anlatmaya çalıştım. Uzun yazılar pek okunmuyor ne yazık ki ve verilen emek boşa çıkıyor diye hap şeklinde postum sizlerle. Sorularınız varsa sorabilirsiniz.

Below you can see which type of swimsuit is the right choice for your body shape. You can also ask if you have any question.

bikini mayo modelleri, vücut tipine uygun bikini mayo seçimleri,mayokini,mayo modelleri

büyük göğüsler için bikini modelleri

göbek sorunu olanlara bikini mayo mayokini modelleri

basen geniş kalçalar için mayo bikini modeli

kısa bacak ve gövdeler için bikini mayo modelleri

11 yorum :

  1. Yazı süper ellerine sağlık. Peki büyük göğüs dışındakilerin tümü bir arada bulunuyorsa ne olacak. Mesela ben :) :)

    YanıtlaSil
  2. beğenmene sevindim :)
    sana tavsiyem mayo olabilir özellikle şu linkteki gibi üst kısmı drapeli mayo seni göğüslü gösterecektir. Gövde kısmındaki drapeler göbeğini sakladığı gibi belini daha da ince gösterir. Özellikle push up'lı (destekli) bir üstü olan mayo tercih edersen kendini daha iyi hissersin.Veya sırt bölgenin kurtarıcı olduğunu düşünüyorsan sırtında detay olay bir mayo da çok şık olabilir.

    sevgiler.

    http://www.victoriassecret.com/swimwear/one-piece/firm-control-retro-one-piece-magicsuit?ProductID=52599&CatalogueType=OLS

    YanıtlaSil
  3. Çok faydalı bir çalışma olmuş. Ama bence asıl sorun hala mayo firmalarının çoğunda üst ve alt bedenler beraber satılıyor. Örneğin benim üst benim 38 alt bedenim kesimlere göre 34 dahi oluyor. Hal böyle olunca 38 beden bir bikiniyi alamıyorum. Suda iyice açılan bikini çıktığımda üstümde olamayabilir :))) Buna hala çözüm bulamamış olmaları gerçekten düşündürücü.Bunun dışında 44 beden bikini var. Şaka yapıyor olmalılar,44 beden biri neden bikini giyerki.Şahsen ben hiç bir 44 beden kadının bikini giymesini tavsiye etmem. Bikinilerinde bi yakışanı var. Penti,karıştır kurcala gibi bir kampanya ile gene yıl satış yaptı. Satış stratejisi güzel fakat ürünleri kalitesi beni hiç memnun etmedi. Alt-üst ayrı satışlarda ayrıca modellerde vasat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne yazıkki bir çok marka takım olarak satıyor aslında senin de dediğin gibi gerçekte proporsiyonu bukdr sabit olan insan sayısı cok değil. İnternet'de mix match bikiniler var ama ne yazıkki onunda kalıplarını tutturmak biraz şans. Zeki triko artık mix match kısmı bulunduruyor mağazalarında. Calzedonia'da ise istediğin alt ve üst bedeni alabilirsin. Ayrıca ben kalitesinden çok memnunum tavsiye ederim.

      Sil
    2. yazı süper olmuş :) penti de alabiliyorsun tercih ederseniz

      Sil
  4. cool post!

    Elle
    http://redischic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglik, ne guzel hazirlamissin cidden : )

    YanıtlaSil
  6. çok güzel detaylı bir paylaşım olmuş canım ellerine sağlık, alt koyu üst açık renk seçilen bikiniler hayat kurtarıyor gerçekten...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. harika bir post olmuş yer imi bile ekledim bu sayfa için :D gerçekten 1-2 haftaya kadar çok işime yarayacak bilgiler vermişsin canım ellerine sağlık :)
    bana da beklerim
    ozgecee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Bende de kalça var maşallah:) o yüzden alt gruplarda düz rengleri tercih ediyorum ama ipli olanlardan..yadan bantlı alt gruplar bedeni sıktığı için sanki etleri daha belli ediyor gibi geliyor bana...bel ve gögüs kalcaya oranla daha ince oldugu için cizgili ve desenliler benim tercihim...en cok kullandıgım model ise ipli üçgenler:)

    YanıtlaSil
  9. bu linki birkac arkadasima yolluyorum hemennn...ben aldim. tesadufen alirken dogru secim yapmisim....ama renk yaniltmacasini uygulayacagim...

    YanıtlaSil