POP Art Is For Everyone!

pop art şal deseni kimono kombini
Üzerimdeki şal deseni kimonomun renkleri ben de Warholculuk izlenimi yarattığı için bu tür bir serpiştirmeler yapmayı, küçük oyunlar oynamayı tercih ettim. The velvet underground'dan "femme fatale" şarkısını da sizlere armağan ediyorum :)
Keyifli hafta sonları dilerim!

Kimono: H&M           Yıldızlı bluz / Blouse with stars: Zara     Sandal: Zara  
Mint Bracelet / Yeşil bileklik: Zeynep Tosun 
Short /Sort: An old Miss selfridge jean cut -Kesilmiş eski bir Miss Selfridge jean
Sunnies: H&M

This scarf printed kimono's color reminds me a pop art and Andy Warhol. I used some pop effects hope you like it.
Wish you a nice weekend!





panama fötr şapka


şal desene h&m kimono yıldızlı zara tişört
















27 yorum :

  1. Ne kadarda eglenceli fotolar bunlar boyle. Ayakkabilar bir efsaneymis bu arada ;)

    YanıtlaSil
  2. sarkıyla resimler o kadar uymuş ki..Sanki hikayesi olan fotograflardan olusan bı goruntu ızledım :) evt bıraz karısık oldu ama anlatabıldm sanırm :) Alacatının tas evlerı de sahane bır fon olmus!

    YanıtlaSil
  3. bravoooo çok güzel fotoğraflar yaaa çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  4. Suppper fotograflarrr )))) coook pozitif...ayakkabilarin muhteshemmmmmm

    YanıtlaSil
  5. andy warhol'u ve pop art olayının fanatiğiyim! bu durumda ne bu kombinini ne de fotoğraflarını beğenememe ihtimalim var, çok güzel :) hem andy warhol ne güzel söylemiş öyle, şarkıların gücü farklı gerçekten.. bir de ayakkabıların süper süperr ;)

    YanıtlaSil
  6. Alacati dasin galiba, yaaaa ben de istiyorum : ) Ayakkabilar ve kimono ceketin cok goz alici : ) Pozlar harika ve efektler de : ) Iyi tatiller : )

    YanıtlaSil
  7. Wow, great job, amazing pictures :)

    YanıtlaSil
  8. fotoğraflar yıkılıyor nilücümmm :)

    YanıtlaSil
  9. harıkasınnn trendycımmm :))alacatıı ask yerımdır benımde..kımono ve papılerın harıka boyle guzewl kontraslar sana cok yaksıyor..kocaman sevgıler

    YanıtlaSil
  10. cok guzel pozlar yıne her zamankı gıbı

    YanıtlaSil
  11. yıldızlı bluzunu cok sevdim, ne enerjik güzel fotolar öle =)

    YanıtlaSil
  12. kimononun renkleri gerçekten çok güzel.resimler de çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  13. ooo yeah ! sahane olmus bu post ! Bayildimmm hem sandaletlere hemde pozlarina hemde her bir detaya ;) neseli kal tatlim ;)

    YanıtlaSil
  14. kombin çok güzelmiş bayıldım! hele de renkler tam yaz için :)

    http://butikcakebybegum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. işte böyle eğlenceli postlar seviyorum!!!! çok hoş kareler... renkler süper...;) mckssss;)
    editorist1783.blogspots.com

    YanıtlaSil
  16. Ha, these are some super cute photos. Love the pop art take on them - you are so gorgeous, love your creativity (and your hair)!

    SIDEWALKCATWALKS.com

    YanıtlaSil
  17. pozların enerji dolu ne güzel :) e kombinde öyle ;)

    YanıtlaSil
  18. cok begendim :) bu arada 1000. follower olmaktan cok mutluyum :))))

    YanıtlaSil
  19. Andy Warhol her ne kadar karaktersiz bi adam da olsa yaptiklari bir saheser :) Buarada renkler super sen cok neseli var mi bu fototgraflardan alasi. Bende de bu kimononun elbisesi var gelecek postta giymeyi dusunuyorum bende haa soylemeden gecemeyecegim ayakkabilarini da pek bi kiskandim sekerr <333

    YanıtlaSil
  20. stunning jacket canim, perfect shoot! love your shoes! xx

    YanıtlaSil
  21. hey :) burası ne kadar zevkli ve eglenceli bir blog böyle :)

    YanıtlaSil
  22. gerçekten güzel bir post olmuş..ayrıca giydiğin kıyafette seçtiğin renkler ve zevkin de takdire şayan :)
    ayrıca siteme yaptığın ziyaretten ötürü de teşekkür ederim

    www.zugurduncenesi.com

    YanıtlaSil
  23. kimono çok yakışmış :) blogunuda çok beğendim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Renkler o kadar güzel ki bu posta en yakışacak konsepti çok başarılı bir şekilde seçmişsin tatlım! :)) puantiye üstüne desenli ceket, striped topuklular ve konsepte uygun doğal pozlar harika görünüyor. Alaçatı güzel, sen Alaçatı'dan daha güzel Nil'cim! :)

    YanıtlaSil
  25. Ah o sandallar ahhhh bayıldımmmm.

    YanıtlaSil
  26. i love this outfit! the colours are just amazing :)

    YanıtlaSil